Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Endnu et skifte i staben

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Endnu et skifte i staben

    http://www.bold.dk/nyt/Ny-maalmandstraener-i-OB

    Selvfølgelig fint med en intern forfremmelse men Radza er hevet op og der kommer vel næppe en ny ung målmand op?

    Hvor meget kender han til den øvrige talenttrup?
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Står der ikke, at Peter Rasmussen allerede er inde i teamet? Så kender han dem vel. Ulrik Lind har lydt som en spændende type, men jeg ved intet om ham; ved heller ikke, hvordan det har kørt m ham og Høgh. At han har fået tilbudt et bedre job fuld tid er jo bare vilkårene. Håber det kommer til at fungere; det kunne være så fedt at få udviklet en målmand af egen avl, og Radza lyder bare som et af de bedste bud pt på en af vores egne, der kunne bryde igennem.

    Comment


      #3
      Måske trækker det op til endnu en afgang i staben omkring truppen. Flemming Povlsen er i flg. avisen sat i venterummet, på trods af en deadline for forhandling var 1. januar. "der er andre ting der står først for, af hensyn til økonomien i klubben" er den besked FP har fået. Flemming Povlsen blev ansat som assistent mens TB dobbeltjobbede som træner og sportschef.
      Last edited by manner; 26-01-2014, 08:19.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Måske trækker det op til endnu en afgang i staben omkring truppen. Flemming Povlsen er i flg. avisen sat i venterummet, på trods af en deadline for forhandling var 1. januar. "der er andre ting der står først for, af hensyn til økonomien i klubben" er den besked FP har fået. Flemming Povlsen blev ansat som assistent mens TB dobbeltjobbede som træner og sportschef.
        Det - og snart en del mere - lugter ret meget af, at riget fattes penge...måske i en grad, der ikke er for sjov
        Mvh Kent

        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
          Det - og snart en del mere - lugter ret meget af, at riget fattes penge...måske i en grad, der ikke er for sjov
          jeg tror du har ret....en placering som nr. 4 ved sæson afslutning vil uden tvivl være kærkommen p.gr.a. de ekstra penge i kassen det giver i fht. 8-10 pladsen.
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            jeg tror du har ret....en placering som nr. 4 ved sæson afslutning vil uden tvivl være kærkommen p.gr.a. de ekstra penge i kassen det giver i fht. 8-10 pladsen.
            Nr.4!! hate to say it men dream on det sker ikke!!! Nr.6 i bedste fald...
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
              Nr.4!! hate to say it men dream on det sker ikke!!! Nr.6 i bedste fald...
              du er da også velkommen til at drømme med...jeg er som dig realist, og ved udmærket at det vil være en kende naivt at disponere med den placering. Det jeg siger er at det vil lette ledelsens arbejde lidt med de ekstra kr. i kassen i fht. 8-10 pladsen HVIS det gik så godt at vi havnede der i en meget tæt turnering, selv om det ikke er fantastisk store summer der tale om
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                Det - og snart en del mere - lugter ret meget af, at riget fattes penge...måske i en grad, der ikke er for sjov
                Tror bestemt også økonomien er presset i OB og hver en mønt bliver vendt på Jesper Hansens kontor. Hvis der ikke forlænges med Flemming Poulsen kan der måske også åbnes op for en spændende tilgang til trænerteamet: Bo Henriksen !:-) Han har allerede valgt at forlade Brønshøj og sigter efter nye udfordringer. Tror han vil være en fantastisk person at få tilbage til Ådalen.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                  Tror bestemt også økonomien er presset i OB og hver en mønt bliver vendt på Jesper Hansens kontor. Hvis der ikke forlænges med Flemming Poulsen kan der måske også åbnes op for en spændende tilgang til trænerteamet: Bo Henriksen !:-) Han har allerede valgt at forlade Brønshøj og sigter efter nye udfordringer. Tror han vil være en fantastisk person at få tilbage til Ådalen.
                  Enig i det sidste mht. Bo...men hvis tilfældet er, at der ikke er råd til Flemming Povlsen, mon dog så, der er råd til Bo Henriksen? Tvivler på, at det er lige netop forskellen i Povlsens løn og Bos løn, der ville gøre forskellen på, om lortet vælter eller ikke gør...
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                    Enig i det sidste mht. Bo...men hvis tilfældet er, at der ikke er råd til Flemming Povlsen, mon dog så, der er råd til Bo Henriksen? Tvivler på, at det er lige netop forskellen i Povlsens løn og Bos løn, der ville gøre forskellen på, om lortet vælter eller ikke gør...
                    jeg tror nu heller ikke det er et udtryk for at der arbejdes på andre personer mere end det det er et ønske/behov om en besparelse. FP er også en glimrende mandskabsbehandler og humørspreder i lighed med BH så på den front tror jeg ikke behovet for nye ansigter er akut

