Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superliga Bold på WEB-TV (Viaplay / Eurosport)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Superliga Bold på WEB-TV (Viaplay / Eurosport)

    Hej,

    Kan det passe Viaplay kun viser halvdelen af kampene nu, så man også skal have et Eurosports abo for og kunne se alle kampene ?

    Kan forstå at Viaplay heller ikke viser alle PL kampe, må snart starte en kamp for det frie valg over EU grænser for WEB services så vi kunne betale for og få sky sports i dk.

    /UW

    #2
    Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
    Hej,

    Kan det passe Viaplay kun viser halvdelen af kampene nu, så man også skal have et Eurosports abo for og kunne se alle kampene ?

    Kan forstå at Viaplay heller ikke viser alle PL kampe, må snart starte en kamp for det frie valg over EU grænser for WEB services så vi kunne betale for og få sky sports i dk.

    /UW

    Du skal have abonnement på nutv.dk samt viaplay for at kunne se alle superligakampe, derudover barsler Discovery på deres egen streamtjeneste, så det ender med at blive en pebret fornøjelse at se bold.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af fidusen999 Se indlæg
      Du skal have abonnement på nutv.dk samt viaplay for at kunne se alle superligakampe, derudover barsler Discovery på deres egen streamtjeneste, så det ender med at blive en pebret fornøjelse at se bold.
      Discoverys tjeneste, Dplay, bliver en erstatning for nutv.dk.

      Discovery ejer både Canal 9, 6'eren og 5'eren, samt Eurosport. Så ja, du skal have to abonnementer fremover for at se alle SL-kampe. Viaplay og Dplay (lige nu nutv.dk).
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Discoverys tjeneste, Dplay, bliver en erstatning for nutv.dk.

        Discovery ejer både Canal 9, 6'eren og 5'eren, samt Eurosport. Så ja, du skal have to abonnementer fremover for at se alle SL-kampe. Viaplay og Dplay (lige nu nutv.dk).

        Arh! Det lyder dyrt!, mon man slipper med 99 for Dplay?

        Comment


          #5
          Det gør man helt sikkert ikke. Et eller andet sted burde vi lave en boycut, personligt har jeg bare rygrad som en regnorm når det gælder OBs kampe..

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
            Det gør man helt sikkert ikke. Et eller andet sted burde vi lave en boycut, personligt har jeg bare rygrad som en regnorm når det gælder OBs kampe..

            Nej jeg punger også ud, dog under protest, men det er jo OB.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fidusen999 Se indlæg
              Nej jeg punger også ud, dog under protest, men det er jo OB.
              Også forstår de ikke vi bliver pirater... 229 for Viaplay og ca. det samme for Dplay er vel et godt bud, så er vi tilbage ved og have den store TV pakke igen som man er sluppet af med da man ikke gider se de 20 andre betalings kanaler den har... SUK!!!

              (Sutter også med PL kampe.... ).

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
                Også forstår de ikke vi bliver pirater... 229 for Viaplay og ca. det samme for Dplay er vel et godt bud, så er vi tilbage ved og have den store TV pakke igen som man er sluppet af med da man ikke gider se de 20 andre betalings kanaler den har... SUK!!!

                (Sutter også med PL kampe.... ).

                Opsagde også min tvpakke, men med de priser vi betaler for at se bold, er vi oppe på samme pris som du selv nævner.

                Comment


                  #9
                  Jeg har en bland selv pakke fra Yousee, hvor jeg har valgt de, for mig, relevante kanaler. Det kan gøres til en overkommelig pris.
                  Heldigvis er jeg sådan generelt ret ligeglad med at se fodbold - især fra superligaen - og jeg ser stort set aldrig CL eller Euro League, så hvad de efterhånden vælger at gøre med fodbold i tv, og hvor besværligt/dyrt det efterhånden bliver, trækker jeg bare på skuldrene af nu.

                  Hvordan kan en fodboldtosse melde sådan ud? Jo - der var engang, hvor man kun kunne komme til at se én fodboldkamp om ugen (og det var aldrig en dansk) - måske to, hvis der var landskamp. Ellers måtte man begive sig på stadion, hvis man ville se en hel kamp. I de senere år er det blevet sådan, at man snart ikke kan åbne tv'et uden at blive stopfodret med fodbold fra nær og fjern. Utallige kampe om ugen. Jeg er ganske enkelt blevet mættet. De tider, hvor jeg glædede mig til at se en tv-kamp, er forbi - nu kan jeg bare åbne fjerneren og glo bold nærmest døgnet rundt. Tidligere sad jeg også klistret til skærmen til den ene engelske/tyske kamp, man kunne se om ugen. Nu....nu er fodbold nærmest bare baggrundsstøj på tv'et uden at kunne fange interessen her i hytten.
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    #10
                    Jeg har den store pakke fra YouSee. Jeg VIL bare have mulighed for at se alle kampe med OB, Liverpool og landsholdet. Jeg kan brokke mig alt det jeg vil, men jeg ender med at betale alligevel.

                    MvT
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                    Comment


                      #11
                      Jeg går den modsatte vej og ender med at se færre kampe. Hvordan det kommer til at påvirke mit engagement, må tiden vise.
                      Jeg er, som fodboldfan, træt af at blive pisset på ryggen; oven i købet uden at de er høflige nok til at lade som om det regner. 6-8 tv-kanaler eller 2-3 streamingtjenester, hvis jeg vil se dansk fodbold, landshold inklusiv? Nej tak. Det er for grådigt.

                      Comment


                        #12
                        Nogen der ved om man kan se kampen? Genudsendelse, stream eller lignende?
                        Har søgt lidt, men synes ikke jeg kan finde noget

                        Please hjælp.

                        MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment

                        Working...
                        X