Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mads Toppel...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mads Toppel...

    Nok ikke den den bedste tråd-start, men Toppel er blevet nomineret til "Årets syrligste målmandsdrop 2013" i EB Awards(hvorfor man så kalder det sådan) for droppet her, mod FcV...http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2146048.ece

    ... men det skal ikke tages så tungt, Toppel er kun med fordi FcK jo helst ikke skulle nævnes i disse negative nomineringer, der var ellers flere at tage af fra Wiland´s side... Feks. den her, altså hvad der kvalificerer Toppel og ikke Wiland, det ved jeg sgu godt nok ikke, sparket er bedre mod Wiland ja, men den må jo aldrig gå i mål...

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2076697.ece

    Og så husker jeg også et kæmpe drop fra ham, mod os selv i Odense i foråret...

    http://www.tv3sport.dk/fodbold/superligaen/video/327

    ...

    Og lad mig så lige slutte lidt positivt af...

    http://onside.dk/superligaen/top-14-...edste-maalmand

    1. Mads Toppel, OB 77,61
    2. Jonas Lössl, FCM 77,46
    3. Peter Friis Jensen, Randers 76,08
    4. Nicolai Larsen, AaB 73,13
    5. Lukas Hradecky, Brøndby 72,83
    6. Martin Hansen, FCN 71,21
    7. Thomas Mikkelsen, FCV 71,11
    8. Jesper Christiansen, OB 71,05
    9. Steffen Rasmussen, AGF 69,41
    10. Michael Pescovic, Viborg 69,36
    11. Johan Wiland, FCK 68,33
    12. Mikkel Andersen, Randers 66,66
    13. Marin Skender, SønderjyskE 63,82
    14. Frederik Rønnow, Esbjerg 61,64
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    #2
    Det var nu altså også et ganske slemt drop, især nummer to, som eg går ud fra er det han er nomineret for? Generelt synes jeg dog der har været ret mange drops i superligaen i år, så mon ikke man kan finde et enkelt eller to der er værre eller lige så slemme?

    Comment


      #3
      Han er nomineret for det første mål, altså langskuddet... (Så slet ikke de begge var der, min fejl)

      Enig, der har været rigtig mange faktisk, og ingen af "de større navne" er gået fri...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Han er nomineret for det første mål, altså langskuddet... (Så slet ikke de begge var der, min fejl)

        Enig, der har været rigtig mange faktisk, og ingen af "de større navne" er gået fri...
        Okay, det synes jeg er mærkeligt - det sidste er klart værre i mine øjne, selvom begge selvfølgelig er slemme.
        Nej, jeg kan ikke huske at have set Nikolaj Larsen lave noget rigtig skidt, men ellers har de allesammen været der..

        Comment


          #5
          http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2178704.ece

          Comment


            #6
            I denne artikel står ser at FCK gæstde OB i november. Hmm. Typisk EB journalistik

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Han er nomineret for det første mål, altså langskuddet... (Så slet ikke de begge var der, min fejl)

              Enig, der har været rigtig mange faktisk, og ingen af "de større navne" er gået fri...
              aaa han er da nomineret for dem begge - du kan stemme på 2X toppel elle wiland

              syntes sgu toppels nr 2 kiks er rigtigt skidt...men om det er det værste - som i siger har der været rigtigt meget at tage af i år.

              - det samme gør sig vidst gældende for selvmål

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                aaa han er da nomineret for dem begge - du kan stemme på 2X toppel elle wiland

                syntes sgu toppels nr 2 kiks er rigtigt skidt...men om det er det værste - som i siger har der været rigtigt meget at tage af i år.

                - det samme gør sig vidst gældende for selvmål
                Man kan stemme på Steffen Rasmussen, Jonas Løssl eller Toppel... (Jeg fik kludret lidt rundt i et par links)

                Her er de nominerede: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2178704.ece
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Nok ikke den den bedste tråd-start, men Toppel er blevet nomineret til "Årets syrligste målmandsdrop 2013" i EB Awards(hvorfor man så kalder det sådan) for droppet her, mod FcV...http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2146048.ece

                  ... men det skal ikke tages så tungt, Toppel er kun med fordi FcK jo helst ikke skulle nævnes i disse negative nomineringer, der var ellers flere at tage af fra Wiland´s side... Feks. den her, altså hvad der kvalificerer Toppel og ikke Wiland, det ved jeg sgu godt nok ikke, sparket er bedre mod Wiland ja, men den må jo aldrig gå i mål...

                  http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2076697.ece

                  Og så husker jeg også et kæmpe drop fra ham, mod os selv i Odense i foråret...

                  http://www.tv3sport.dk/fodbold/superligaen/video/327

                  ...

