Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sten Grytebust

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Arrh, nogen ville nok også pege på Jesper Hansen i Lyngby, og så er det nok også svært at se helt bort fra svenskeren i FCK, som kun har lukket 8 mål ind. Men Gryte har været en fantastisk sidste skanse for os - ingen tvivl om det, men han får den 100% ikke.
    Jeg synes personligt, at det diskvalificerer Jesper Hansen, at han kun har spillet 58% af det antal kampe som Gryte og Rønnow har spillet. Så skal han have stået på et uhørt højt niveau ift. resten, og det har han trods alt ikke.

    Robin Olsen har haft nogle klare personlige fejl som har kostet mål, som jeg ikke har set Gryte og Rønnow have.

    Husk på at det her er kalenderårets målmand. Ikke efterårets målmand.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Jeg synes personligt, at det diskvalificerer Jesper Hansen, at han kun har spillet 58% af det antal kampe som Gryte og Rønnow har spillet. Så skal han have stået på et uhørt højt niveau ift. resten, og det har han trods alt ikke.

      Robin Olsen har haft nogle klare personlige fejl som har kostet mål, som jeg ikke har set Gryte og Rønnow have.

      Husk på at det her er kalenderårets målmand. Ikke efterårets målmand.
      Gryte har altså også haft et par mystiske igangsætninger, hvor det var mere held end forstand, at de ikke kostede os et mål imod..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
        Gryte har altså også haft et par mystiske igangsætninger, hvor det var mere held end forstand, at de ikke kostede os et mål imod..
        Det er jeg enig i, men nogle drops finder du ikke. Og modsat de andre nominerede, så har Gryte spillet for et midterhold/bundhold og har modtaget flest skud på mål pr. kamp af de nominerede. Det er som bekendt ikke nogen nem situation for en målmand, bare se på Jeppe Højbjerg der blev udråbt som et af ligaens største potentielle salgsemner før sæsonen, og muligvis er nationens største målmandstalent, han er blevet sat af til fordel for en 31-årig keeper der aldrig har stået Superliga før indtil for et par måneder siden.

        Her har Gryte vist karakter, og været kampafgørende et utal af gange, som er mit personlige hovedkriterie for en årets målmand. Det har Jesper Hansen i ligeså høj grad, i min optik, han har dog bare ikke gjort det over to halvsæsoner. Det er ofte i krisetider, at en målmand for alvor får chancen for at vise sin modstandsdygtighed, som vi så det i sin tid, da AB rykkede ud og var absurd ringe, imens at Stephan Andersen spillede den ene brandkamp efter den anden, og blev solgt til Charlton. Den test har Gryte i min verden også mere end bestået.

        Det betyder ikke, at han partout skal vinde i min verden, men jeg synes ikke, at man kan pege på en keeper der har været entydigt bedre i 2016.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Det er jeg enig i, men nogle drops finder du ikke. Og modsat de andre nominerede, så har Gryte spillet for et midterhold/bundhold og har modtaget flest skud på mål pr. kamp af de nominerede. Det er som bekendt ikke nogen nem situation for en målmand, bare se på Jeppe Højbjerg der blev udråbt som et af ligaens største potentielle salgsemner før sæsonen, og muligvis er nationens største målmandstalent, han er blevet sat af til fordel for en 31-årig keeper der aldrig har stået Superliga før indtil for et par måneder siden.

          Her har Gryte vist karakter, og været kampafgørende et utal af gange, som er mit personlige hovedkriterie for en årets målmand. Det har Jesper Hansen i ligeså høj grad, i min optik, han har dog bare ikke gjort det over to halvsæsoner. Det er ofte i krisetider, at en målmand for alvor får chancen for at vise sin modstandsdygtighed, som vi så det i sin tid, da AB rykkede ud og var absurd ringe, imens at Stephan Andersen spillede den ene brandkamp efter den anden, og blev solgt til Charlton. Den test har Gryte i min verden også mere end bestået.

