Side 56 af 61 FørsteFørste ... 6465455565758 ... SidsteSidste
Viser resultater 551 til 560 af 609
    Senior Member JMJ's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Nørrebro
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-forlaengelse/

Ser ud til at Gryte er tabt. Ikke den store overraskelse. Lad os håbe vi kan få afskibet ham i vinterens vindue, selvom han nu stadig er den bedste keeper i truppen.

Citer Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg

Ser ud til at Gryte er tabt. Ikke den store overraskelse. Lad os håbe vi kan få afskibet ham i vinterens vindue, selvom han nu stadig er den bedste keeper i truppen.
    Man havde et stille håb. I mine øjne uden konkurrence den bedste, hvilket han jo også har papir på. Håber virkelig ikke han ryger til en anden dansk klub, ville gøre en smule ondt.

Det er endnu et stort salg som går tabt. Jeg forstår langt fra, hvis der ikke har været en god håndfuld klubber klar med 7-10 mio for ham. Det havde jeg forventet. At AGF får et flot salg af deres ordinære keeper og vi ikke kan sælge ligaens bedste for andet end pebernødder må i et eller andet omfang være en del af ledelsens ansvar. Det er så skuffende at vi ikke spinner guld på de få stjerner vi har. Specielt hvis bøf i sidste ende løber med ham, hvilket man sagtens kan frygte

Senior Member Plum's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Frederiksberg
    Ja så er spørgsmålet jo om Oliver kan bide sig fast allerede nu .. større chance er der nok ikke ...
    Hvis Gryte ikke spiller i næste runde så er der kun 6 runder tilbage af efteråret .. tror man nok på Oliver ...
    Er Oliver så god at der kommer en udenlandsk klub og smider store mønter for så ung en spiller?
    Hvor længe er vores 2. keeper ude?

Citer Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg

Efter at vi nu har set Oliver i 2 kampe græder jeg tørre tårer over at miste grytebust. Håber vi satser på Oliver fremover. Han bliver en stor målmand ...

Citer Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Det er endnu et stort salg som går tabt. Jeg forstår langt fra, hvis der ikke har været en god håndfuld klubber klar med 7-10 mio for ham. Det havde jeg forventet. At AGF får et flot salg af deres ordinære keeper og vi ikke kan sælge ligaens bedste for andet end pebernødder må i et eller andet omfang være en del af ledelsens ansvar. Det er så skuffende at vi ikke spinner guld på de få stjerner vi har. Specielt hvis bøf i sidste ende løber med ham, hvilket man sagtens kan frygte
    forskellen er umulius JH.

Citer Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Ja så er spørgsmålet jo om Oliver kan bide sig fast allerede nu .. større chance er der nok ikke ...
    Hvis Gryte ikke spiller i næste runde så er der kun 6 runder tilbage af efteråret .. tror man nok på Oliver ...
    Er Oliver så god at der kommer en udenlandsk klub og smider store mønter for så ung en spiller?
    Hvor længe er vores 2. keeper ude?
    går nok et par uger endnu inden han kommer igang

Når Gryte er på toppen er han uden tvivl Superligaens bedste målmand. Desværre har vi en af Superligaens dårligste sportsdirektører til spillerhandler.
    Oliver vil nu nok være for ustabil og uerfaren til at træde lige ind som førstemålmand nu. Det mener trænerteamet jo også. Men altså hvis den indkøbte reserve stadig ikke er klar - og måske ikke er god nok, er det en anden sag. Godt er det ikke. Men heller ikke helt skidt.
    Jeg har for længe siden opgivet at benytte trådvisning.

SE denne fantastiske serie om en fodboldklub og bliv klogere, grebet og underholdt:
    https://www.dr.dk/tv/se/hjemmebane/hjemmebane-2/hjemmebane-1-10

Citer Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Jeg frygter også at han ender i BIF. Men omvendt så forstår jeg faktisk godt, hvis der ikke har været bud i størrelsesordenen 7-10 mio. på ham fra udenlandske klubber. Jeg har svært ved at se hvilken liga han vil passe ind i. Han mangler fysik til Italien, England og Tyskland, mens han spil med fødderne er for ringe til Spanien. Så skulle det være hollandske eller belgiske midterklubber - men om de vil lægge de penge for en keeper fra et bundhold i Superligaen ved jeg ikke.

Senior Member Richard's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Odense
    Jeg var ret sikker på at han ville forlænge. - Jeg har ikke mange kilder i OB, men denne var jeg sikker på. De har jo desværre ikke kunnet nå til enighed alligevel. Øv..

Regler for indlæg