Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sten Grytebust

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Han virker godt nok som en rolig og sympatisk mand, ham Sten Michael. Bedømt på hans forårssæson, så er det fandme en klassekeeper JH har hentet her. Nok toppen af hylden, vi kan hente på.

    Glæder mig til at se, hvordan vi defensivt ser ud med Grytebust i buret i en HEL sæson. Foråret var jo super stabilt, mens efteråret var noget værre rod defensivt.

    Comment


      Vores elskede Grytebust gik ud fra dele af træningen i dag med småskader, håber nu godt nok han holder ud!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Massiob Se indlæg
        Vores elskede Grytebust gik ud fra dele af træningen i dag med småskader, håber nu godt nok han holder ud!
        Så er det jo godt vi har Falkes.. Men ville da være meget ked af at skulle undvære Sten i målet

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Massiob Se indlæg
          Vores elskede Grytebust gik ud fra dele af træningen i dag med småskader, håber nu godt nok han holder ud!
          Han skal være klar. Det er virkelig lang tid siden vi har haft en målmand, hvor jeg føler mig så tryg som ved Grytebust. Han er KLASSE.

          Comment


            Elendigt skrevet, men stadig ret infomativ artikel om vores "nye" målmandstræner (fra Stiften, quelle surprise...)

            Han har en del ros til Grytebust. Den kan vi vist godt være med på.

            http://www.fyens.dk/article/3065772?...9bdd708cf95a56
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Elendigt skrevet, men stadig ret infomativ artikel om vores "nye" målmandstræner (fra Stiften, quelle surprise...)

              Han har en del ros til Grytebust. Den kan vi vist godt være med på.

              http://www.fyens.dk/article/3065772?...9bdd708cf95a56
              http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...t-flere-point/
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Gaaaaaaaaab. Bliver ikke mere sandt bare fordi man hører det mange gange..
                Det minder snart om en eller anden Jehova kirke hvor lederen har bildt sine deciple et fantasieventyr på ærmet og sendt dem ud for at sælge budskabet..
                Jeg er en af dem der efterhånden bare smækker døren i "When i smell the bullshit"

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Gaaaaaaaaab. Bliver ikke mere sandt bare fordi man hører det mange gange..
                  Det minder snart om en eller anden Jehova kirke hvor lederen har bildt sine deciple et fantasieventyr på ærmet og sendt dem ud for at sælge budskabet..
                  Jeg er en af dem der efterhånden bare smækker døren i "When i smell the bullshit"

                  " ære helt ærligt, så har jeg ingen pejling med, hvordan det ser ud i tabellen. Vi har syv point, men hvordan det ser ud i forhold til top seks, har jeg ikke styr på"

                  " - Jeg havde forventet, at vi ville have flere point på nuværende tidspunkt. At vi ville have flere sejre. Det er mindre end forventet, men spillet har til gengæld været lidt bedre end pointene viser, syens jeg, siger Grytebust til bold.dk."

                  Og :

                  " Men jeg synes, vi har holdet til at være med i toppen. Vi skal have flere point, og vi skal forbedre spillet. Men vi har også mange nye spillere, og når først spillet sætter sig lidt bedre, skal fremgangen nok komme "


                  Hmm ... Bekymringen bliver kun større af at læse den slags ..
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    " ære helt ærligt, så har jeg ingen pejling med, hvordan det ser ud i tabellen. Vi har syv point, men hvordan det ser ud i forhold til top seks, har jeg ikke styr på"

                    " - Jeg havde forventet, at vi ville have flere point på nuværende tidspunkt. At vi ville have flere sejre. Det er mindre end forventet, men spillet har til gengæld været lidt bedre end pointene viser, syens jeg, siger Grytebust til bold.dk."

                    Og :

                    " Men jeg synes, vi har holdet til at være med i toppen. Vi skal have flere point, og vi skal forbedre spillet. Men vi har også mange nye spillere, og når først spillet sætter sig lidt bedre, skal fremgangen nok komme "


                    Hmm ... Bekymringen bliver kun større af at læse den slags ..
                    suk....hvor længe skal vi blive ved med at høre den undskyldning

                    og nej - vi har ikke holdet til at være med i toppen. Men ja leverede alle som man kunne forvente, ak, fester, jönsson og izunna har jo i den grad skuffet - spillede de op til hvad de kunne så var vi tættere på toppen.

                    Endnu en grund til at man skulle have forstærket truppen - så mankan skifte ud, ikke kun ved skader og karantæner - MEN også ved formnedgang.
                    Tænk lige på hvor rart det havde været at kunne sætte ak og jönsson på bænken - og sætte et par kompetente erstatninger ind i stedet.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      " ære helt ærligt, så har jeg ingen pejling med, hvordan det ser ud i tabellen. Vi har syv point, men hvordan det ser ud i forhold til top seks, har jeg ikke styr på"

                      " - Jeg havde forventet, at vi ville have flere point på nuværende tidspunkt. At vi ville have flere sejre. Det er mindre end forventet, men spillet har til gengæld været lidt bedre end pointene viser, syens jeg, siger Grytebust til bold.dk."

                      Og :

                      " Men jeg synes, vi har holdet til at være med i toppen. Vi skal have flere point, og vi skal forbedre spillet. Men vi har også mange nye spillere, og når først spillet sætter sig lidt bedre, skal fremgangen nok komme "


                      Hmm ... Bekymringen bliver kun større af at læse den slags ..
                      I smell shit

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        suk....hvor længe skal vi blive ved med at høre den undskyldning

                        og nej - vi har ikke holdet til at være med i toppen. Men ja leverede alle som man kunne forvente, ak, fester, jönsson og izunna har jo i den grad skuffet - spillede de op til hvad de kunne så var vi tættere på toppen.

