Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sten Grytebust

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
    Hvordan ved du alt det, om jeg må spørge? Back to topics, giv Grytebust alt, hvad manden peger på, og så må vi tage de vidtrækkende konsekvenser herefter.
    Almindelig følgen med, samt indgående kendskab til både AK og Gryte ;-)

    AK’s hus er i øvrigt lige blevet solgt, men de havde allerede købt nyt inden da.
    Grytes familie er stadigt glade for at være her, og nyder at det er blevet lidt bedre vejr, så man kan øvr sig i at cykle.

    mere du lige vil have med? :-P

    Lyder ikke ikke videre fornuftigt og helt uden konsekvenser, selv at lade spillere bestemme deres løn ... den vej har vi vist prøvet, i ét eller andet omfang ;-/

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
      Det er utopi. Gryte er væk til sommer, og vi skal hellere bruge kræfterne andetsteds
      Enig. Det er ærgerligt, men Gryte må forståeligt nok prioritere at score kassen på sin muligvis sidste store kontrakt. Han har bragt sig selv i en fin position til at score sign-on fee + en bedre løn, end OB kan tilbyde ham, og sådan er det bare.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Man springer ikke lønskalaen for Grytebust. Tænker han kan få 350.000-400.000 pr måned plus et pænt signon fee i FCK. I OB bliver det ikke en dag over 200.000 og et noget mindre signon fee.

        Gretybust er god ja. Og mega vigtig. Meeeen jeg tvivler på at klubbens fremtid står og falder med ham.
        Absolut enig. Det kan let skabe uro i truppen.
        Og Grytebust er vigtigt men han er ikke klubben. Er helt tilfreds når vi går i næste sæson med Oliver og Mandé.
        Synes ledelse tog de helt rigtige beslutninger i Grytebust-sagen:
        Vi hentede en ret ukendt norsk målmand som viste sig som ligaens bedste. Og i betragtning om hvor vi står nu var det det helt rigtige valg at holde fast i ham selvom vi kunne have tjenet transferpenge med ham før et år.
        Hvis Grytebust ville blive så ville det være rigtig godt. Men åbenbart vil han videre og vi kan kun takke ham for alt og ønske ham held og lykke. Håber kun at det bliver ikke en af de grimme danske klubber og han rejser sydpå. Der var en post af Festersen til Grytebust før flere uger (tror i decenber eller januar) om noget som "tillykke med Freiburg", så hvem ved... måske ser Gryte på motorvejen når jeg kører nordpå...
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Nej det gør han altså ikke. Han tjener ca 250.000 og er klart lønførende i klubben..

          Jeg kan sagtens følge din tankegang. Ville også ønske det kunne lade sig gøre. Men alt inden for rammerne er prøvet og hvert et forslag er fejet af bordet uden et mod udspil. Løbet er kørt. Det eneste tilbage er at håbe han havner i udlandet. Let it go
          Lad ham rejse og se så at få Oliver i mål hurtigst muligt .
          Jeg syntes stadig det var torskedumt at takke nej til Brøndby’s 10 mill.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Lad ham rejse og se så at få Oliver i mål hurtigst muligt .
            Jeg syntes stadig det var torskedumt at takke nej til Brøndby’s 10 mill.
            mon ikke at Gryte har en væsentlig andel af vores top6 placering og deraf den merindtjening der kommer der via tv penge, sponsorer, tilskuere mm. Tror nu de 10
            mio er hentet ind .. ikke at vi ikke var kommet i Top6 med Oliver ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              De manglende 10 mil er grunden til vi i dag ligger nummer 3, Brøndby 4 point efter, og at vi er i semifinalen i pokalturneringen! Fantastisk ikke at sælge ham.!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
                De manglende 10 mil er grunden til vi i dag ligger nummer 3, Brøndby 4 point efter, og at vi er i semifinalen i pokalturneringen! Fantastisk ikke at sælge ham.!
                Hvordan kommer du frem til det regnestykke?
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  mon ikke at Gryte har en væsentlig andel af vores top6 placering og deraf den merindtjening der kommer der via tv penge, sponsorer, tilskuere mm. Tror nu de 10
                  mio er hentet ind .. ikke at vi ikke var kommet i Top6 med Oliver ..
                  Selvfølgelig har Gryte en andel, ligesom alle andre der har spillet har en andel. Det er jo blot gætværk om det ville være gået lige så godt eller dårligere hvis Oliver havde stået i målet.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Selvfølgelig har Gryte en andel, ligesom alle andre der har spillet har en andel. Det er jo blot gætværk om det ville være gået lige så godt eller dårligere hvis Oliver havde stået i målet.
                    Jeg må lige sige at jeres forventninger til Oliver Christensens niveau hviler på et relativt tyndt grundlag ... han har jo stort set ikke stået nogen kampe, sandsynligheden for at han kunne stå på Grytebusts niveau, er nok ikke voldsomt store.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Jeg må lige sige at jeres forventninger til Oliver Christensens niveau hviler på et relativt tyndt grundlag ... han har jo stort set ikke stået nogen kampe, sandsynligheden for at han kunne stå på Grytebusts niveau, er nok ikke voldsomt store.
                      Der er ingen der påstår at han ville stå på Gryte’s niveau. Hvor er det du læser det?
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Der er ingen der påstår at han ville stå på Gryte’s niveau. Hvor er det du læser det?
                        Det indikerede du kraftigt :). ... i forhold til de andre er det med fremtidsbrillerne på.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Det indikerede du kraftigt :). ... i forhold til de andre er det med fremtidsbrillerne på.
                          Hvor gør jeg det?

