Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Serie tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Serie tråden

    Så go`morgen danmark den anden dag og der havde de en anmelder inde for at fortælle om de nye serier fra usa og hvad vi kan forvente af dem.

    Dog kan jeg ikke huske alle han snakkede om, det leder mig hen til

    Hvilke serier glæder i jer til og hvorfor ?

    #2
    Jeg glæder mig til at se Gotham.. Og den nye sæson af Justified, som er en af mine yndlingsserier. Plus naturligvis Game of Thrones... ,o)

    Comment


      #3
      The Walking Dead - sæson 6
      Shameless - sæson 5
      Under The Dome - sæson 3
      The Last Ship - sæson 2

      Er i gang med American Horrorstory sæson 4, men den bliver dårligere for hver sæson
      Last edited by Storfod; 17-12-2014, 07:48.
      I ain't a killer but don't push me, revenge is like the sweetest joy next to getting pussy

      Comment


        #4
        Men nu vi snakker serier, så kunne jeg godt tænke mig at høre om nogen kender til serier med gangster-tema, som Sopranos, Peaky Blinders og Gommora?

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Storfod Se indlæg
          The Walking Dead - sæson 6
          Shameless - sæson 5
          Under The Dome - sæson 3
          The Last Ship - sæson 2

          Er i gang med American Horrorstory sæson 4, men den bliver dårligere for hver sæson
          Jeg glemte lige Extant med Halle Barry, hvor hun er ude i rummet alene, men kommer hjem og er gravid,
          hvor efter hun føder et menneske/alien-barn.. Ganske spændende
          I ain't a killer but don't push me, revenge is like the sweetest joy next to getting pussy

          Comment


            #6
            Jeg er blevet helt opslugt af serien Breaking Bad. Hold da op hvor er det en vildt spændende og interessant serie Noget af det bedste scene opsætning jeg nogensinde har set i en serie. Og karaktererne samt historien er eminent.

            Alle sæsoner ligger på Netflix

            Comment


              #7
              Hvad jeg glæder mig til:

              GoT
              Supernatural
              Grimm
              Merlin

              Desuden har synes jeg om Heros, Fringe, Flash Foward. Jeps - jeg er en sucker for the supernatural stuff.
              havde gerne set flere sæsoner af V.

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                #8
                Glæder mig også til næste sæson af Supernatural + Sherlock :)

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                  Jeg er blevet helt opslugt af serien Breaking Bad. Hold da op hvor er det en vildt spændende og interessant serie Noget af det bedste scene opsætning jeg nogensinde har set i en serie. Og karaktererne samt historien er eminent.

                  Alle sæsoner ligger på Netflix
                  Så de første afsnit af "Better call Saul" som er spin off serien til Breaking Bad. Det er historien om Advokaten Saul Goodman's historie før han mødte Walter White. Jeg må sige at det tegner til at blive en rigtig god serie.

                  Ellers har min favorit det sendeste år været True Detective, som er en af de bedste serie i flere år imo. Den kan ses på HBONordic er jeg sikker på.

                  Comment


                    #10
                    har lige suget første sæson af den her http://www.imdb.com/title/tt3502248/
                    kan også varmt anbefale http://www.imdb.com/title/tt2249007/?ref_=nv_sr_2
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Troy Se indlæg
                      Så de første afsnit af "Better call Saul" som er spin off serien til Breaking Bad. Det er historien om Advokaten Saul Goodman's historie før han mødte Walter White. Jeg må sige at det tegner til at blive en rigtig god serie.

                      Ellers har min favorit det sendeste år været True Detective, som er en af de bedste serie i flere år imo. Den kan ses på HBONordic er jeg sikker på.
                      Har også fået set de første 4 afsnit som er lagt op, og er delvist enig. Serien er rigtig fed for os som har slugt Breaking Bad, både hvad angår dialog, personer og det rent filmiske. Indtil videre har den ikke ramt mig i samme omfang som Breaking Bad, men kun 4 afsnit inde venter jeg spændt på de næste.

                      Comment


                        #12
                        Mine yndlingsserier er:

                        Homeland - genialt skuespil!
                        True Detective
                        House of Cards - den står på marathon i aften/nat! :-D

                        I den lettere genre:
                        Banshee
                        Orange is the new Black
                        Suits

                        Jeg har ikke været så grebet af Breaking Bad, og er derfor heller ikke blevet vildt imponeret af Better Call Saul efter de første par afsnit

                        Comment


                          #13
                          Ser som så mange andre House of cards og s ser jeg Aona of Anarchy samt Suits mens breaking bad står for tur. Så Orange i the new black med konen og den var ok ...
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
                            Mine yndlingsserier er:

                            Homeland - genialt skuespil!
                            True Detective
                            House of Cards - den står på marathon i aften/nat! :-D

                            I den lettere genre:
                            Banshee
                            Orange is the new Black
                            Suits

                            Jeg har ikke været så grebet af Breaking Bad, og er derfor heller ikke blevet vildt imponeret af Better Call Saul efter de første par afsnit
                            Homeland er klart den bedste serie jeg har fuldt i mange mange år. Havde aldrig hørt den omtalt nogen steder, da jeg meget tilfældigt åbnede for fjernsynet, da 1. afsnit af 1. sæson kørte over skærmen, og var fanget med det samme. Den er altid uforudsigelig, og her er det ikke altid helten, der vinder til sidst.

                            Kan klart anbefales til alle, der kan lide action, drama, efterforskningsgætterirer og godt skuespil. Man skal dog starte med at se sæson 1, da viden derfra er nødvendig for at forstå en del ting, som sker i de efterfølgende sæsoner, så ikke en god idet at starte midt i sæson 3.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                              Homeland er klart den bedste serie jeg har fuldt i mange mange år. Havde aldrig hørt den omtalt nogen steder, da jeg meget tilfældigt åbnede for fjernsynet, da 1. afsnit af 1. sæson kørte over skærmen, og var fanget med det samme. Den er altid uforudsigelig, og her er det ikke altid helten, der vinder til sidst.

                              Kan klart anbefales til alle, der kan lide action, drama, efterforskningsgætterirer og godt skuespil. Man skal dog starte med at se sæson 1, da viden derfra er nødvendig for at forstå en del ting, som sker i de efterfølgende sæsoner, så ikke en god idet at starte midt i sæson 3.
                              Meget, meget enig omkring Homeland. Tog chancen og begyndte på den, og var fanget med det samme. Har ædt de første 3 sæsoner råt i løbet af et par uger. Absolut anbefalelsesværdig.
                              Mvh Kent

                              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                              Comment

                              Working...
                              X