Annoncering

Collapse
No announcement yet.

U21 em

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    U21 em

    Bliver spændende at følge det mest hypede ungdomslandshold nogensinde. Meget store forventninger,hvilket er forståeligt når vi kigger på holdet. Spillere fra Verona, Werder Bremen, Standard Liege, Chelsea, Fulham, Ajax, Bayern, Leipzig, Braunschweig og profiler fra superligaen, udgør en virkelig stærk trup.
    I mine øjne bør vi have en god mulighed for at gå videre, tjekkerne er idag uden to profiler, Kadlec og Kalas, og bør være et hold som danskerne kan slå. Serberne har nogle gode profiler i Kostic, Duricic og Jojic, men resten af holdet nærmer sig ikke deres styrke. Tyskerne er imø favoritter til at vinde turneringen, stærkt hold krydret med profiler som Meyer, Arnold, Volland, Gnabry osv.

    Bliver ligeledes spændende at se hvor meget spilletid Falken får, iflg EB starter han inde idag, så han har virkelig mulighed for at sælge sig selv.

    Jeg tror vi vinder knebent over Tjekkerne og Serberne, spiller uafgjort mod Tyskerne og derfra kan alting ske.

    #2
    Oprindeligt indsendt af Paddy Se indlæg
    Jeg tror vi vinder knebent over Tjekkerne og Serberne, spiller uafgjort mod Tyskerne.
    Den ramte du nu meget godt.
    Åh Syd-London
    Er dejlig smuk
    Åh Syd-London er dejlig smuk
    Fyldt med p*tt*r, f*sse og Charlton
    Åh Syd-London er dejlig smuk

    Comment


      #3
      Ha ha ja det var sgu godt set��

      Comment


        #4
        Hold da op hvor spiller u - 21 holdet langsomt og kedeligt. Præcis som A landsholdet. Men det er vel også meningen. Jøsses.....

        Comment


          #5
          Det var så vores angriber der missede den der ...
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #6
            Og nu Greve ind ... 82.55
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment

            Working...
            X