Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvad ønsker I at der sker i transfervinduet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvad ønsker I at der sker i transfervinduet?

    TB vil have kontinuitet (ingen ændringer i truppen) og der er formentligt ikke økonomi til alverdens men hvad ønsker vi fans os?

    Som jeg ser det kommer det meget til at afhænge om Emil bliver solgt eller ej. Sekundært om Ruud bliver solgt. Falk er måske en joker.

    Hvad jeg end ønsker tror jeg ikke på at der sker noget med vores 3 målmænd. Der skal sælges en for at komme en ny til og jeg tror ikke på at nogen af dem kan sælges for en værdi der kan betale for en ny og vi kommer ikke til at have 4 målmænd.

    I centerforsvaret har vi 4 spillere. DH, KL er fremtiden og p.t. er AMC klar til start 11 med Niclas som backup. Der sker næppe et salg men med mindre at AMC forlænger for at være backup skal der tænkes på en eller to erstatninger. Diarra kunne være en afløser.

    VB Vi har Ari så hold ham nu der. Som bacjup har vi JBL så brug nu ham når Ari er skadet eller har karantæner. Ari skal ikke på midten eller så skal han fast på midten hvilket så kræver en ny VB.

    HB - Ruud smutter senest til sommer men jeg håber på at han bliver solgt her til vinter og at erstatningen kan findes for salgssummen. Min personlige favorit er DAP i SIF men ellers så KAN Diarra spille pladsen. Jeg mener ikke COB skal spille HB, ja han har gjort det men i FCN så vi at det ikke er det han vil = dårlig motivation.

    Centermidten er oversvømmet med COB, Schoop, Kriztian, Azer, Spelmann, Diarra og så det mere lemfældige brug af Falk, Emil, Ari på pladsen og så kan Kadrii og Dusan også spille den.
    Jeg ser helt sikkert mulighed for at afskibe Kriztian, COB og/eller Schoop mod at få en rigtig defensiv midtbanespiller eller en VB hvis Ari hives op permanent. Kan Diarra spille en defensiv midt?

    Højre midt er Falk´s med N´Koum som backup... der er ikke så meget andet der men jeg så gerne et salg af N´Koum og så en mere "rigtig" HM der går til baglinien med gode indlæg.


    VB er Emils med Løffe/JBL som backup og ja jeg ved godt at Løffe er smuttet men så meget desto større grund til at hente en ny spiller til den position selvom jeg tror Kadrii tager den hvis Emil bliver solgt.

    Angrebet er reelt også overbefolket, desværre er det vist mere kvantitet end kvalitet.
    Mos, Darko, Jeppe, Dusan, Kadrii, Skoubo samt brugen af Falk og Emil ..

    Dusan har vi endnu ikke set men jeg har fidus til Mos og Skoubo sælger vi næppe et halvt år før kontraktudløb og potentiel karrierestop. Kadrii er den bedste angriber vi har haft så hvis ikke Emil bliver solgt regner jeg med at se ham på toppen (for guds skyld ikke på backen hvis Ari bliver hevet op). Jeppe er da fin nok at have med for de fynske aner ligesom Niclas men ... jeg vil tro at kontrakterne får lov til at løbe ud.


    Buttom line regner jeg med at Emil og Ruud bliver solgt og at der bliver hentet en HB og en DCM i stedet hvorefter Kadrii tager kanten.


    Startopstillingen bliver:

    Toppel/JC

    ER/Ny/MD DH KL Ari/Ny

    Falk NY/MD Spelmann Emil/Kadrii

    MOS Kadrii/Skoubo

    Øvrige potentielle salg er COB, Schoop, Kriztian og N´Koum.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Meget enig i betragtningerne. Jeg ser også nøglen til vores vindue i, om der kommer tilbud på Emil og Espen, kommer de ikke, bliver det, det mest stille vindue længe.

    Mulige realistiske afgange:

    Jeg tror Emil ryger. Han har gjort det fantastisk for os, vist han kan spille på A-landsholdet og render runder med et neon skilt i panden, hvor der står en million euros. Personligt gør det mig ikke så meget om han bliver, han er her på lånt tid, så på den ene side vil det være rart at få det overstået og komme videre, på den anden side, er han en god mand for os på banen, så længe han er her.

    Espen, den ser jeg som 50/50, tror nok han skal blive enige med nogen nu om et sommer skifte, men finder vi vores erstatning nu, det bliver det afgørende. Jeg håber vi finder en afløser nu, så vi kan spille en ny back ind i foråret, især fordi der nok sker noget centralt i forsvaret til sommer.

    N´Koum, tror vi får ham afsluttet på en eller anden måde efter det der har været fremme, vi skal måske give ham et engangsbeløb med, men det må slutte nu. Det er så nok et stort ønske for 99,9% herinde mindst.

    Så kunne jeg have flere ønsker, blandt andet angående Vadocz og Bodul, men tror deres løn er for god til de smutter nu.

    Mulige tilgange:

    HB, hvis Ruud smutter. Som nævnt DAP, men også Flinta og måske en

    http://www.transfermarkt.de/de/birki...ler_51188.html

    som jeg ikke kender, men han ser godt ud i transfermarkt

    Får vi solgt Emil, så kunne jeg håbe vi gik benhårdt efter Nicki Bille, men ellers så kunne pengene godt stå i banken indtil sommer, hvor der vil være rig lejlighed til at bruge dem og så må Kadrii og Dusan tage over, som kreativ offensiv kraft i foråret.

