Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sten Grytebust

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
    Det ved jeg ikke med sikkerhed, men det var det, der gik pressehistorier om (jeg kan ikke huske hvor, men gætter på Fyens eller BT). Om han ville til BIF aner jeg ikke, men jeg havde personligt haft det meget stramt med at sælge vores største profil til BIF, især på et tidspunkt hvor der var en vis begrundet fare for nedrykning. Tror du, at forum havde sunget en lovsang for Jesper Hansen, hvis han var blevet solgt til BIF for 7-10 mil?
    Er helt sikker på forum ville have eksploderet hvis vi havde solgt ham til BIF for de 10 mill.
    Jeg så dog ingen fare for nedrykning og ville have været ganske tryg ved Oliver og TM som jeg også skrev dengang.

    Men man kan jo nemt være bagklog og med JH’s elendige statistik og manglende troværdighed så er han jo et let offer at pege fingre af
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Du er altså virkelig god til at lyde som en rigtig tudemarie... undskyld jeg siger det.
      Fordi jeg ikke vil synge med på sangen om, at alt er Jesper Hansens skyld? Eller fordi jeg er så meget realist, at jeg indser, at vi ikke kan holde på Gryte imod hans vilje?

      Hvis det er at være en tudemarie, så find kleenexpakken frem; der kommer mere:-)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
        Det ved jeg ikke med sikkerhed, men det var det, der gik pressehistorier om (jeg kan ikke huske hvor, men gætter på Fyens eller BT). Om han ville til BIF aner jeg ikke, men jeg havde personligt haft det meget stramt med at sælge vores største profil til BIF, især på et tidspunkt hvor der var en vis begrundet fare for nedrykning. Tror du, at forum havde sunget en lovsang for Jesper Hansen, hvis han var blevet solgt til BIF for 7-10 mil?
        Sådan husker jeg det også, FS er et godt bud på en historie om at den spanske klub der endte op med at købe AGF-keeperen ikke ville betale den mill. euro som jeg mener var prisen for "Gryden".
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
          Jeg frygter også at han ender i BIF. Men omvendt så forstår jeg faktisk godt, hvis der ikke har været bud i størrelsesordenen 7-10 mio. på ham fra udenlandske klubber. Jeg har svært ved at se hvilken liga han vil passe ind i. Han mangler fysik til Italien, England og Tyskland, mens han spil med fødderne er for ringe til Spanien. Så skulle det være hollandske eller belgiske midterklubber - men om de vil lægge de penge for en keeper fra et bundhold i Superligaen ved jeg ikke.
          Med de to målmænd fra henholdsvis bøf og FCK, som røg i sommers, så har jeg svært ved at se Gryte falde igennem i de ligaer. Jeg er så med på at de klubber er et væsentligt bedre udstillingsvindue. Jeg kan bare ikke lade være at se lidt kritisk på at vi i vores sidste chance for at få et stort salg ud af Gryte, ikke lykkedes at sælge ham for en skid, imens 3 andre danske klubber får store salg ud af målmænd som han minimum er på niveau med. Det er svært at forestille sig at der ikke har været interesse. Havde interessen været stendød, så havde vi sgu nok heller ikke hentet vores afrikanske ven på det tidspunkt. Der er givet nogle forhandlinger som er brudt sammen imod slutningen af det vindue, som nok skulle være kørt hjem.det kan være det forholder sig anderledes, men imponerende er det sgu ikke at lade ligaens bedste målmand gå for det bare ingenting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Sådan husker jeg det også, FS er et godt bud på en historie om at den spanske klub der endte op med at købe AGF-keeperen ikke ville betale den mill. euro som jeg mener var prisen for "Gryden".
            Bundlinjen er at det ikke lykkes Jesper Hansen at sælge Grytebust for en rimelig pris, så kan der være en masse bortforklaringer, men han fejlede der ... det er jo faktuelt.

            At man fejler med at sælge superligaens, i perioder, bedste målmand er ikke skide godt arbejde.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Bundlinjen er at det ikke lykkes Jesper Hansen at sælge Grytebust for en rimelig pris, så kan der være en masse bortforklaringer, men han fejlede der ... det er jo faktuelt.

              At man fejler med at sælge superligaens, i perioder, bedste målmand er ikke skide godt arbejde.
              Lige som i tilfældet med Falk skal der mere end en sælger og en køber til. Spilleren skal også selv ville det. Jeg mener Gryte selv udtrykte at de interesserede klubber der var, ikke var interessante for ham,og at han derfor foretrak at afvente, og ikke have travlt med at komme væk.
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Lige som i tilfældet med Falk skal der mere end en sælger og en køber til. Spilleren skal også selv ville det. Jeg mener Gryte selv udtrykte at de interesserede klubber der var, ikke var interessante for ham,og at han derfor foretrak at afvente, og ikke have travlt med at komme væk.
                Det gjorde han vist med èn klub, men ikke med alle klubber ... og igen, bundlinjen fortæller at Jesper Hansen ikke fik solgt superligaens bedste målmand, uanset mellemregninger så bør det være muligt.

                Det er ikke for at genere eller noget, men det er altså så tyk en fejl at jeg lige blander mig.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Det gjorde han vist med èn klub, men ikke med alle klubber ... og igen, bundlinjen fortæller at Jesper Hansen ikke fik solgt superligaens bedste målmand, uanset mellemregninger så bør det være muligt.

