Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fans og fanprotester

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fans og fanprotester

    Anderlechts Steven Defour blev smidt ud efter at have sparket bolden efter Lieges fans. De havde ellers lavet et fint banner til ham:


    Det er måske nok en smule over stregen, men jeg vil aldrig holde op med at undre mig over spillere, der har heltestatus i en klub (som Defour havde i Liege) og som så skifter til en rivaliserende klub, og undrer sig over at fansene ikke modtager én med åbne arme og flødekager. Lidt det samme med Ludersønnen og Laur.

    Og jeg synes faktisk at alt hvad der foregår på stadion, og som ikke er voldeligt eller trusler, er acceptabelt. En spiller der tjener 3-4-500.000 om måneden på, at der findes mennesker der går op i fodbold med liv og sjæl, må acceptere, at det vækker stærke følelser at skifte klub på den måde, og lære at ignorere fansene. Det er i min optik en del af gamet. Jeg ville aldrig selv være med til at lave et banner som ovenstående, men jeg forstår følelserne bag.

    (Og uden for stadion skal man holde sin kæft. Det var en skændsel at Laur fik skadet sin bil, f.eks.)

    http://www.whoateallthepies.tv/video...oto-video.html
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    #2
    Enig i det væsentlige. Banneret kan dog nok sagtens vurderes som en trussel..

    Comment


      #3
      Det er på ingen måde over stregen.
      Foragede menneske må på til petanque istedet...

      Comment


        #4
        Enig. Det er så tegneserieagtigt, at man skal være politiker eller RUC-feminist for at tage det alvorligt.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          #5
          Jeg ser det noget andet. Jeg synes også, at vi fans har ret til at udtrykke vores vrede og ærger over den manglende respekt og mangel af loyalitet fra spillere for klubben og fans. Især når det er symbolfigurer af klubben. Da Neuer gik til Bayern var det godt, at vi har vist ham vores vrede. Han kommer fra nordkurve og kunne have været den, der havde sat et tegn i tysk fodbold, at man (Bayern) kan ikke købe alt for penge. Og som Dortmundfan ville jeg bestemt ikke mere give Götze hånden.
          Men forbindelsen med murder og IS-terror går for mig over stregen og jeg kunne forstå hvis fodboldforbund handler mod denne aktion.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Jeg ser det noget andet. Jeg synes også, at vi fans har ret til at udtrykke vores vrede og ærger over den manglende respekt og mangel af loyalitet fra spillere for klubben og fans. Især når det er symbolfigurer af klubben. Da Neuer gik til Bayern var det godt, at vi har vist ham vores vrede. Han kommer fra nordkurve og kunne have været den, der havde sat et tegn i tysk fodbold, at man (Bayern) kan ikke købe alt for penge. Og som Dortmundfan ville jeg bestemt ikke mere give Götze hånden.
            Men forbindelsen med murder og IS-terror går for mig over stregen og jeg kunne forstå hvis fodboldforbund handler mod denne aktion.
            Det er fra en horror-film (Fredag d. 13). Det har ikke noget med IS eller terror at gøre.
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Det er fra en horror-film (Fredag d. 13). Det har ikke noget med IS eller terror at gøre.
              Men det giver let dette indtryk (som du kan se om mit eksempel). Vi har billeder af afhuggede hoveder i virkeligheden, og jeg ved ikke, om der er en tilfælde for at bruge lige nu sådan et billede. Jeg synes bare at det er til mindst smagløst og går for vidt, men der kan naturlig hver have sin egen mening.
              Last edited by andlox; 28-01-2015, 16:48.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment

              Working...
              X