                          Syntes tværtimod det påståes at vi ikke ville ligge som vi gør hvis Oliver havde stået, hvilket ingen har mogle mulighed for at vide.
                          Jeg kunne jo omvendt påstå at vi ville have vundet de første 6 kampe med Oliver i målet og påstå vi ville have tabt 1-1 kampen i Brøndby med Gryte i mål, men det vil også være et vildskud af et gætværk.

                          Der er ingen tvivl om at forsvaret er aldeles trygge ved Gryte og det har givet en sikkerhed, ligesom der helt sikkert vil være en usikkerhed i forsvaret når en ny målmand skal spilles ind det er der jo intet nyt i.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Hvor gør jeg det?

                            Syntes tværtimod det påståes at vi ikke ville ligge som vi gør hvis Oliver havde stået, hvilket ingen har mogle mulighed for at vide.
                            Jeg kunne jo omvendt påstå at vi ville have vundet de første 6 kampe med Oliver i målet og påstå vi ville have tabt 1-1 kampen i Brøndby med Gryte i mål, men det vil også være et vildskud af et gætværk.

                            Der er ingen tvivl om at forsvaret er aldeles trygge ved Gryte og det har givet en sikkerhed, ligesom der helt sikkert vil være en usikkerhed i forsvaret når en ny målmand skal spilles ind det er der jo intet nyt i.
                            Her, hvis du mener det blot er gætværk.

                            "Selvfølgelig har Gryte en andel, ligesom alle andre der har spillet har en andel. Det er jo blot gætværk om det ville være gået lige så godt eller dårligere hvis Oliver havde stået i målet. "
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Det synes jeg ikke kræver meget aktivitet på øverste etage for at se ligheden i? Gryte reddede vores straffekonkurrence hjem til semifinalen. Hvad gir den værdi? Umuligt at vide. Brøndbys ringe målmand med meget usikre indgreb har ihvertfald ikke givet dem de 4 point de mangler i forhold til os! Hvad gir det af værdi, umuligt at vide... Og omvendt har han reddet os på mange måder der idag gør at vi ligger nummer 3, er sikret top 6, samt nu har muligheden for en pokalfinale... er det 10 mio værd. Kr øre her og nu, nej. På den lange bane. Orv!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Her, hvis du mener det blot er gætværk.

                                "Selvfølgelig har Gryte en andel, ligesom alle andre der har spillet har en andel. Det er jo blot gætværk om det ville være gået lige så godt eller dårligere hvis Oliver havde stået i målet. "

                                Det er og bliver gætværk om vi havde fået færre, flere eller lige mange point med en anden målmand. Der er sgu da ingen der ved hvordan det i givet fald ville være gået. Sandsynligheden peger da på at det vil være bedst med Gryte i kraft af hans rutine og at han nok er den bedste . Men jeg syntes ikke vi har været så afhængige af Gryte’s fantastiske redninger som vi var sidste sæson. Ved ik hvad statestikkerne siger men jeg tror ikke vi har givet lige så mange chancer/afslutninger til modstanderne som i sidste sæson og blandt andet derfor tror jeg ikke det ville have været den store katastrofe at have haft Oliver i mål.

                                Jeg havde stadig valgt at få de 10 mill eller lidt færre ved salg til udlandet hvis muligheden var der, når manden alligevel ikke vil blive i OB.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X