Annoncering

Collapse
No announcement yet.

skadeslisten:

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    skadeslisten:

    Desværre en revolverende tråd.

    P.t. er det vist kun Baskim der er ramt og det lader desværre ikke til at vi får meget til ham at se:

    http://onside.dk/superligaen/ob-opgiver-svensk-angriber

    "- Det går planmæssigt fremad for Bashkim, men jeg forventer ikke, han er spilleklar i de første kampe i foråret, siger Troels Bech".

    Spørgsmålstegn ved AMC, JC og Dusan?
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Sådan en udmelding om Kadrii er det samme som at sige at han ikke får en rolle på holdet i foråret.
    Hvis han ikke er spilleklar fra starten kommer han ikke i ordentlig kampform før sidste spillerunde

    Comment


      #3
      Jeg tror heller ikke vi skal forvente os så meget af Bashkim i foråret, han kommer nok først på 100 procent i næste sæson.

      Comment


        #4
        fra seneste indlæg kan vi også tilføje Emils uheld med knæet, og det seneste fra Belek er i flg. Stiften at Dusans knæ hæver op igen på trods af han ellers har doseret træningen i søndags for ikke at overbelaste han skrøbelige fysik.






        og undskyld mit sure opstød nu......jeg brækker mig f..... snart over situationen med ham (ikke personligt mod Dusan) det er i den grad "sur r*v" nu hvor han skulle vise hans kvaliteter på banen. Han bliver næppe forlænget til sommer
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          fra seneste indlæg kan vi også tilføje Emils uheld med knæet, og det seneste fra Belek er i flg. Stiften at Dusans knæ hæver op igen på trods af han ellers har doseret træningen i søndags for ikke at overbelaste han skrøbelige fysik.






          og undskyld mit sure opstød nu......jeg brækker mig f..... snart over situationen med ham (ikke personligt mod Dusan) det er i den grad "sur r*v" nu hvor han skulle vise hans kvaliteter på banen. Han bliver næppe forlænget til sommer
          nej det må vi da ikke håbe hvis han fortsætter med at være så skadet.

          Comment


            #6
            Ærgeligt med Dusan. Han virker til at være en teknisk begavet fodboldspiller, men som der er også er blevet sagt før, så var lejeaftalen med ham kun muligt, grundet hans skadeshistorik...

            Comment


              #7
              i følge jeppe hansens video blog vol. 3. så spørger de emil larsen til hans skade, og han lyder ved godt mod og skulle vidst så småt begynde nu her med bold osv. så måske han er hurtigere klar end ventet

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                i følge jeppe hansens video blog vol. 3. så spørger de emil larsen til hans skade, og han lyder ved godt mod og skulle vidst så småt begynde nu her med bold osv. så måske han er hurtigere klar end ventet
                kunne være fedt hvis han er klar til nogle minutter mod FCM hvis der skal satses lidt

                Comment


                  #9
                  http://mobil.bold.dk/#/nyt/Positive-...drii-og-Larsen
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #10
                    http://www.bold.dk/nyt/Marts-klar-Ka...ninger-stoerst

                    Altså: hvis alt går godt, så er han klar til at komme på banen så småt i marts. Så skal han bygge form op derfra. Som forventet, men det gør i hvert fald nyheden om Emil snart er klar endnu vigtigere.

                    Comment


                      #11
                      Potent offensiv vi kan stable på benene, hvis vi kan blive skadesfri i foråret. Kunne være sjovt at få Dusan i spil også. En offensiv med Bashkim, Dusan, Emil og Falk ville være et lækkert mix af teknik, fart og direkte udfordring. Et rigtigt giftigt omstillingshold kan vi blive.

                      Comment

                      Working...
                      X