Annoncering

Collapse
No announcement yet.

E-sport

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    E-sport

    E-sport og OB, tja hvorfor ikke?

    http://mobil.dr.dk/smartphone/#artik...omputerspiller

    #2
    Fair ok .. Pt nok mest lidt marketing men mange unge spiller det og vi har en på arbejde der vist også gør det ret godt .. Stor interesse blandt de unge og enkelte pengemænd ... http://www.business.dk/digital/lars-...-unge-gamere-0

    NT vil vel ikke stå tilbage :-D

    hvirdan der så kommer et kickback ud af det ved jeg ikke ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
      Så bliver der til sidst endnu hentet en stjerne ind for holdet...
      Ved nogen hvor lang kontrakten løber? Om vi muligvis skrev 3 eller 4 år med ham? Stor ros for at hente en Top4 spiller til OB. Man kan ja sikker antage at han var kontraktfri, Jesper?!
      Ingen tvivl mere: Nu kan vi opfylde vores ambitioner om slutspillet helt sikker. ;-)
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #4
        Det tager en weekend at lave en E-shop, og den tjener penge til klubben med det samme, samtidig med den gør fansene glade - det gider OB ikke. Men de vil gerne betale en E-sports spiller for at vælge OB i FIFA..

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
          Det tager en weekend at lave en E-shop, og den tjener penge til klubben med det samme, samtidig med den gør fansene glade - det gider OB ikke. Men de vil gerne betale en E-sports spiller for at vælge OB i FIFA..
          Det harmonerer jo rigtig godt med at Fyn og Odense generelt er Danmarks førende indenfor e-sport.
          Selv skoler og gymnasier med e sports linjer kan i samarbejde med øens hold, lave gode aftaler.
          Og når ja - så er e sport fremtiden som indebærer en massiv vækst i omsætning.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
            Det harmonerer jo rigtig godt med at Fyn og Odense generelt er Danmarks førende indenfor e-sport.
            Selv skoler og gymnasier med e sports linjer kan i samarbejde med øens hold, lave gode aftaler.
            Og når ja - så er e sport fremtiden som indebærer en massiv vækst i omsætning.
            Jeg er helt enig. Men skal pengene ikke tjenes ind på at flere kommer til at kende til OB og så køber merchandise? Derfor synes jeg, at OB skulle bruge en weekend på at lave en E-shop. Jeg synes, at de gør det lidt i modsat rækkefølge.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Så bliver der til sidst endnu hentet en stjerne ind for holdet...
              Ved nogen hvor lang kontrakten løber? Om vi muligvis skrev 3 eller 4 år med ham? Stor ros for at hente en Top4 spiller til OB. Man kan ja sikker antage at han var kontraktfri, Jesper?!
              Ingen tvivl mere: Nu kan vi opfylde vores ambitioner om slutspillet helt sikker. ;-)
              Der vejen frem OB er meget fremsynet her, med færre midler kan vi måske vinde mesterskabet og komme i Europa, masser af overflødige udgifter kan skæres væk, ved at satse benhård på e-sport, fremfor traditionel gammeldags fodbold. stadion lægestab el og varme i omklædningsrum, dyrt fodbold tøj osv. Er sikker på at ledelsen har set rigtigt her,

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                Jeg er helt enig. Men skal pengene ikke tjenes ind på at flere kommer til at kende til OB og så køber merchandise? Derfor synes jeg, at OB skulle bruge en weekend på at lave en E-shop. Jeg synes, at de gør det lidt i modsat rækkefølge.
                Jeg synes det er under al kritik at en klub som ob ikke har en fanshop. Hvad ligner det i den udvikelde internetbaseret verden vi i dag lever i, at klubben ikke kan tilbyde sine fans en ordentlig mulighed for at erhverve sig merchendise! Det skriger til himlen omkring situationen i klubben, at der på ingen måder tænkes på fansene, store som små! PINLIGT OB.....!!!!!

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
                  Jeg synes det er under al kritik at en klub som ob ikke har en fanshop. Hvad ligner det i den udvikelde internetbaseret verden vi i dag lever i, at klubben ikke kan tilbyde sine fans en ordentlig mulighed for at erhverve sig merchendise! Det skriger til himlen omkring situationen i klubben, at der på ingen måder tænkes på fansene, store som små! PINLIGT OB.....!!!!!
                  Syntes også det er helt tosset at fanshoppen er lukket, har været en del i Ådalen, og ja der var ikke altid mange kunder i fanshoppen, men det er vel også et spørgsmål om at udnytte den arbejdskraft der er evt. til andre opgaver, det var jo heller ikke så mange timer der var åbent, så lønomkostningerne kan vel ikke have været ret store.

                  Derfor syntes jeg kontrakten og satsningen ¨på esport pt, er mere komisk end spændende. Vi har gennem en del år været et middelmådigt hold, der spares indtil benet på uforstående dumme ting, samt at superliga holdet, bliver udsultet i forhold til de hold vi gerne vil måle os med.

                  Comment


                    #10
                    Jeg vil gerne påtage mig at føre OB til mesterskabet og sejr i CL i Football Manager - jeg kan vel samtidig scoute lidt, for der findes jo mange spændende spillere i FM, der er værd at kigge nærmere på ;-) ;-)
                    Mvh Kent

                    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                    Comment


                      #11
                      Tænker faktisk mest på internetdelen af vores fanshop. Vi må være den klub i danmark der tilbyder det ringeste udvalg af mechendise!!!

                      Comment


                        #12
                        Ok - men kombinationen af en fysisk butik og webshop vil være fint. Virker egentlig også underligt at de ikke kan gøre en forretning ud af dette eller at det i det mindste kan løbe rundt. Lokalerne er der jo.

                        De afledte effekter tror jeg ikke JH's kugle ramme kan rumme. kommende små OB fans med glimt i øjnene og servicering af alle trofaste fan, der gerne kommer ind og for trykt en ny trøje.

                        Det virker vildt underligt det der foregår i OB,

                        Comment


                          #13
                          Bækkelund virker nu som en meget fornuftig ung knægt(video)

                          http://www.ob.dk/artikel/ob-tv-foers...aekkelund.aspx

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Bækkelund virker nu som en meget fornuftig ung knægt(video)

                            http://www.ob.dk/artikel/ob-tv-foers...aekkelund.aspx
                            Han er jo også espor-tudøver :D

                            Comment


                              #15
                              Nogen der kan læse denne?

                              http://www.fyens.dk/erhverv/E-sport-...rtikel/3080616

                              Comment

                              Working...
                              X