Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ruud afviser interesserede klubber

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ruud afviser interesserede klubber

    http://www.bold.dk/nyt/OB-profil-har-afvist-bejlere
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Mon ikke det har været Norge at tilbuddende har kommet fra.

    Comment


      #3
      kunne godt tænkes - og mon ikke han håber lidt på en tur til england eller tyskland

      Comment


        #4
        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...l-bundesligaen

        Comment


          #5
          Jeg kunne godt se ham i en Bundesligaklub i nedre halvdel... og vil ønske ham alt muligt held og lykke videre i karrieren. Han har ikke altid spillet godt, men vi har altid fået alt hvad han havde, uden pis i pressen og ballade internt. En gennemført proffesionel spiller, som jeg har været glad for at have i klubben...

          Mvh

          MaxHH

          Comment


            #6
            Er jeg den eneste der tænker at han ikke helt har niveau til bundes ligaen?

            Comment


              #7
              http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...et-er-specielt

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                Er jeg den eneste der tænker at han ikke helt har niveau til bundes ligaen?
                Jooo deeet. Måske for en bundklub hvor han skal kæmpe for sin plads.
                Men manden har en fantastisk energi

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                  Jeg kunne godt se ham i en Bundesligaklub i nedre halvdel... og vil ønske ham alt muligt held og lykke videre i karrieren. Han har ikke altid spillet godt, men vi har altid fået alt hvad han havde, uden pis i pressen og ballade internt. En gennemført proffesionel spiller, som jeg har været glad for at have i klubben...

                  Mvh

                  MaxHH
                  enig. Tak for 6 gode og loyale år. Ønsker dig alt held og lykke

                  Comment


                    #10
                    http://www.bold.dk/nyt/Ruud-efter-si...amp-Lidt-trist

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Jooo deeet. Måske for en bundklub hvor han skal kæmpe for sin plads.
                      Men manden har en fantastisk energi
                      Jeg synes helt sikkert han havde niveau til det for 3-4 år siden. Men over de seneste par sæsoner synes jeg niveauet er dalet. Måske har det været hans motivation som har lidt et knæk, men han har ikke strålet igennem IMO

                      Comment


                        #12
                        Syntes slet ikke hans nuværende niveau er højt nok men ønsker ham alt held og lykke i fremtiden. Han har oplevet OB's op og nedture og stadig været loyal overfor klubben.

                        Comment


                          #13
                          Espen har haft 6 gode år i OB, nogle af dem endda fremragende, men han kan godt skyde en stor hvid pil efter. Han har viljen og motoren, men mangler stort set alt andet.

                          Comment


                            #14
                            Så Ruud i Fakta idag så han bor stadig i Odense. Træner han stadig med i Ådalen?

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Så Ruud i Fakta idag så han bor stadig i Odense. Træner han stadig med i Ådalen?
                              det vel ikke så underligt - hvis han endnu ikke har fundet sin nye arbejdsplads/destination ;)

                              Comment

                              Working...
                              X