Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Feedback på online rejseportal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Feedback på online rejseportal

    Hej fellow OB'ere,

    Jeg har, sammen med et par kammerater, lavet en online rejseportal, der hedder www.rejseri.com. Vi har længe ment, at der var behov for et community, hvor folk kan dele rejsetips med hinanden.

    Nu ved jeg jo, at I er garvede forum-brugere, så hvis nogen har lyst, må I meget gerne smide lidt konstruktiv feedback her. Det vil i hvert fald hjælpe os rigtig meget.

    Vi har netop "lanceret" siden i dag, og håber, at der vil være opbakning til den. Hvilke faldgruber bør vi være opmærksomme på, som I ser det?

    /Michael

    #2
    Det er næsten FOR lækket sat op, og ligner på ingen måde et forum for rejsende, af rejsende... Så den "disclaimer" ville jeg nok lægge øverst, da det ellers ligner et rejseselskab mere end det det er... ,o)

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
      Det er næsten FOR lækket sat op, og ligner på ingen måde et forum for rejsende, af rejsende... Så den "disclaimer" ville jeg nok lægge øverst, da det ellers ligner et rejseselskab mere end det det er... ,o)
      Hehe, tak (I guess?) :D - Det kan godt være, at vi skal have den del med i toppen. Det er meningen at det skal være platformen for vidensdeling indenfor rejseri. Det er på ingen måde planen, at vi skal sælge noget gennem siden. :)

      Comment


        #4
        Heps. Synes Max' idé er god. Står sloganet i topbanneret vil det straks tænde rejseentusiaster, da brugeranmeldelser vægtes mere og mere af forbrugeren.

        Jeg ved ikke om i er opmærksomme på det, men Tripadvisor ringer til f.eks. hoteller og tilbyder mod betaling (har hørt omkring 2.000 euros) for at fjerne op til 50 af de dårligste anmeldelser. Er i mine øjne en ret skidt ting. Der er også bureauer der sælger falske positive anmeldelser.

        Brugeranmeldelser på booking.com kræver derimod et aktivt bestillingsnr. og derfor helt valide.

        Fedt initiativ, lækker side og al held og lykke med den.

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
          Hehe, tak (I guess?) :D - Det kan godt være, at vi skal have den del med i toppen. Det er meningen at det skal være platformen for vidensdeling indenfor rejseri. Det er på ingen måde planen, at vi skal sælge noget gennem siden. :)
          Ja, at få at vide ens hjemmeside ser for godt ud må være en anderledes kritik... ,o)

          men hvis folk er i tvivl om hvad pointen er, går de måske ikke på opdagelse, og finder ud af det selv.

          Comment


            #6
            Det ser sgu godt ud - og en rigtig god ide!

            Du har vel ikke noget imod, at man deler siden på facebook? ;-)
            Mvh Kent

            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
              Heps. Synes Max' idé er god. Står sloganet i topbanneret vil det straks tænde rejseentusiaster, da brugeranmeldelser vægtes mere og mere af forbrugeren.

              Jeg ved ikke om i er opmærksomme på det, men Tripadvisor ringer til f.eks. hoteller og tilbyder mod betaling (har hørt omkring 2.000 euros) for at fjerne op til 50 af de dårligste anmeldelser. Er i mine øjne en ret skidt ting. Der er også bureauer der sælger falske positive anmeldelser.

              Brugeranmeldelser på booking.com kræver derimod et aktivt bestillingsnr. og derfor helt valide.

              Fedt initiativ, lækker side og al held og lykke med den.

              MvT
              Hey,

              Tak for feedback.

              Jo, og det er netop derfor vi gerne vil differentiere os fra bl.a. TripAdvisor, der jo også mest er en platform for reviews af hoteller, restauranter, sights osv. Rejseri skulle mere være en flydende debat/dialog mellem folk der elsker at rejse, og som har lyst til at dele erfaringer med hinanden.

              Det med et slogan i toppen arbejder vi på. :)

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                Ja, at få at vide ens hjemmeside ser for godt ud må være en anderledes kritik... ,o)

                men hvis folk er i tvivl om hvad pointen er, går de måske ikke på opdagelse, og finder ud af det selv.
                True, og det skal vi lige have arbejdet på asap.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                  Det ser sgu godt ud - og en rigtig god ide!

                  Du har vel ikke noget imod, at man deler siden på facebook? ;-)
                  Jo tak.

                  Nej selvfølgelig ikke, vi er jo i den spæde start, men det er klart, at jo flere der kender til den, desto flere håber vi der kan være med til at byde ind på sitet. Så feel free, og tak i øvrigt. :)

                  Hvis andre har kritik/feedback, er I meget velkomne til at smide det her.

                  Comment

                  Working...
                  X