Side 2 af 61 FørsteFørste 12341252 ... SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 609
    Citer Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
    Lovende. En lang kontrakt vidner trods alt om en form for tillid. Og nu når Kent har været inde over, er jeg lidt mere optimist ifht vores tidligere forsøg.
    Falkesgaard skal trods alt bruge lang tid på at komme tilbage i kampform. Men med grytebust og Falkesgaard som konkurrerende målmænd er vi ok besat - altså såfremt grytebust leverer som forventet og Falkesgaard viser flere af sine toppræstationervøs.
    Og nu burde der ligeledes være plads til en ung knægt som 3 keeper. Bliver det vores U17 keeper?
    +1

Velkommen til Sten.

Håber vi går en gloværdig fremtid i møde :)

Sten spiller umiddelbart kun 1. Halvleg i aften

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...i-torsdagstest

Senior Member
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Kgs. Lyngby
    Citer Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
    Lovende. En lang kontrakt vidner trods alt om en form for tillid. Og nu når Kent har været inde over, er jeg lidt mere optimist ifht vores tidligere forsøg.
    Falkesgaard skal trods alt bruge lang tid på at komme tilbage i kampform. Men med grytebust og Falkesgaard som konkurrerende målmænd er vi ok besat - altså såfremt grytebust leverer som forventet og Falkesgaard viser flere af sine toppræstationervøs.
    Og nu burde der ligeledes være plads til en ung knægt som 3 keeper. Bliver det vores U17 keeper?
    Eller Würtz fra U19. Jeg trækker noget af min lorenhed ved ham tilbage, efter at have fundet ud af, at han faktisk kun er 17. Så er der lige pludselig mere udviklingsmulighed.
    Altså, jeg ville stadig skide grønne grise over at have ham på kassen i Superligaen, men...

Senior Member
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    KBH
    Citer Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
    Eller Würtz fra U19. Jeg trækker noget af min lorenhed ved ham tilbage, efter at have fundet ud af, at han faktisk kun er 17. Så er der lige pludselig mere udviklingsmulighed.
    Altså, jeg ville stadig skide grønne grise over at have ham på kassen i Superligaen, men...
    Læg dertil, at vores egen Lars Høgh tilsyneladende kendte ham godt, inden vi hentede den unge mand til klubben:
    http://www.fyens.dk/sport/OB-U19-sik...rtikel/2714810

Citer Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
    Spændende at se om han bliver den nye 3. Målmand

Senior Member andlox's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Tyskland
    Citer Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Med Grytebusts ankomst, var målmandstræningen i Ådalen til morgen mere kaotisk end længe:

Men tror på at det bliver derfor mindre kaotisk under kampene end i efteråret...
    :-)

Senior Member Oblisk's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Skibhuskvarteret
    Citer Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Jeg var også stor Runstrøm fan... og feks. målet på oplæg fra Onysko, det vil jeg altid huske...

Runstrøm var faktisk en rigtig fin angriber. Han ville aldrig kunne fungere som ene angriber, men han fik gjort hans angrebs kollegaer bedere. Han var en arbejdshest og en af dem som jeg aldrig rigtig forstod, endte som en lidt nobody, lige som Bolanos gjorde hos os. LO lavede mange mærkelige beslutninger
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Citer Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Jeg var også stor Runstrøm fan... og feks. målet på oplæg fra Onysko, det vil jeg altid huske...

Hvor var det egentlig bare et fedt hold, vi havde dengang. Det et godt bok blevet væsentlig mindre sexet med årene...

Sten er ikke kommet for at sidde på bænken

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...de-paa-baenken

Regler for indlæg