Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sten Grytebust

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
    Eller Würtz fra U19. Jeg trækker noget af min lorenhed ved ham tilbage, efter at have fundet ud af, at han faktisk kun er 17. Så er der lige pludselig mere udviklingsmulighed.
    Altså, jeg ville stadig skide grønne grise over at have ham på kassen i Superligaen, men...
    Spændende at se om han bliver den nye 3. Målmand

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Med Grytebusts ankomst, var målmandstræningen i Ådalen til morgen mere kaotisk end længe:

      Men tror på at det bliver derfor mindre kaotisk under kampene end i efteråret...
      :-)
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Jeg var også stor Runstrøm fan... og feks. målet på oplæg fra Onysko, det vil jeg altid huske...

        https://www.youtube.com/watch?v=ZaIUHapAXmg
        Runstrøm var faktisk en rigtig fin angriber. Han ville aldrig kunne fungere som ene angriber, men han fik gjort hans angrebs kollegaer bedere. Han var en arbejdshest og en af dem som jeg aldrig rigtig forstod, endte som en lidt nobody, lige som Bolanos gjorde hos os. LO lavede mange mærkelige beslutninger
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Jeg var også stor Runstrøm fan... og feks. målet på oplæg fra Onysko, det vil jeg altid huske...

          https://www.youtube.com/watch?v=ZaIUHapAXmg
          Hvor var det egentlig bare et fedt hold, vi havde dengang. Det et godt bok blevet væsentlig mindre sexet med årene...

          Comment


            #20
            Sten er ikke kommet for at sidde på bænken

            http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...de-paa-baenken

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Sten er ikke kommet for at sidde på bænken

              http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...de-paa-baenken
              Interessant, at vi ogsåvar efter ham i sommers. Vidner da trods alt om en vis form for omtanke :)

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                Interessant, at vi ogsåvar efter ham i sommers. Vidner da trods alt om en vis form for omtanke :)
                det beroliger mig at de har fulgt ham længe.. Vi må håbe at det bliver godt

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Sten er ikke kommet for at sidde på bænken

                  http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...de-paa-baenken
                  Og tror ikke at Kent har hentet ham for bænken. Man var ja åbenbart allerede meget interesseret i ham sidste sommer og det var ja også tydeligt sidst at Kent mister tålmodighed med Koval.
                  Håber vi se Grytebust allerede i kampen næste uge fredag.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Og tror ikke at Kent har hentet ham for bænken. Man var ja åbenbart allerede meget interesseret i ham sidste sommer og det var ja også tydeligt sidst at Kent mister tålmodighed med Koval.
                    Håber vi se Grytebust allerede i kampen næste uge fredag.
                    Det tvivler jeg på vi gør.. Men Koval skal nok ikke lave alt for mange drops før han ryger ud. Tror ikke at Sten er i topform endnu

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Det tvivler jeg på vi gør.. Men Koval skal nok ikke lave alt for mange drops før han ryger ud. Tror ikke at Sten er i topform endnu
                      Lige så snart Sten er i den mindste form for form, bør Koval være fortid på banen. Uanset om han dropper eller ej. Modsat Falk, som jeg mener bør spille fordi han er så god, så bør Sten være mindst lige så god som Koval (og håber da han er bedre); og det tilfælde har jeg svært ved at se en grund til at lade Koval spille, når det nu klart er Sten, der satses på.

                      до побачення

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        Lige så snart Sten er i den mindste form for form, bør Koval være fortid på banen. Uanset om han dropper eller ej. Modsat Falk, som jeg mener bør spille fordi han er så god, så bør Sten være mindst lige så god som Koval (og håber da han er bedre); og det tilfælde har jeg svært ved at se en grund til at lade Koval spille, når det nu klart er Sten, der satses på.

                        до побачення
                        Enig - med det forbehold, at det, du har skrevet med kyrilliske bogstaver, ikke er noget sludder :)

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Det tvivler jeg på vi gør.. Men Koval skal nok ikke lave alt for mange drops før han ryger ud. Tror ikke at Sten er i topform endnu
                          Ved naturlig intet om Grytebusts aktuelle form, men håber vi har ham så snart som muligt mellem stængerne.
                          Og at vi gik efter ham allerede i sidste sommer kunne god forklare sommerens målmandsscenariet. Det var ja ikke helt klar om vi hentede Falke som 1. målmand eller ikke. Tænker der var ideen at lade Grytebust og Falke kæmpe om pladsen og man byggede på den løsning. Men til sidst kom man ikke tilsammen med Grytebust og pludselig gik Falke i stykker. Så kom der de hektiske nødløsninger med Tørnes og Koval. Kan ikke forestille mig at vi har scoutet Koval seriøs, det var for mig et forsøg af en lucky-strike i sidste øjeblik.
                          I hvert fald er jeg meget tilfreds med forpligtelsen af Grytebust. Han er ingen nodløsning men en spiller som blev åbenbart scoutet og man bygger på i de næste år. Måske det var Zohore-penge den gav mulighed at hente ham ind nu.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            Lige så snart Sten er i den mindste form for form, bør Koval være fortid på banen. Uanset om han dropper eller ej. Modsat Falk, som jeg mener bør spille fordi han er så god, så bør Sten være mindst lige så god som Koval (og håber da han er bedre); og det tilfælde har jeg svært ved at se en grund til at lade Koval spille, når det nu klart er Sten, der satses på.

                            до побачення
                            Jo jo.. Men manden har jo ikke haft nogen for for optakt. Og selv om han "kun" er målmand går der nok lige 2-3 uger

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                              Enig - med det forbehold, at det, du har skrevet med kyrilliske bogstaver, ikke er noget sludder :)
                              Jeg har googlet mig frem til, at det skulle være tæt på 'farveller'

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Jo jo.. Men manden har jo ikke haft nogen for for optakt. Og selv om han "kun" er målmand går der nok lige 2-3 uger
                                helt enig. Mente bare, at Koval skal stå overnaturligt godt, hvis der skal være et argument for at have ham på kassen, så snart Sten er klar.

                                Comment

                                Working...
                                X