Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvad gør I for at hade jeres hadehold?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvad gør I for at hade jeres hadehold?

    Jeg registrerede, at Football Club København i aftes havde vundet en kamp mod nogen fra Malta eller sådan noget, og det er sikkert fint for dem. Nu forholder det sig blot på den måde, at jeg afskyr førnævnte Football Club København, og derfor bliver I dårligt humør af alt, hvad der ikke er et nederlag til dem.

    Jeg læser aldrig artikler om dem. Jeg skal ikke være med til at skabe trafik på artikler, der handler om dem.

    Jeg slukker tv-skærmen samme sekund, der er risiko for, at der bliver sagt mere om dem end deres idiotiske navn. Jeg skal ikke være med til at få det til at se ud som om, at der er interesse for dem.

    Jeg nedgør alle, der har været i nærheden af Lalandia. Mage til overfladisk og dumt sted.

    Hvis nogen i min omgangskreds overvejer at melde sig ind i fitness.dk, bliver de druknet i perfide kommentarer og ondskabsfuld chikane, til de har meldt sig ud igen.

    Hvis jeg ser en billet til en koncert eller landskamp i Parken, river jeg den straks i stykker (det sker ikke så ofte, men er dog sket). Under alle omstændigheder fraråder jeg alle varmt at tage til arrangementer i det venteværelse til helvede.

    Jeg modtager gerne råd til, hvad man yderligere kan gøre i det små for at underminere deres forretning.

    Men det er så min historie om mit had til et hold, og mit spørgsmål til jer andre er blot: Hvad gør I for at hade jeres hadehold?

    #2
    Intet. Det er for sørgeligt efter min mening.
    Jeg er mere til positiv opbakning af det hold jeg støtter end negativ stemning mod konkurrenterne. Så jeg synger konsekvent ikke med på "Vi hader, vi hader xxx". Til gengæld prioriterer jeg at læse nyheder om OB, uagtet om det tydeligt er en afskrift af noget jeg allerede har læst på ob.dk.
    Jeg vil hellere fokusere på at skabe positiv trafik omkring OB.

    Men det er så mit temperament.

    Comment


      #3
      Jeg bliver så træt af folk, der bruger uendeligt meget energi på at hade andre hold, at jeg slet ikke har energi til at hade dem selv
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        #4
        Hahahahahahahahahahahaha .... Hihihihihihihihihihihi .... Høhøhøhøhøhøhøhøhø..... Hæhæhæhæhæhæhæhæ.

        Det her er den sjoveste, dummeste og mest åndssvage tråd nogensinde.

        Nå, men man skal ikke være for fin til at give et lille tip:

        Jeg undlader at købe en BIF-trøje og så drikker jeg en fad i god tone med nogle flinke folk, der er fans af andre klubber end dem jeg støtter.

        GOD BEDRING!

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af MindreEndIntet Se indlæg
          Jeg registrerede, at Football Club København i aftes havde vundet en kamp mod nogen fra Malta eller sådan noget, og det er sikkert fint for dem. Nu forholder det sig blot på den måde, at jeg afskyr førnævnte Football Club København, og derfor bliver I dårligt humør af alt, hvad der ikke er et nederlag til dem.

          Jeg læser aldrig artikler om dem. Jeg skal ikke være med til at skabe trafik på artikler, der handler om dem.

          Jeg slukker tv-skærmen samme sekund, der er risiko for, at der bliver sagt mere om dem end deres idiotiske navn. Jeg skal ikke være med til at få det til at se ud som om, at der er interesse for dem.

          Jeg nedgør alle, der har været i nærheden af Lalandia. Mage til overfladisk og dumt sted.

          Hvis nogen i min omgangskreds overvejer at melde sig ind i fitness.dk, bliver de druknet i perfide kommentarer og ondskabsfuld chikane, til de har meldt sig ud igen.

          Hvis jeg ser en billet til en koncert eller landskamp i Parken, river jeg den straks i stykker (det sker ikke så ofte, men er dog sket). Under alle omstændigheder fraråder jeg alle varmt at tage til arrangementer i det venteværelse til helvede.

          Jeg modtager gerne råd til, hvad man yderligere kan gøre i det små for at underminere deres forretning.

          Men det er så min historie om mit had til et hold, og mit spørgsmål til jer andre er blot: Hvad gør I for at hade jeres hadehold?
          Hold kæft det er god humor

          Comment


            #6
            Hvis lorte FC Bayern sejrer slukker jeg fjernsynet /"Sportschau" i øjeblikket her i Tyskland! Så bliver det en tysk-fodbold-boykot-weekend.
            Da de tabte mod Barcelona i Championsleague gik jeg på arbejde næste dag med en ghettobluster og spillede højt Freddy Mercurys og M. Caballes "Barcelona". Det var en stor moment, for mig men især for de kollegas som er fans af lorte FC Bayern. :-)
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment

            Working...
            X