          Det betyder ikke, at han partout skal vinde i min verden, men jeg synes ikke, at man kan pege på en keeper der har været entydigt bedre i 2016.
          Vi er det hold uden for top-6, som har lukket færrest mål ind, hvilket er ret flot taget en 13.plads i betragtning, det mener jeg klart Gryte har et stort ansvar for. Uden Grytes kvaliteter, havde vi lidt langt større tab.

          Comment


            Jeg må indrømme at jeg nok synes Rønnow er en my bedre. Gryte har lidt nogle hovedløse igangsætninger og er generelt lidt farlig når den er ved hans fødder. Derudover har Rønnow specielt her i efteråret måtte diske op med en del store redninger, da Brøndbys spillestil åbner meget i defensiven. Det har Gryte utvivlsomt også, men Rønnow er en my foran i min bog.
            Robin O har ikke på samme måde været udfordret, og har ikke kunne vise ligeså meget som gryte og Rønnow, fordi hele defensiven er så solid. Her synes jeg Gryte er foran, men synes generelt de er ret tætte alle 3.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
              Jeg må indrømme at jeg nok synes Rønnow er en my bedre. Gryte har lidt nogle hovedløse igangsætninger og er generelt lidt farlig når den er ved hans fødder. Derudover har Rønnow specielt her i efteråret måtte diske op med en del store redninger, da Brøndbys spillestil åbner meget i defensiven. Det har Gryte utvivlsomt også, men Rønnow er en my foran i min bog.
              Robin O har ikke på samme måde været udfordret, og har ikke kunne vise ligeså meget som gryte og Rønnow, fordi hele defensiven er så solid. Her synes jeg Gryte er foran, men synes generelt de er ret tætte alle 3.
              Altså de kampe jeg har set med Rønnow, der har han fandeme også stået for nogle kæmpe store fejl.. Jeg synes Grytebust er en bedre målmand, men det er nok en af de andre målmand som får den pga. de spiller på et langt bedre hold.

              Jeg er stensikker på at, hvis Gryte spillede for FCK - så var der ingen tvivl om at han fik buret.

              Comment


                Nå Robin Olsen vandt det gyldne bur. Grytebust endte på en 3 plads. Hvor han faktisk fik en af sine stemmer fra netop Robin Olsen

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                  Nå Robin Olsen vandt det gyldne bur. Grytebust endte på en 3 plads. Hvor han faktisk fik en af sine stemmer fra netop Robin Olsen
                  Det er faktisk en meget rimelig afstemning, Robin Olsen har stået godt, men en flot 3. Plads til Grytebust.

                  Comment


                    Men kunne se på listen siden starten den er blevet lavet. At vores kære Lars Høgh har rekorden med 5 gyldne bur titler :p

                    Comment


                      Grytebust årets spiller

                      http://www.ob.dk/artikel/haeder-til-...-thomasen.aspx

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Meget fortjent. Også min klare top 3, med Joan som nummer 4.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Man ved bare, det "står skidt til", når årets fund skal findes mellem JJT, der har været skadet halvdelen af sæsonen, Tingager, der har kostet mål i hver anden kamp, og så Weber, der ikke har spillet...
                          Mvh Kent

                          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                            Man ved bare, det "står skidt til", når årets fund skal findes mellem JJT, der har været skadet halvdelen af sæsonen, Tingager, der har kostet mål i hver anden kamp, og så Weber, der ikke har spillet...
                            Haha, ja!
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                              Man ved bare, det "står skidt til", når årets fund skal findes mellem JJT, der har været skadet halvdelen af sæsonen, Tingager, der har kostet mål i hver anden kamp, og så Weber, der ikke har spillet...
                              Måske det ikke står så skidt til og du bare er snævert synet

                              Men jeg ville da også gerne have haft flere valgmuligheder.Jeg tror dog rigtig meget på JJ så jeg synes han er et fremragende valg
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                Gryte ude flere uger med "tennis- læg".
                                http://www.ob.dk/artikel/grytebust-u...ogle-uger.aspx
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X