Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sten Grytebust

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
    Fuck hvor ville jeg dog ønske at der blev smækket to store fede checks på bordet foran Tverskov og Gryden.
    Gryte har jo efter sigende fået et tilbud der lå helt i top af lønskalaen. Men har takket nej.

    Tverskov forlængede for 9 måneder siden og fik også lønforhøjelse. Så den bliver svær hvis der kommer interessante tilbud udefra. Hvis der imod forventning ikke skulle komme interessante bud kunne man godt forstille sig en 2 årig forlængelse indeholdende en aftale om en passende frikøbsklausul..

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Gryte har jo efter sigende fået et tilbud der lå helt i top af lønskalaen. Men har takket nej.

      Tverskov forlængede for 9 måneder siden og fik også lønforhøjelse. Så den bliver svær hvis der kommer interessante tilbud udefra. Hvis der imod forventning ikke skulle komme interessante bud kunne man godt forstille sig en 2 årig forlængelse indeholdende en aftale om en passende frikøbsklausul..
      Men en 3. plads og europæisk næste sæson kunne måske lokke til forlængelse ...
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Men en 3. plads og europæisk næste sæson kunne måske lokke til forlængelse ...
        Glem det

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Men en 3. plads og europæisk næste sæson kunne måske lokke til forlængelse ...
          Tvivler stærkt. Gryte går efter at sikre sig økonomisk for life nu. Ganske forståeligt.
          Hvis det ikke lykkedes vælger han FCK eller lign hvor lønnen er minimum dobbelt så høj og udstillingsvinduet er større. Ganske forståeligt.

          Gryte er væk om 11-12 kampe

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Tvivler stærkt. Gryte går efter at sikre sig økonomisk for life nu. Ganske forståeligt.
            Hvis det ikke lykkedes vælger han FCK eller lign hvor lønnen er minimum dobbelt så høj og udstillingsvinduet er større. Ganske forståeligt.

            Gryte er væk om 11-12 kampe
            Så giv ham en løncheck, der er dobbelt så stor? Det er ikke mindre end klubbens fremtid, der står og falder med, hvor længe vi kan holde på ham. Kom i gang, JH!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
              Så giv ham en løncheck, der er dobbelt så stor? Det er ikke mindre end klubbens fremtid, der står og falder med, hvor længe vi kan holde på ham. Kom i gang, JH!
              Man springer ikke lønskalaen for Grytebust. Tænker han kan få 350.000-400.000 pr måned plus et pænt signon fee i FCK. I OB bliver det ikke en dag over 200.000 og et noget mindre signon fee.

              Gretybust er god ja. Og mega vigtig. Meeeen jeg tvivler på at klubbens fremtid står og falder med ham.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Man springer ikke lønskalaen for Grytebust. Tænker han kan få 350.000-400.000 pr måned plus et pænt signon fee i FCK. I OB bliver det ikke en dag over 200.000 og et noget mindre signon fee.

                Gretybust er god ja. Og mega vigtig. Meeeen jeg tvivler på at klubbens fremtid står og falder med ham.
                Anders K. Jacobsen tjener 350.000 kroner om måneden? Skib ham afsted + lok med tredjeplads og europæisk fodbold. Det burde f..... gerne være nok til, at han bliver i klubben. Om ikke andet, så få implementeret en lav frikøbsklausul i kontrakten, så vejene kan skilles mod en beskeden betaling, så alle kan blive glade.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
                  Anders K. Jacobsen tjener 350.000 kroner om måneden? Skib ham afsted + lok med tredjeplads og europæisk fodbold. Det burde f..... gerne være nok til, at han bliver i klubben. Om ikke andet, så få implementeret en lav frikøbsklausul i kontrakten, så vejene kan skilles mod en beskeden betaling, så alle kan blive glade.
                  Nej det gør han altså ikke. Han tjener ca 250.000 og er klart lønførende i klubben..

                  Jeg kan sagtens følge din tankegang. Ville også ønske det kunne lade sig gøre. Men alt inden for rammerne er prøvet og hvert et forslag er fejet af bordet uden et mod udspil. Løbet er kørt. Det eneste tilbage er at håbe han havner i udlandet. Let it go

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Nej det gør han altså ikke. Han tjener ca 250.000 og er klart lønførende i klubben..

                    Jeg kan sagtens følge din tankegang. Ville også ønske det kunne lade sig gøre. Men alt inden for rammerne er prøvet og hvert et forslag er fejet af bordet uden et mod udspil. Løbet er kørt. Det eneste tilbage er at håbe han havner i udlandet. Let it go
                    Hvordan ved du alt det, om jeg må spørge? Back to topics, giv Grytebust alt, hvad manden peger på, og så må vi tage de vidtrækkende konsekvenser herefter.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
                      Hvordan ved du alt det, om jeg må spørge? Back to topics, giv Grytebust alt, hvad manden peger på, og så må vi tage de vidtrækkende konsekvenser herefter.
                      De 250.000 er ganske velkendt herinde og har vidst også været fremme i medierne nogle gange. Så det er ingen hemmelighed

                      Det andet er mere eller mindre bekræftet af JH ved et par lejligheder

                      Tror du virkelig ikke at JH og OB har gjort ALT i deres magt for at beholde ham?? Og nej.. Man starter ikke en gavebod med underskrevne checks til udfyldning der kan danne consensus for fremtiden

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
                        Hvordan ved du alt det, om jeg må spørge? Back to topics, giv Grytebust alt, hvad manden peger på, og så må vi tage de vidtrækkende konsekvenser herefter.
                        Hvorfor dog? Oliver C. ser ud til at have potentiale til at blive lige så god som Gryte. Han vil være 20 til sommer, og så har vi Mande som den lidt mere erfarne til at kæmpe om pladsen med.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
                          Hvordan ved du alt det, om jeg må spørge? Back to topics, giv Grytebust alt, hvad manden peger på, og så må vi tage de vidtrækkende konsekvenser herefter.
                          Det er utopi. Gryte er væk til sommer, og vi skal hellere bruge kræfterne andetsteds

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
                            Så giv ham en løncheck, der er dobbelt så stor? Det er ikke mindre end klubbens fremtid, der står og falder med, hvor længe vi kan holde på ham. Kom i gang, JH!
                            Sikke noget vrøvl. Oliver har potentiale til at blive bedre end grytebust. Jeg er helt tryg ved at han står efter ferien.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                              ja, det synes jeg faktisk. Se blot på i går. Flere situationer hvor han sparker bolden lige op i luften, så RFC får mulighed for at vinde en 50/50 duel højt på vores banehalvdel. I andre kampe har tendensen mere været at han sparker rigtig mange bolde ud over sidelinjen. Jeg synes klart det er hans svageste punkt. Horribel skal selvfølgelig ikke ses som at han er på serie 5-niveau, men ift. en international målmandsstandard, hvor han er langt under gennemsnittet på det punkt.
                              Ja ok, men nu taler du om udsparkene. Jeg troede du mente afleveringsspillet, for der synes jeg sådan set han er ok.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Sikke noget vrøvl. Oliver har potentiale til at blive bedre end grytebust. Jeg er helt tryg ved at han står efter ferien.
                                ja til de første 2..
                                Men Oliver i målet uden en evt Tverskov foran sig er jeg sgutte helt tryg ved pt

                                Comment

                                Working...
                                X