                    http://www.fyens.dk/article/2445223:...-paa-koel-i-OB
                    Last edited by manner; 26-01-2014, 13:52.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      jeg tror nu heller ikke det er et udtryk for at der arbejdes på andre personer mere end det det er et ønske/behov om en besparelse. FP er også en glimrende mandskabsbehandler og humørspreder i lighed med BH så på den front tror jeg ikke behovet for nye ansigter er akut

                      http://www.fyens.dk/article/2445223:...-paa-koel-i-OB
                      Jeg tvivler også at Bo Henriksen kommer til at afløse Flemming Poulsen. Det var bare en hurtig tanke nu hvor der tøves med at forlænge med Flemming Poulsen umiddelbart efter at Bo Henriksen har meldt ud at han ikke fortsætter i Brønshøj. Jeg synes personligt Flemming Poulsen er en fremragende assistenttræner i OB og jeg håber ikke vil skal skære ned på denne post.

                      Comment


                        #12
                        Vi må se i øjnene at for mange år med små og store fejl (især på køb og salg og ansættelser) nu har sat sig så fast at med de to aktuelle skader er klubben nødt til at have nedrykning med som en mulighed. Personligt ville jeg lære at der skal handles fornuftigt med forstærkninger for en nedrykning er dyr og man kan ikke være sikker på at komme op igen året efter. Desuden kommer publikum ikke når der ikke er seværdige spillere og resultater.
                        Så det er rigtigt at være forsigtig med ata bruge mange penge på "udenomsfunktioner.
                        "
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          #13
                          Tja fint nok hvis FP er på vej ud.. Kigger man på tabellen har vi scoret 28 mål, hvilket egentligt er ganske tilfredsstillende isoleret set.. Men vi har nogle få kampe, hvor vi scorer mange mål i, og resten kan vi jo ikke rigtigt få bolden ind. Hvis vi kigger på vores spil, løber meget af angrebsspillet jo ud i sandet og vi mange kan jo dårlig nok sparke til en bold men skal ind og trille den over stregen. Det er fandme falliterklæring der vil noget..
                          Last edited by daCarp0; 28-01-2014, 12:58.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                            Jeg tvivler også at Bo Henriksen kommer til at afløse Flemming Poulsen. Det var bare en hurtig tanke nu hvor der tøves med at forlænge med Flemming Poulsen umiddelbart efter at Bo Henriksen har meldt ud at han ikke fortsætter i Brønshøj. Jeg synes personligt Flemming Poulsen er en fremragende assistenttræner i OB og jeg håber ikke vil skal skære ned på denne post.
                            Jeg ved med sikkerhed, at Bo Henriksen ikke på nogen måde havner i OB. Så er den i hvert fald skudt ned.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                              Jeg ved med sikkerhed, at Bo Henriksen ikke på nogen måde havner i OB. Så er den i hvert fald skudt ned.
                              Æv - er det fordi han ikke selv vil?

                              Comment

                              Working...
                              X