Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sten Grytebust

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Puha hvem skal så stå ?
    Thisted må dermed gøre brug af tredjekeeper Oliver Christensen i onsdagens opgør”
    Ja vildt at de får lov at stille op med vores Jesper 😂

    Comment


      Kunne det ikke lugte af et salg ...
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Kunne det ikke lugte af et salg ...
        Tror umiddelbart kun det er i Australien transfervinduet er åbent, men skal jeg da heller ikke udelukke, sikkert et spændende sted.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Kunne det ikke lugte af et salg ...
          Nej.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
            Nej.
            👍
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Tror umiddelbart kun det er i Australien transfervinduet er åbent, men skal jeg da heller ikke udelukke, sikkert et spændende sted.
              Man kan jo forhandle uden for vinduet, hvilket du da nok også ved ... og om ganske kort tid kan klubberne forhandle uden at spørge OB.
              På den baggrund er det for mig samlet set ikke helt ulogisk, men det er klart at det kan sagtens bare være en skade og er det da sikkert også.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Man kan jo forhandle uden for vinduet, hvilket du da nok også ved ... og om ganske kort tid kan klubberne forhandle uden at spørge OB.
                På den baggrund er det for mig samlet set ikke helt ulogisk, men det er klart at det kan sagtens bare være en skade og er det da sikkert også.
                Jeg tror OB vil mene, at den forhandling kan ligge en anden dag end lige midt i en uge med 3 kampe, hvilket du da nok selv kan regne ud...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Jeg tror OB vil mene, at den forhandling kan ligge en anden dag end lige midt i en uge med 3 kampe, hvilket du da nok selv kan regne ud...
                  Ikke hvis det drejer sig om millioner, "nej vi kan altså ikke forhandle nu da vi har en pokalkamp, så de der millioner må i give til nogle andre".
                  Jeg aner intet, siger bare at det før er set og at han jo skal sælges pænt snart, hvis han da ikke skal ryge for 0 kroner.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Grytebust har meldt afbud til landshol for at blive helt klar for vores kamp mod Brøndby.
                    https://www.fyens.dk/fodbold/Sten-Gr...rtikel/3291004
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Grytebust har meldt afbud til landshol for at blive helt klar for vores kamp mod Brøndby.
                      https://www.fyens.dk/fodbold/Sten-Gr...rtikel/3291004
                      Det er god stil i fht. OB. Grytebust er vel også “kun” 3. valg, så udsigten til at spille landskampen er nok ikke stor alliwl.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-forlaengelse/

                        Ser ud til at Gryte er tabt. Ikke den store overraskelse. Lad os håbe vi kan få afskibet ham i vinterens vindue, selvom han nu stadig er den bedste keeper i truppen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-forlaengelse/

                          Ser ud til at Gryte er tabt. Ikke den store overraskelse. Lad os håbe vi kan få afskibet ham i vinterens vindue, selvom han nu stadig er den bedste keeper i truppen.
                          Man havde et stille håb. I mine øjne uden konkurrence den bedste, hvilket han jo også har papir på. Håber virkelig ikke han ryger til en anden dansk klub, ville gøre en smule ondt.

                          Comment


                            Det er endnu et stort salg som går tabt. Jeg forstår langt fra, hvis der ikke har været en god håndfuld klubber klar med 7-10 mio for ham. Det havde jeg forventet. At AGF får et flot salg af deres ordinære keeper og vi ikke kan sælge ligaens bedste for andet end pebernødder må i et eller andet omfang være en del af ledelsens ansvar. Det er så skuffende at vi ikke spinner guld på de få stjerner vi har. Specielt hvis bøf i sidste ende løber med ham, hvilket man sagtens kan frygte

                            Comment


                              Ja så er spørgsmålet jo om Oliver kan bide sig fast allerede nu .. større chance er der nok ikke ...
                              Hvis Gryte ikke spiller i næste runde så er der kun 6 runder tilbage af efteråret .. tror man nok på Oliver ...
                              Er Oliver så god at der kommer en udenlandsk klub og smider store mønter for så ung en spiller?
                              Hvor længe er vores 2. keeper ude?
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-forlaengelse/

                                Ser ud til at Gryte er tabt. Ikke den store overraskelse. Lad os håbe vi kan få afskibet ham i vinterens vindue, selvom han nu stadig er den bedste keeper i truppen.
                                Efter at vi nu har set Oliver i 2 kampe græder jeg tørre tårer over at miste grytebust. Håber vi satser på Oliver fremover. Han bliver en stor målmand ...

                                Comment

                                Working...
                                X