Annoncering

Collapse
No announcement yet.

FCK, klubben uden traditioner..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    FCK, klubben uden traditioner..

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2268581.ece

    Svært at være uenig..

    #2
    Så får Parken nyt navn på Torsdag, med Telia som sponsor, hvad mon det kan ende ud i, Telia Arena, eller sådan noget...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Så får Parken nyt navn på Torsdag, med Telia som sponsor, hvad mon det kan ende ud i, Telia Arena, eller sådan noget...
      Vil det sige at landsholdet skal til at spille på Telia Park/Arena/Fort/lokum...?

      Mvh

      MaxHH

      Comment


        #4
        Er det så meget værre end Trefor Park .. http://www.ob.dk/artikel/landsholdet...efor-park.aspx
        Nu skal vi passe på at vi ikke kaster med sten når ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Er det så meget værre end Trefor Park .. http://www.ob.dk/artikel/landsholdet...efor-park.aspx
          Nu skal vi passe på at vi ikke kaster med sten når ..
          Er det Odense Stadion du taler om? Det andet der har jeg aldrig hørt om... ,o)

          mvh

          MaxHH

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
            Er det Odense Stadion du taler om? Det andet der har jeg aldrig hørt om... ,o)

            mvh

            MaxHH

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
              Er det Odense Stadion du taler om? Det andet der har jeg aldrig hørt om... ,o)

              mvh

              MaxHH
              Enig. Ikke desto mindre har Plum jo en pointe i, at OB ledelse har solgt stadionnavnet for penge - i øvrigt er det måske DKs grimmeste navn. Så ja, lige på den her sag bor vi i et meget skrøbeligt glashus. Det skal ikke tage noget fra MFFs fine aktion - der steg de lige i min agtelse.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                Enig. Ikke desto mindre har Plum jo en pointe i, at OB ledelse har solgt stadionnavnet for penge - i øvrigt er det måske DKs grimmeste navn. Så ja, lige på den her sag bor vi i et meget skrøbeligt glashus. Det skal ikke tage noget fra MFFs fine aktion - der steg de lige i min agtelse.
                Jeg er ikke uenig med dig... synes bare nationalstadionet ikke burde hedde Telia Arena, på samme måde som jeg er modstander af at Odense Stadion burde hedde andet end Odense Stadion...

                Mvh

                MaxHH

                Comment


                  #9
                  "Telia Parken"

                  Det var så første og eneste gang jeg nævnte det navn...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #10
                    Hahahaha
                    For helvede det er grimt

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Morgaine Se indlæg
                      Hahahaha
                      For helvede det er grimt
                      telia park havde, imo, været mindre grimt, men de har jo nok ville fastholde "parken" som trademark...

                      Comment


                        #12
                        Helt sikkert er det derfor.
                        Men som det er her i O'ense, hvor vi har Odense stadion, ligemeget hvad sponsornavn det ellers hedder, så er det jo også sådan med Parken.

                        Comment


                          #13
                          Et par dommerforæringer til FCK i dagens kamp mod Silkeborg. SIF får annulleret et mål, hvor Stephan Andersen bare så skidt ud, men får i stedet for frispark. Samtidig burde Nilsson ha' haft rødt kort efter 18 min. For at trække i nødbremsen som sidste mand.
                          This is what you have been trained for, makes us proud!

                          Comment


                            #14
                            Fck har brugt over 70 millioner på spillere i dette transfervindue, siger de i Onside

                            Det er jo helt vildt.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                              Fck har brugt over 70 millioner på spillere i dette transfervindue, siger de i Onside

                              Det er jo helt vildt.
                              Ja, det er vildt. Havde OB da bare en tiendedel af det beløb til rådighed, så kunne meget se anderledes ud i OB.
                              Løbet ser ud til at være kørt i denne omgang - der er to hold (FCK og BIF), og så er der resten. Vi er tæt på skotske tilstande i DK nu...
                              Mvh Kent

                              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                              Comment

                              Working...
                              X