Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Christiansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jesper Christiansen

    Et lille interview fra Tipsbladet med Jesper C.

    Jeg synes det er helt fantastisk, at en mand med hans erfaring kan have så lidt selvindsigt. Han synes seriøst ikke at han havde begået nogle fejl, eller at der var nogen grund til at han blev sat af??

    Han er blevet spillet af holdet af Toppel, der i min optik ikke engang er i top-seks over de bedste målmænd i ligaen, men alligevel kan JC ikke kigge indad?

    Det kan selvfølgelig være en mental styrke aldrig at miste troen på sig selv, men hvis man aldrig begår fejl (i sin egen optik), så kan man jo heller ikke rette op på de ting der skal rettes op på (man er jo fejlfri).

    Han er, hvis man sammenligner pris og kvalitet, måske det dårligste indkøb i nyere tid.

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...t-frustrerende
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    #2
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Et lille interview fra Tipsbladet med Jesper C.

    Jeg synes det er helt fantastisk, at en mand med hans erfaring kan have så lidt selvindsigt. Han synes seriøst ikke at han havde begået nogle fejl, eller at der var nogen grund til at han blev sat af??

    Han er blevet spillet af holdet af Toppel, der i min optik ikke engang er i top-seks over de bedste målmænd i ligaen, men alligevel kan JC ikke kigge indad?

    Det kan selvfølgelig være en mental styrke aldrig at miste troen på sig selv, men hvis man aldrig begår fejl (i sin egen optik), så kan man jo heller ikke rette op på de ting der skal rettes op på (man er jo fejlfri).

    Han er, hvis man sammenligner pris og kvalitet, måske det dårligste indkøb i nyere tid.

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...t-frustrerende
    Det er naturligvis fint at han fokuserer på at komme i optimal form til foråret og at han prøver at udstråle en vis form for selvtillid, alt andet ville jo være håbløst. Men alle kan jo se at målmandssituationen i OB er et kæmpe problem. Toppel og JC har slet ikke den klasse der skal til hvis man vil mere end bunden af superligaen. Personligt ville jeg med glæde bytte målmænd med samtlige af vores superligakonkurenter og det er jo forfærdeligt at tænke på med de stolte traditioner vi har på netop den post. Jeg aner ikke hvor langt Radza er fra at kunne tage over på førsteholdet men har på fornemmelsen det ikke er lige på trapperne desværre. Derfor mener jeg faktisk JH og TB bør overveje meget kraftigt om man skulle hente en ægte førstekeeper ind så vores sårbare forsvar også får noget stabilt at læne sig op af. Grunden til at TB valgte Toppel frem for JC tror jeg skyldes at Toppel trods alt kunne gå ind og dominere feltet væsentligt mere end JC, som jo til sidst stod limet fast på stregen ved alle indlæg, hvilket jo på et tidspunkt gjorde at samtlige hjørnespark til modstanderne blev ekstremt farlige. Toppel fik hjulpet med at slukke den ildebrand og jeg synes egentlig han generelt har overrasket mig positivt, men helt fantastisk bliver det aldrig med hverken JC eller Toppel.....sorry Toppel!.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Et lille interview fra Tipsbladet med Jesper C.

      Jeg synes det er helt fantastisk, at en mand med hans erfaring kan have så lidt selvindsigt. Han synes seriøst ikke at han havde begået nogle fejl, eller at der var nogen grund til at han blev sat af??

      Han er blevet spillet af holdet af Toppel, der i min optik ikke engang er i top-seks over de bedste målmænd i ligaen, men alligevel kan JC ikke kigge indad?

      Det kan selvfølgelig være en mental styrke aldrig at miste troen på sig selv, men hvis man aldrig begår fejl (i sin egen optik), så kan man jo heller ikke rette op på de ting der skal rettes op på (man er jo fejlfri).

      Han er, hvis man sammenligner pris og kvalitet, måske det dårligste indkøb i nyere tid.

      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...t-frustrerende
      Synes nu at jeg kan huske TV-interviews med ham (kan dog ikke huske ifm hvilke kampe) hvor han indrømmer fejl og tager mål på sin kappe. Så interviewet her må nok rubriceres som udtryk for fortrængninger/efterrationaliseringer/spin.

