Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Overfald på Dommer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Overfald på Dommer

    http://www.bt.dk/danmark/far-overfal...ke-gjorde-mere

    Jeg har svært ved at forstå at man kan tillade sig at opføre sig sådan.

    #2
    Hold nu op et kæmpe dræn. Nogle mennesker er bare uden for pædagoisk rækkevidde...

    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      #3
      Jeg har selv 2 drenge der spiller U8 og U11, og tonen er desværre af og til, helt ved siden af. Det er både rettet mod egen drenge, modstander holdet og dommer.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
        Jeg har selv 2 drenge der spiller U8 og U11, og tonen er desværre af og til, helt ved siden af. Det er både rettet mod egen drenge, modstander holdet og dommer.
        Der er ingen der slipper fri nej, heller ikke egen træner... Det er simpelthen utroligt hvad forældre mener de kan tillade sig, og de har heller ikke problemer med at bruge deres unger som våben...

        Det vildeste jeg har oplevet, er dog fra da jeg selv var knægt... Jeg laver et grimt frispark, og sekunder efter kommer en far fra vores eget hold løbende ind på banen, han har så taget fejl af mig og en holdkammerat, og løber ind og griber fat i ham, tager ham hårdt i øret og slæber afsted med ham ud af banen mens han skælder ham huden fuld... Knægtens far var også tilstede, og der opstod efterfølgende tumult udenfor banen også...

        Og så var han endda politimand ham der...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #5
          Han lyder jo som en "Stand up kinda guy"....

          Comment


            #6
            Han virker meget afbalanceret oppe i kryderen:

            http://www.bt.dk/danmark/far-overfal...+ret+til+at+ta

            Comment


              #7
              Stakkels søn.

              Comment


                #8
                http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfu...dommer/5542986

                Ærekrænkelse, det ord giver mig lortesmag i munden efterhånden..

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
                  http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfu...dommer/5542986

                  Ærekrænkelse, det ord giver mig lortesmag i munden efterhånden..
                  Er det ord med i artiklen?

                  Mvh

                  MaxHH

                  Comment


                    #10
                    Bestemt ikke, tog nok den fordomsfulde hat på.
                    Men mellen linierne er det hvad jeg læser..

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
                      Bestemt ikke, tog nok den fordomsfulde hat på.
                      Men mellen linierne er det hvad jeg læser..
                      Ahh.. sad og undrede mig over om det var den forkerte artikel der var linket til... ,o)

                      Mvh

                      MaxHH

                      Comment


                        #12
                        Forældre der overfalder en dommer til en drengekamp. Forældre der klager til forbrugerombudsmanden over nogle gratis dyrekort. Forældre der klager over en gratis børnekoncert. Folk der går fuldstændig bersærk over en vase etc. etc. etc. Nogle gange undrer jeg mig såre over hvad ind i himlens navn der sker med vores bette kongerige. Tager man positivsombreoen på, kan man vel mene, at når vi går SÅ meget op i SÅ små ting, jamen så går det sgu nok meget godt alt sammen.

                        Jeg kan huske da jeg var i mine sene teenage år og klagede voldsomt over fuldstændige ligegyldige nyheder på forsiden af avisen (jeps, det var dengang jeg læste sådan en lavet af papir), altså sådan noget i stil med 'kendis A har været utro med kendis B', så sagde min gode, gamle fru moder: 'Jamen, det er da en god nyhed. Så er der jo ikke nogen der er blevet slået ihjel i dag'.

                        Nå, der fik i lige en fra det personlige arkiv. Håber ikke det blev for meget ananas i egen juice.

                        MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                          Forældre der overfalder en dommer til en drengekamp. Forældre der klager til forbrugerombudsmanden over nogle gratis dyrekort. Forældre der klager over en gratis børnekoncert. Folk der går fuldstændig bersærk over en vase etc. etc. etc. Nogle gange undrer jeg mig såre over hvad ind i himlens navn der sker med vores bette kongerige. Tager man positivsombreoen på, kan man vel mene, at når vi går SÅ meget op i SÅ små ting, jamen så går det sgu nok meget godt alt sammen.

                          Jeg kan huske da jeg var i mine sene teenage år og klagede voldsomt over fuldstændige ligegyldige nyheder på forsiden af avisen (jeps, det var dengang jeg læste sådan en lavet af papir), altså sådan noget i stil med 'kendis A har været utro med kendis B', så sagde min gode, gamle fru moder: 'Jamen, det er da en god nyhed. Så er der jo ikke nogen der er blevet slået ihjel i dag'.

                          Nå, der fik i lige en fra det personlige arkiv. Håber ikke det blev for meget ananas i egen juice.

                          MvT
                          Nu er jeg selv forælder til en teenager. Jeg sidder og ryster på hovedet (undskyld) over de forældre, der fejer al modstand af vejen for deres børn. Curlingforældre af værste skuffe (undskyld igen, hvis jeg træder nogen over tæerne). Hvordan pokker skal det dog ikke gå de børn, når de engang som unge voksne mennesker, skal stå på egne ben og møder lidt modstand? Skal mor og far så lige feje modstanden af banen igen for dem? Eller flipper børnene ud, fordi de ikke er vant til den modstand?

                          For nogle få år siden var jeg brugsuddeler, og der mødte jeg en del af denne type forældre, når de kom og søgte job for deres teenagere. Come on! De blev sendt hjem med et "hvis dit barn kunne tænke sig at arbejde for mig i Brugsen, så må dit barn SELV komme og søge job."

                          Børn har sgu godt af at lære lidt om livet, og at det rent faktisk sker, at man ikke altid kan få alt hvad man peger på. Hvis ikke de får lært det, så forudser jeg en besværlig start på voksenlivet. I dag er det som om, at ingen i hele verden må krumme så meget som et hår på børns små hoveder, før der bliver truet med bål og brand. Børn bliver gjort til små konger. Skidt udvikling i mine øjne. (meget generaliserende, ved jeg godt - men de forældre findes overalt). En veninde fortalte mig i går, da en af hendes drenge var oppe at klatre i et træ, at hun havde fået en kæmpe skideballe af en forbipasserende en anden gang selvsamme dreng havde klatret i samme træ. Hvorfor? Det var åbenbart totalt uansvarligt at lade drengen klatre i træer...han kunne jo komme til skade! Jeg var rystet, da jeg fik det at vide. Børn skal sgu ud og blive beskidte og få lidt knubs engang imellem. Når det sker, ved man bare, det har været en god dag. Ligeså meget jeg hader at vaske tøj, ligeså meget elsker jeg at få en møgbeskidt dreng hjem fra skole og leg - så ved man nemlig, han har hygget sig.

                          Nå....det blev så et lidt længere indspark end tiltænkt...
                          Mvh Kent

                          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                          Comment


                            #14
                            Og det bliver værre:

                            http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfu...r-ondt/5548590

                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              Ja, suk...
                              Mvh Kent

                              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                              Comment

                              Working...
                              X