Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sten Grytebust

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jfr. Sydsiden skulle der ligge et tilbud fra FCK men at Gryte afventer et tilbud fra Spanien ..

    Edit: Det kom så fra en transferpodcatst ...

    https://www.bif-support.dk/sso/forum...er=last_answer
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Jfr. Sydsiden skulle der ligge et tilbud fra FCK men at Gryte afventer et tilbud fra Spanien ..

      Edit: Det kom så fra en transferpodcatst ...

      https://www.bif-support.dk/sso/forum...er=last_answer
      Vi krydser alle fingre for Spanien ��

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Vi krydser alle fingre for Spanien ��
        Spansk fodbold passer også supergodt til hans spillestil. Tror ikke på han har en kinamandschance for britisk fodbold, og heller ikke bundesligaen. Holland måske og en mindre spansk klub, det ville være den rette hylde for ham.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
          Spansk fodbold passer også supergodt til hans spillestil. Tror ikke på han har en kinamandschance for britisk fodbold, og heller ikke bundesligaen. Holland måske og en mindre spansk klub, det ville være den rette hylde for ham.
          Enig..

          Comment


            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
            Spansk fodbold passer også supergodt til hans spillestil. Tror ikke på han har en kinamandschance for britisk fodbold, og heller ikke bundesligaen. Holland måske og en mindre spansk klub, det ville være den rette hylde for ham.
            Eneste problem ift. Spanien, er vel at han er horribel med fødderne. Men kan de se bort fra det, så vil han passe fint ind. Samme med Holland i øvrigt.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
              Eneste problem ift. Spanien, er vel at han er horribel med fødderne. Men kan de se bort fra det, så vil han passe fint ind. Samme med Holland i øvrigt.
              Horribel ligefrem, det havde jeg nu ikke lige på min liste, synes du det?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                Horribel ligefrem, det havde jeg nu ikke lige på min liste, synes du det?
                ja, det synes jeg faktisk. Se blot på i går. Flere situationer hvor han sparker bolden lige op i luften, så RFC får mulighed for at vinde en 50/50 duel højt på vores banehalvdel. I andre kampe har tendensen mere været at han sparker rigtig mange bolde ud over sidelinjen. Jeg synes klart det er hans svageste punkt. Horribel skal selvfølgelig ikke ses som at han er på serie 5-niveau, men ift. en international målmandsstandard, hvor han er langt under gennemsnittet på det punkt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                  ja, det synes jeg faktisk. Se blot på i går. Flere situationer hvor han sparker bolden lige op i luften, så RFC får mulighed for at vinde en 50/50 duel højt på vores banehalvdel. I andre kampe har tendensen mere været at han sparker rigtig mange bolde ud over sidelinjen. Jeg synes klart det er hans svageste punkt. Horribel skal selvfølgelig ikke ses som at han er på serie 5-niveau, men ift. en international målmandsstandard, hvor han er langt under gennemsnittet på det punkt.
                  Helt enig.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                    ja, det synes jeg faktisk. Se blot på i går. Flere situationer hvor han sparker bolden lige op i luften, så RFC får mulighed for at vinde en 50/50 duel højt på vores banehalvdel. I andre kampe har tendensen mere været at han sparker rigtig mange bolde ud over sidelinjen. Jeg synes klart det er hans svageste punkt. Horribel skal selvfølgelig ikke ses som at han er på serie 5-niveau, men ift. en international målmandsstandard, hvor han er langt under gennemsnittet på det punkt.
                    Vi kan godt blive enige om, at det er hans svageste punkt, men så dårlig synes jeg heller ikke han er. Som jeg ser det er hans "problem" lidt, at han går efter nogle svære løsninger med mange af hans udspark. Det får ham til at se være ud end han er. I det korte spil er han ganske habil.

                    Og hvis man kigger lidt tilbage og sammenligner med OB-målmænd som Toppel og Wessels er han jo ren Messi med bolden.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                      Vi kan godt blive enige om, at det er hans svageste punkt, men så dårlig synes jeg heller ikke han er. Som jeg ser det er hans "problem" lidt, at han går efter nogle svære løsninger med mange af hans udspark. Det får ham til at se være ud end han er. I det korte spil er han ganske habil.

                      Og hvis man kigger lidt tilbage og sammenligner med OB-målmænd som Toppel og Wessels er han jo ren Messi med bolden.
                      Nja, både og. Kan godt følge at han i visse situationer prøver det svære. Men altså, han har godt nok også sparket mange målspark ud over sidelinjen. Men korrekt, at han i det korte spil faktisk er ok. I forhold til Wessels og Toppel har du ret - men de var jo heller aldrig salgsemner, og blev derfor heller ikke målt op med hvad man skal kunne internationalt. Og så skal jeg da være den første til at indrømme, at jeg havde været mere tilbøjelig til at tilgive de dårlige udspark, hvis Gryte havde haft Wessels hårpragt.

                      Comment


                        FCM skulle også været ret interesseret i Gryte, jf. BT.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          FCM skulle også været ret interesseret i Gryte, jf. BT.
                          Kan jeg sagtens forstå. Hvem vil ikke have superligaens bedste målmand gratis?

                          Comment


                            Fuck hvor ville jeg dog ønske at der blev smækket to store fede checks på bordet foran Tverskov og Gryden.

                            Comment


                              Håber han kommer til ulandet.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                                Fuck hvor ville jeg dog ønske at der blev smækket to store fede checks på bordet foran Tverskov og Gryden.
                                Det er jo ikke pengene, der er (alt)afgørende.

                                Comment

                                Working...
                                X