                        Endnu en grund til at man skulle have forstærket truppen - så mankan skifte ud, ikke kun ved skader og karantæner - MEN også ved formnedgang.
                        Tænk lige på hvor rart det havde været at kunne sætte ak og jönsson på bænken - og sætte et par kompetente erstatninger ind i stedet.
                        Ja det ville være dejligt med en stærk bænk. Men skulle vi ikke starte med at få en stærk start 11 først
                        Og som du siger. Det ville være dejligt at bænken hed Jönsson,Izunna,AK osv istedet for det vi har nu.
                        Højere kvalitet tak

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Ja det ville være dejligt med en stærk bænk. Men skulle vi ikke starte med at få en stærk start 11 først
                          Og som du siger. Det ville være dejligt at bænken hed Jönsson,Izunna,AK osv istedet for det vi har nu.
                          Højere kvalitet tak
                          jo tak til en stærk start 11 - og bænken var jo også blevet stærkere havde man styrket start line-up.

                          Men ud over det så mener jeg dog at truppen BØR være til mere end det vi ser nu, der er bare for mange der i den grad har underpræsteret - og når man så ikke forstærkede sig så bider det altså en i røven nu.

                          Med den svage start sønderjydske har fået må vi bare konstatere at 6 pladsen ser ud til at være billigt til salg i år - og alligevel kan vi ikke bare sådan sætte os på den. Dybt skuffende.
                          Nu kommer vi til at kæmpe med horsens, lyngby, viborg (solide hold - men jo på ingen måde prangende) og agf og sønderjydske.....det er altså hold vi skal kunne måle os med - og lægge afstand til hvis nogensinde vi igen vil kunne kalde os bare semi-top hold

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            jo tak til en stærk start 11 - og bænken var jo også blevet stærkere havde man styrket start line-up.

                            Men ud over det så mener jeg dog at truppen BØR være til mere end det vi ser nu, der er bare for mange der i den grad har underpræsteret - og når man så ikke forstærkede sig så bider det altså en i røven nu.

                            Med den svage start sønderjydske har fået må vi bare konstatere at 6 pladsen ser ud til at være billigt til salg i år - og alligevel kan vi ikke bare sådan sætte os på den. Dybt skuffende.
                            Nu kommer vi til at kæmpe med horsens, lyngby, viborg (solide hold - men jo på ingen måde prangende) og agf og sønderjydske.....det er altså hold vi skal kunne måle os med - og lægge afstand til hvis nogensinde vi igen vil kunne kalde os bare semi-top hold
                            Klart vi også har underpræsteret. Og er ved at kaste op hvergang jeg skal høre på at vi bare lige skal spilles sammen... Det er åbenbart lykkedes noget bedre og hurtigere for andre hold som også har haft kæmpe udskiftning de sidste 6-12 måneder.. Den må lande på Kent..
                            Men set over en bred kam har jeg svært ved at se at vores hold skulle være bedre end de fleste andre midterhold

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              suk....hvor længe skal vi blive ved med at høre den undskyldning

                              og nej - vi har ikke holdet til at være med i toppen. Men ja leverede alle som man kunne forvente, ak, fester, jönsson og izunna har jo i den grad skuffet - spillede de op til hvad de kunne så var vi tættere på toppen.

                              Endnu en grund til at man skulle have forstærket truppen - så mankan skifte ud, ikke kun ved skader og karantæner - MEN også ved formnedgang.
                              Tænk lige på hvor rart det havde været at kunne sætte ak og jönsson på bænken - og sætte et par kompetente erstatninger ind i stedet.
                              Fejlen ligger jo i at man ikke forstærker en trup, hvor så mange spillere ikke spiller op til et forventeligt niveau. Skal man vente på det kommer af sig selv, eller skal man krydre truppen med lidt blod, så der i det mindste signaleres lidt vilje til at vende skuden.
                              Jeg kan sgu godt forstå at Gryte står nede i buret og bliver lidt frustreret over det ikke er bedre. Han pakker det dog ikke ind i uheld og brændte chancer, som Kent og jh, men at spillet som vi alle kan se, bare ikke har været til mere. Han skal selvfølgelig også bakke sin trup op. Det giver jo ikke truppen noget at han står og hænger medspillerne ud. Frygten er bare at folk som ham og Makrini som præsterer til det vi sigter efter smutter, fordi JH og Kent forsømmer at sammensætte en trup, som reelt set er til top 6.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                                Fejlen ligger jo i at man ikke forstærker en trup, hvor så mange spillere ikke spiller op til et forventeligt niveau. Skal man vente på det kommer af sig selv, eller skal man krydre truppen med lidt blod, så der i det mindste signaleres lidt vilje til at vende skuden.
                                Jeg kan sgu godt forstå at Gryte står nede i buret og bliver lidt frustreret over det ikke er bedre. Han pakker det dog ikke ind i uheld og brændte chancer, som Kent og jh, men at spillet som vi alle kan se, bare ikke har været til mere. Han skal selvfølgelig også bakke sin trup op. Det giver jo ikke truppen noget at han står og hænger medspillerne ud. Frygten er bare at folk som ham og Makrini som præsterer til det vi sigter efter smutter, fordi JH og Kent forsømmer at sammensætte en trup, som reelt set er til top 6.
                                helt enig.

                                syntes nu nok han pakker det ind;

                                "men spillet har til gengæld været lidt bedre end pointene viser, "

                                "Men vi har også mange nye spillere, og når først spillet sætter sig lidt bedre, skal fremgangen nok komme."

                                Comment

                                Working...
                                X