                  Og lad mig så lige slutte lidt positivt af...

                  http://onside.dk/superligaen/top-14-...edste-maalmand

                  1. Mads Toppel, OB 77,61
                  2. Jonas Lössl, FCM 77,46
                  3. Peter Friis Jensen, Randers 76,08
                  4. Nicolai Larsen, AaB 73,13
                  5. Lukas Hradecky, Brøndby 72,83
                  6. Martin Hansen, FCN 71,21
                  7. Thomas Mikkelsen, FCV 71,11
                  8. Jesper Christiansen, OB 71,05
                  9. Steffen Rasmussen, AGF 69,41
                  10. Michael Pescovic, Viborg 69,36
                  11. Johan Wiland, FCK 68,33
                  12. Mikkel Andersen, Randers 66,66
                  13. Marin Skender, SønderjyskE 63,82
                  14. Frederik Rønnow, Esbjerg 61,64
                  Argh, lad nu være! Alle ved jo JC har en redningsprocent på 0. Rønnow er jo meget bedre, tallene lyver! JC er elendig, siger OB-forum brugerne jo!

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                    Argh, lad nu være! Alle ved jo JC har en redningsprocent på 0. Rønnow er jo meget bedre, tallene lyver! JC er elendig, siger OB-forum brugerne jo!
                    Tallene lyver da netop...

                    Der kan da ikke for nogen med den mindste forstand på fodbold være tvivl om, at Wiland, Rønnow og Skender er bedre end Jesper C, og at Nicolai Larsen, Hradecky, Lössl og Martin Hansen er bedre end Toppel. Om ikke andet, så fordi de ikke har kostet point på samme måde. Jeg ved ikke hvordan de regner ovenstående ud, men det er da på ingen måde et retvisende billede af hvilke målmænd der redder flest point til deres klubber...
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Tallene lyver da netop...

                      Der kan da ikke for nogen med den mindste forstand på fodbold være tvivl om, at Wiland, Rønnow og Skender er bedre end Jesper C, og at Nicolai Larsen, Hradecky, Lössl og Martin Hansen er bedre end Toppel. Om ikke andet, så fordi de ikke har kostet point på samme måde. Jeg ved ikke hvordan de regner ovenstående ud, men det er da på ingen måde et retvisende billede af hvilke målmænd der redder flest point til deres klubber...
                      Tja, det kommer og går. Lössl har været mere stabil i denne sæson end længe set. Til gengæld synes jeg Rønnow har været blandt ligaens dårligste keepere, i modsætning til forrige sæson hvor han var et levende plankeværk.

                      Og JC er godt nok ringe i luften, men stadig en glimrende shotstopper - hvilket giver ham den høje redningsprocent. Ellers er jeg enig.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Tallene lyver da netop...

                        Der kan da ikke for nogen med den mindste forstand på fodbold være tvivl om, at Wiland, Rønnow og Skender er bedre end Jesper C, og at Nicolai Larsen, Hradecky, Lössl og Martin Hansen er bedre end Toppel. Om ikke andet, så fordi de ikke har kostet point på samme måde. Jeg ved ikke hvordan de regner ovenstående ud, men det er da på ingen måde et retvisende billede af hvilke målmænd der redder flest point til deres klubber...
                        Enig men det er jo heller ikke det der bliver skrevet. Det der er beregnet er hvor mange procent af de skud der er indenfor rammen målmanden redder. At OB så lader modstanderne skyde så meget på mål at det ikke er nok til at vinde nok kampe er så håbløst og viser endnu engang at holdet samlet set ikke er defensivt godt nok ...
                        Hvis Toppel kunne holde samme redningsprocent men at resten af holdet fik skåret modstandernes skud på mål ned med f.eks. 25% ville det se noget bedre ud.
                        For at få modstandernes skudmulighed ned kræver det færre personlige fejl, flere bolderobninger (fællespres) og at vi holder bolden i egne rækker når vi endelig har den og får afsluttet på mål når vi har den.