                  Det er ikke for at genere eller noget, men det er altså så tyk en fejl at jeg lige blander mig.
                  Jeg tror du gætter .. hvor mange klubber har vist interesse for ham? I flg. ham selv var det sparsomt med det i sommervinduet. Jeg tror ikke at Gryte selv har den store interesse i et salg, da han så med stor sandsynlighed mister en del af sign on fee.
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Jeg tror du gætter .. hvor mange klubber har vist interesse for ham? I flg. ham selv var det sparsomt med det i sommervinduet. Jeg tror ikke at Gryte selv har den store interesse i et salg, da han så med stor sandsynlighed mister en del af sign on fee.
                    Gætter vi ikke begge to?
                    Som jeg husker det afviste han en enkelt klub, har du noget der viser at han afviste samtlige?
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Så køres den gamle hest af stalden igen - alt er Jesper Hansens skyld. Først var JH en kæmpe idiot, fordi vi får en ukendt norsk målmand, som var mest kendt for skovture og gimmicks i Norge. Så får den 'dårlige' målmand kæmpe succés fra dag 1 (men det er naturligvis ikke godt sportsdirektørarbejde, det er kun held). Og nu er der ikke forlænget. Gryte har længe stået med alle kort på hånden, og han vil gerne videre. Hvorfor skulle han så forlænge?
                      En forlængelse skulle have været på plads for nærmest et år siden, og det er så lige dér, hvor Gryte vinder det Gyldne Bur og er hottere end lava.

                      Gryte har derfor helt naturligt ikke på noget tidspunkt været interesseret i at forlænge, og det kan man ikke hverken sige så meget til eller gøre så meget ved.
                      Det er useriøst det der nixcha. Gå ind og tjek trådene fra dengang Gryte blev præstenteret. Folk var klart positive. Det er vrøvl det du skriver.

                      At Jesper Hansen nu ser ud til at lade de 2 suverænt bedste spillere vi har haft gående i hans tid i klubben smutte for 0 kr., er under al kritik, uanset hvor meget man ukritisk vil forsvare ham.
                      Last edited by Sheed; 24-10-2018, 13:40.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Gætter vi ikke begge to?
                        Som jeg husker det afviste han en enkelt klub, har du noget der viser at han afviste samtlige?
                        Jeg holder mig til hvad der er kommet i medierne med adr. fra Grytebust-lejren. Interessen var ikke stor, og ikke den rigtige. Hvem der har afvist dem (OB eller Grytebust) eller ligefrem klubber der ikke har ville betale prisen aner jeg intet om .. gætteriet er på din side her.
                        Last edited by manner; 24-10-2018, 13:53.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Jeg holder mig til hvad der er kommet i medierne med adr. fra Grytebust-lejren. Interessen var ikke stor
                          Stop nu det vrøvl. Selvfølgelig var der rigeligt med interesse både i vinter og i sommervinduet. Det er der automatisk, når man er Superligaens officielt bedste målmand. Der er 6! klubber i Superligaen der har solgt deres 1. målmand i sommervinduet, i hvert fald 5 af dem er blevet solgt for mindst 5-6 mio. Det der "der var ikke rigtigt nogle der var interesseret i Grytebust"-vrøvl, er virkelig trættende at blive ved med at læse.

                          https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...af-stor-profil
                          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...for-grytebust/
                          http://obstruktion.dk/jesper-hansen-...res-maalmaend/
                          Last edited by Sheed; 24-10-2018, 13:57.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Jeg holder mig til hvad der er kommet i medierne med adr. fra Grytebust-lejren. Interessen var ikke stor, og ikke den rigtige. Hvem der har afvist dem (OB eller Grytebust) eller ligefrem klubber der ikke har ville betale prisen aner jeg intet om .. gætteriet er på din side her.
                            Ja, så har du vist ikke fået læst medierne grundigt nok :).
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Stop nu det vrøvl. Selvfølgelig var der rigeligt med interesse både i vinter og i sommervinduet. Det er der automatisk, når man er Superligaens officielt bedste målmand. Der er 6! klubber i Superligaen der har solgt deres 1. målmand i sommervinduet, i hvert fald 5 af dem er blevet solgt for mindst 5-6 mio. Det der "der var ikke rigtigt nogle der var interesseret i Grytebust"-vrøvl, er virkelig trættende at blive ved med at læse.

                              https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...af-stor-profil
                              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...for-grytebust/
                              http://obstruktion.dk/jesper-hansen-interesse-for-flere-af-vores-maalmaend/
                              Jeg udelukker bestemt ikke at der har været interesse, men det at der er interesse er ikke det samme som at et salg er nært forestående. Noget tyder på at det har været tæt nok på siden JH valgte at udvise rettidig omhu. Forhandlingerne mellem køber-agent-sælger er så mislykkedes af forsk. årsager som vi intet kender til .. MÅSKE har Gryte afvist, MÅSKE har OB afvist og MÅSKE har køberen ikke betale den forlangte pris for en af SLs bedste målmænd. Jeg aner ikke hvad der er foregået. Jeg ved bare at Grytebust selv har afvist der var stor interesse, og den der var, var ikke den rigtige for ham.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Jeg udelukker bestemt ikke at der har været interesse, men det at der er interesse er ikke det samme som at et salg er nært forestående. Noget tyder på at det har været tæt nok på siden JH valgte at udvise rettidig omhu. Forhandlingerne mellem køber-agent-sælger er så mislykkedes af forsk. årsager som vi intet kender til .. MÅSKE har Gryte afvist, MÅSKE har OB afvist og MÅSKE har køberen ikke betale den forlangte pris for en af SLs bedste målmænd. Jeg aner ikke hvad der er foregået. Jeg ved bare at Grytebust selv har afvist der var stor interesse, og den der var, var ikke den rigtige for ham.
                                Hvor har han afvist samtlige tilbud?
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X