Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Odense - det bedste sted at leve(?)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Odense - det bedste sted at leve(?)

    http://www.theguardian.com/cities/20...ch-hub-cycling

    The Guardian har været i Odense og er helt vilde med byen - især cykelkulturen. 81% af alle børn cykler i skole, hvilket er højt, selv i DK, men for englændere er det nærmest vanvittigt. Odense er jo også en by, der slår mange besøgende som hyggelig. Når Thrigesgade bliver færdig, så er det jo også et gammelt, grimt ar på bymidten, der endelig kan blive kosmetisk opereret. Ikke så ringe endda:-)

    #2
    Det er helt eminent at høre, at Odenses udvikling får ros fra et så velanset medie. Det tegner rigtig spændende for vores by.
    Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      #3
      Ved ikke rigtigt om jeg er enig i det med, at Odense skulle være det bedste sted at leve, men...

      Odense ER bare en cykelby, og det er skønt - for dem, der ynder den slags. Min røv er for ømskindet til at cykle, så... :D

      Jeg var for nylig i Litauen (Kaunas) - den kan man helt sikker ikke kalde en cykelby - eller et cykelland i det hele taget. I de 5 dage, jeg var der, så jeg 1 - EN - cykel. Så de har i hvert fald noget at lære derovre.
      Mvh Kent

      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

      Comment


        #4
        Jeg er satme glad for at jeg er flyttet væk fra Odense (og ud på landet).
        Har altid boet i Odense og kunne engang komme gennem byen med lukkede øjne, nu farer jeg nærmest vild
        når jeg kommer derind pga. ensrettede veje, lukkede veje og vejarbejde!
        Jeg arbejder dog stadig i Odense, men skal heldigvis ikke ind i midtbyen :-)
        I ain't a killer but don't push me, revenge is like the sweetest joy next to getting pussy

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Storfod Se indlæg
          Jeg er satme glad for at jeg er flyttet væk fra Odense (og ud på landet).
          Har altid boet i Odense og kunne engang komme gennem byen med lukkede øjne, nu farer jeg nærmest vild
          når jeg kommer derind pga. ensrettede veje, lukkede veje og vejarbejde!
          Jeg arbejder dog stadig i Odense, men skal heldigvis ikke ind i midtbyen :-)
          Det var så trafikken...og ja, for bilister er den godt nok noget hø i øjeblikket.

          Hvad man holder bilismen udenfor, hvad så?

          Nogle holder af den friske luft på landet, og luft omkring sig - og det kan jeg sagtens sætte mig ind i...det er rart!

          Men hvad har Odense så ellers at byde på, som kunne være positivt og gøre det til en lækker by at bo i? Jeg kunne nævne ufatteligt mange ting, som jeg sætter kæmpe pris på, omend jeg ikke er enig i alle beslutninger, der bliver truffet på Odense bys vegne.

          Jeg kunne ikke tænke mig at bo andre steder end i Odense.
          Mvh Kent

          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

          Comment

          Working...
          X