Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sten Grytebust

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Du har kaldt noget du åbenlyst kun kan have en meget begrænset indsigt i for "de skinbarlige fakta". Jeg lægger så rent faktisk en dokumenteret argumentation ud for, at tilfældet ligeså godt kunne et andet.

    Jeg kan godt forstå, at du prøver at få det ledt over på, at det er mig der vildleder folk, for det udsagn du kom med der, var da godt nok noget af en forbier.
    Det er da en skinbarlig sandhed, at der ikke har været rygter fremme om britisk interesse i medierne. Altså hallo, hvis det udsagn ikke er sandt, så kan du jo bare modbevise det med en artikel, sæt igang!

    Ok, jeg medgiver, at det ikke kan dokumenteres med 100 % sikkerhed, at der ikke har været følere ude, men kører du den derud, er der jo intet der kan dokumenteres. Sandsynligheden for, at der her været reel interesse fra England er lig 0,000000000000001...

    Dernæst tror du simpelthen, at OB ville sige nej til et bud på 1 mio. Euro, hvis det var kommet? når vi ved at OB forlangte 1 mio. Euro af BIF? Det giver ikke mening.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Vi ved ikke om der var mere konkrete bud end BIFs, vi ved ikke om Gryte eller OB måske afviste et bud.
      Vi ved at VI LIGGER NUMMER TRE og spiller en fedt sæson hvor Gryte er vigtig del af holdet. Og vi ved at vi har en ung fynsk stortalent som er klart at overtage.
      ALT ER GODT!
      Enig ved ikke hvad der var sket hvis ikke Gryte var blevet, men vi var sandsynligvis ikke endt som nr. 3 og måske ikke i top 6 op pokal semifinalen lagt sammen er det rigtig mange kroner værd, sikker mere end de bud der har været på ham.

      Fedt i de år han har været her, op holdt liv i en engang synkende skude.

      Comment


        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...te-muligheder/

        “jeg har valgt ikke at forlænge den foreløbig. Jeg bliver heldigvis ikke arbejdsløs. Jeg har nogle interessante muligheder, inklusiv der hvor jeg er nu”
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...te-muligheder/

          “jeg har valgt ikke at forlænge den foreløbig. Jeg bliver heldigvis ikke arbejdsløs. Jeg har nogle interessante muligheder, inklusiv der hvor jeg er nu”
          Hvor meget skal man ligge i, at Gryte ikke afviser at forlænge? I bold.dk artiklen nævner han meget Danmark, og at han har det godt her.
          Håber han ryger udenlands :-)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
            Hvor meget skal man ligge i, at Gryte ikke afviser at forlænge? I bold.dk artiklen nævner han meget Danmark, og at han har det godt her.
            Håber han ryger udenlands :-)
            Min intention siger Fuckerne....
            siden 1887

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
              Min intention siger Fuckerne....
              Tror det er din intuition der siger det mm det er din intention at du gerne VIL have ham til FCK

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
                Jeg ved ikke om nogen har læst hele denne, da den er bag betalingsmur, men alene overskriften giver mig kvalme. Gryte til BIF til er en reel mulighed, mener Søren Olsen fra Politiken åbenbart. Jeg magter det ikke, hvis det sker...
                Er der nogen med abonnement, der kan fortælle, hvad han bygger det på?

                https://politiken.dk/sport/art708546...l-Br%C3%B8ndby
                Jeg har artiklen som et billede. Er der noget du vil vide :)

                Comment


                  Eksperter vurderer at Gryte ikke ryger til BIF

                  https://www.bt.dk/fodbold/transfervi...flere-maaneder

                  Comment


                    https://www.bt.dk/superligaen/superl...smilet-tilbage

                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Grytesbust er i Billund Lufthavn jf. hans Instagram story. Ved ikke hvad der skal lægges i det

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Breezy Se indlæg
                        Grytesbust er i Billund Lufthavn jf. hans Instagram story. Ved ikke hvad der skal lægges i det
                        Kan være han skal hente nogen evt. Men ville da være lækkert hvis det var for at flyve syd på og skrive kontrakt med en udenlandsk klub

                        Comment


                          Gryte til FCK i 3 år

                          Comment


                            https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...fri-grytebust/

                            Comment


                              Som forventet. Stort tak for indsatsen til Gryte, som har været vores vigtigste og bedste spiller i en lang række svære sæsoner. Jeg kommer nok ikke til at ønske ham held og lykke fremadrettet - i hvert fald ikke hvad angår det sportslige.

                              Comment


                                Jeg glæder mig til, at Oliver nu skal frem i køen. Han skal have lang snor og ro til at blive en dygtig målmand for OB. Jeg ærgrer mig over, at FCK konstant suger spillere gratis fra andre klubber i Danmark. De ødelægger rigtig meget for dansk fodbold på den måde.
                                OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                                Comment

                                Working...
                                X