                        Men det magter holdet ikke ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Tallene lyver da netop...

                          Der kan da ikke for nogen med den mindste forstand på fodbold være tvivl om, at Wiland, Rønnow og Skender er bedre end Jesper C, og at Nicolai Larsen, Hradecky, Lössl og Martin Hansen er bedre end Toppel. Om ikke andet, så fordi de ikke har kostet point på samme måde. Jeg ved ikke hvordan de regner ovenstående ud, men det er da på ingen måde et retvisende billede af hvilke målmænd der redder flest point til deres klubber...
                          Dette er en liste over målmændenes redningsprocenter, ligesom der er lister over topscorer og alt muligt andet... Dalgaard er jo heller ikke den bedste angriber i Suppen, men tallene lyver ikke, han er stadig den der scorer mest, ligesom Toppel redder mest...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #14
                            Der er et interview med Toppel i Tipsbladet idag. Han siger ikke det helt store, men han fortæller om sine to sideløbende karrierer som målmand og VVS'er. Der er dog én spændende lille sidehistorie.

                            Han fortæller under overskriften "Den frygtelige kamp" om én bestemt kamp (han nævner den ikke ved navn, men det er FCV-kampen, hvor han dropper to gange), og reaktionen efterfølgende. Jeg citerer:

                            "...den kamp, den var hård, men den tilkendegivelse jeg fik bagefter fra folk jeg slet ikke kendte..." Han stopper med at snakke, mens han stille sidder og tænker tilbage på den dag i køen i Fakta. Så fortsætter han:
                            "Vi bor tæt på en Fakta-butik i Næsby. Min datter og jeg stod i kø. Det hele sejlede for mig. Det var to dage efter kampen. Pludselig opdagede de andre i køen hvem jeg. 'Det er sgu da dig,' 'op med hovedet', 'du har stået helt fantastisk indtil nu', 'det er bare et tegn på du er et menneske' og sådan nogle ting sagde de til mig mens jeg stod der.""Sådanne kommentarer fra folk jeg slet ikke kendte! Én ting er hvad ens træner og ens kone siger, men det der var helt vildt, og det betyder virkeligt, at man har gjort det godt. Det er ikke bare fordi man har spillet én god kamp, at de siger sådan. Det var rigtig fedt."

                            Supergod stil fra folkene i køen i Fakta. Kom ikke og sig, at positive tilbagemeldinger og opmuntringer ikke hjælper mere, end at stå og råbe "tag dig nu sammen" og "kom nu lidt" eller det der er (meget) værre efter spillerne...
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Der er et interview med Toppel i Tipsbladet idag. Han siger ikke det helt store, men han fortæller om sine to sideløbende karrierer som målmand og VVS'er. Der er dog én spændende lille sidehistorie.

                              Han fortæller under overskriften "Den frygtelige kamp" om én bestemt kamp (han nævner den ikke ved navn, men det er FCV-kampen, hvor han dropper to gange), og reaktionen efterfølgende. Jeg citerer:

                              "...den kamp, den var hård, men den tilkendegivelse jeg fik bagefter fra folk jeg slet ikke kendte..." Han stopper med at snakke, mens han stille sidder og tænker tilbage på den dag i køen i Fakta. Så fortsætter han:
                              "Vi bor tæt på en Fakta-butik i Næsby. Min datter og jeg stod i kø. Det hele sejlede for mig. Det var to dage efter kampen. Pludselig opdagede de andre i køen hvem jeg. 'Det er sgu da dig,' 'op med hovedet', 'du har stået helt fantastisk indtil nu', 'det er bare et tegn på du er et menneske' og sådan nogle ting sagde de til mig mens jeg stod der.""Sådanne kommentarer fra folk jeg slet ikke kendte! Én ting er hvad ens træner og ens kone siger, men det der var helt vildt, og det betyder virkeligt, at man har gjort det godt. Det er ikke bare fordi man har spillet én god kamp, at de siger sådan. Det var rigtig fedt."

                              Supergod stil fra folkene i køen i Fakta. Kom ikke og sig, at positive tilbagemeldinger og opmuntringer ikke hjælper mere, end at stå og råbe "tag dig nu sammen" og "kom nu lidt" eller det der er (meget) værre efter spillerne...
                              Faktisk en rigtigt rørende beretning.

                              Comment

                              Working...
                              X