      Comment


        #4
        Uha uha Jesper.. Du mangler sgu lidt realitets sans hvis du ikke kunne se at det rigtige valg for OB(ikke dig) var at fortsætte med Toppel året ud..

        Comment


          #5
          http://www.ob.dk/artikel/truppen-til-viborg-test.aspx

          Jesper er ikke med i truppen, da han bliver hjemme for at få fuld træning. Hvordan skal det tolkes?

          Comment


            #6
            Toppel er ihvertfald vores helt klare førstevalg i målet.

            Comment


              #7
              Tolker det således. At Jespers fysiske niveau, endnu ikke er til at spille kamp. Og det er mildest talt noget L...Nogen der ved om Radza er god nok til at være 2.keeper ?
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment


                #8
                Kan vel tolkes som om at Toppel er 1. Valg, han er småskadet og ude af form eller han er på vej væk. Håber det sidste

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                  Tolker det således. At Jespers fysiske niveau, endnu ikke er til at spille kamp. Og det er mildest talt noget L...Nogen der ved om Radza er god nok til at være 2.keeper ?
                  Vil bestemt mene at hans evner vil række til at sidde på bænken
                  Mener at han er rigtig god til at sidde ned nemlig........




                  :)

                  Comment


                    #10
                    JC bliver hjemme for at få "fuld træning"?? Hvad i alverden er "fuld træning"? Er det at være del af træningskampene ikke netop at indgå i "fuld træning"? Jeg har været fodboldfan i mange år, men den havde jeg alligevel aldrig hørt før. Jeg synes det lyder ret besynderligt...
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      #11
                      Det er da bare fordi at han ikke skal spille i kampen (manglende fit?) og derfor bliver hjemme hos målmandstræneren.
                      Kan dårligt tro at han skulle være på vej væk for hvem vil overtage en keeper der ikke har spillet længe grundet skader? Selv om en KBH 1. div. klub melder ind og få ham gratis og han vil gå ned i løn for at komme tættere på børnene så virker det ikkesandsynligt...
                      Skal vi nu endelig for sjov lave konspirationsteorier så er det en straffeaktion for sit brok over at han ikke er naturlig 1. keeper og manglende selvindsigt jfr tidligere artikel...
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Det er da bare fordi at han ikke skal spille i kampen (manglende fit?) og derfor bliver hjemme hos målmandstræneren.
                        Kan dårligt tro at han skulle være på vej væk for hvem vil overtage en keeper der ikke har spillet længe grundet skader? Selv om en KBH 1. div. klub melder ind og få ham gratis og han vil gå ned i løn for at komme tættere på børnene så virker det ikkesandsynligt...
                        Skal vi nu endelig for sjov lave konspirationsteorier så er det en straffeaktion for sit brok over at han ikke er naturlig 1. keeper og manglende selvindsigt jfr tidligere artikel...
                        At der skulle være andre som er så tordnende urealistisk snot dumme som os at de vil smide penge efter J.C , er vist for meget at ønske sig. Han er og bliver OB´s med afstand dårligste indkøb nogensinde.

                        Comment


                          #13
                          Køge - selvfølgelig da.

                          Vi betaler Eddi Gomes med JC og henter ham den unge keeper vi er rygtet med fra Lyngby. Det kan da umuligt ende anderledes

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            JC bliver hjemme for at få "fuld træning"?? Hvad i alverden er "fuld træning"? Er det at være del af træningskampene ikke netop at indgå i "fuld træning"? Jeg har været fodboldfan i mange år, men den havde jeg alligevel aldrig hørt før. Jeg synes det lyder ret besynderligt...
                            Måske er det mere enkelt, end vi gør det til: Jesper C er blevet hjemme, fordi han drikker sig stiv og triller lidt rundt med en bold - 'fuld træning'. Det bliver spændende, om den helt anderledes og nytænkende metode kan forbedre hans fysiske tilstand:-)

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
                              At der skulle være andre som er så tordnende urealistisk snot dumme som os at de vil smide penge efter J.C , er vist for meget at ønske sig. Han er og bliver OB´s med afstand dårligste indkøb nogensinde.
                              du husker ikke så godt eller også er du ikke gammel nok til at huske Greger Andriewski. Han fik vel sammenlagt 1 kamp i hans kontraktperiode, så at kalde JC det med afstand dårligste køb er en kende overdrevet hvis du tænker skadeshistorik.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment

                              Working...
                              X