    Jeg kunne godt ønske en VB eller en def midt, som Plum også er inde på, men jeg tror ikke på vi bruger penge på den problematik. Vi har for mange spillere "der ikke er dårlige nok" i JBL, Diarra, COB, Schoop og Azer til vi gør noget på den front. Jeg tror vi sætter Ari på backen og så kommer Schoop, COB og Azer til at slås om, at blive makker til Spelmann.

    Var det her en transferquiz, vil jeg sige:

    UD: Emil, Espen og N´Koum

    Ind: Flinta

    Jeg vil ikke sætte Bille på "ind-siden", for jeg tror det ikke, men jeg ville meget gerne have ham.
    Last edited by Polle; 13-12-2013, 13:40.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      TB vil have kontinuitet (ingen ændringer i truppen) og der er formentligt ikke økonomi til alverdens men hvad ønsker vi fans os?

      Som jeg ser det kommer det meget til at afhænge om Emil bliver solgt eller ej. Sekundært om Ruud bliver solgt. Falk er måske en joker.

      - sådan set enig - men håber virkeligt vi kan holde på dem begge min. frem til sommer - vores spil er alt for afhængigt af dem til de kan undværes

      Hvad jeg end ønsker tror jeg ikke på at der sker noget med vores 3 målmænd. Der skal sælges en for at komme en ny til og jeg tror ikke på at nogen af dem kan sælges for en værdi der kan betale for en ny og vi kommer ikke til at have 4 målmænd.

      - igen er jeg på linjen med dig - vi trænger til et klart første valg, så gerne jc blev sendt videre - men det kommer ikke til at ske. Men med Toppels præstationer in mente så lever jeg bestemt med ham som 1. valg lidt endnu, der er flere steder det er vigtigere at få ryddet op

      I centerforsvaret har vi 4 spillere. DH, KL er fremtiden og p.t. er AMC klar til start 11 med Niclas som backup. Der sker næppe et salg men med mindre at AMC forlænger for at være backup skal der tænkes på en eller to erstatninger. Diarra kunne være en afløser.

      VB Vi har Ari så hold ham nu der. Som bacjup har vi JBL så brug nu ham når Ari er skadet eller har karantæner. Ari skal ikke på midten eller så skal han fast på midten hvilket så kræver en ny VB.

      - der skal ihvertfald findes en afklaring, skal ari spille back eller midt. Det her med han flyttes frem og tilbage hver anden kamp er ikke holdbart

      HB - Ruud smutter senest til sommer men jeg håber på at han bliver solgt her til vinter og at erstatningen kan findes for salgssummen. Min personlige favorit er DAP i SIF men ellers så KAN Diarra spille pladsen. Jeg mener ikke COB skal spille HB, ja han har gjort det men i FCN så vi at det ikke er det han vil = dårlig motivation.

      - her mener jeg der bør sættes ind nu, kan man sende ruud videre for et lille beløb så fint. Diarra har indtil nu kun spillet en kamp der, ikke nok til at bevise han skal have pladsen, men gjorde det trods alt glimrende der(ligesom han har gjort det fint i midterforsvaret....ikke alle PH's indkøb var fejlskud :) )

      Centermidten er oversvømmet med COB, Schoop, Kriztian, Azer, Spelmann, Diarra og så det mere lemfældige brug af Falk, Emil, Ari på pladsen og så kan Kadrii og Dusan også spille den.
      Jeg ser helt sikkert mulighed for at afskibe Kriztian, COB og/eller Schoop mod at få en rigtig defensiv midtbanespiller eller en VB hvis Ari hives op permanent. Kan Diarra spille en defensiv midt?

      - syntes nu ikke den plads er så overbefolket som du gør det til; Diarra har ikke spillet en kamp for os på den plads - i min bog er han ikke i spil til midten. Azer tror jeg ærlig talt skal bruge en del tid til at vende sig til niveauet, lidt indhop men mere tror jeg ikke på på denne side af sommeren. Hvorfor skal falk, emil, kadrii pludselig blandes ind i centermidten? For at understrege en pointe? Jo de kan sikkert spille der men det kan kl også og høegh eller amc hvis det virkelig skal være.
      Spelmann har ydermere spillet bedst i en mere fri rolle bag en angriber.
      - kan man skibbe vadocz af nu vil det være fint med mig - tvivler stærkt på han har nogen fremtid på holdet.


      Højre midt er Falk´s med N´Koum som backup... der er ikke så meget andet der men jeg så gerne et salg af N´Koum og så en mere "rigtig" HM der går til baglinien med gode indlæg.

      - kan vi få sendt n'koum videre vil det virkeligt være stort! Og så kunne man begynde at overveje at finde en afløser for falk. Tror ikke han flyver lige med det samme, men det være næppe alt for længe

      VB er Emils med Løffe/JBL som backup og ja jeg ved godt at Løffe er smuttet men så meget desto større grund til at hente en ny spiller til den position selvom jeg tror Kadrii tager den hvis Emil bliver solgt.

      - dejligt løffe er videre, og her håber jeg virkeligt man begynder at kigge på en afløser for emil. Syntes klart kadrii skal frem i angrebet når han er klar igen.

      Angrebet er reelt også overbefolket, desværre er det vist mere kvantitet end kvalitet.
      Mos, Darko, Jeppe, Dusan, Kadrii, Skoubo samt brugen af Falk og Emil ..

      - kunne man få solgt darko ville det være glimrende. Jeppe er vel næppe mere end backup. Falk og emil høre ikke hjemme i angrebet, og regner vi dem med her hvad så med spelmann? Men helt enig i der mangler noget kvalitet.

      Dusan har vi endnu ikke set men jeg har fidus til Mos og Skoubo sælger vi næppe et halvt år før kontraktudløb og potentiel karrierestop. Kadrii er den bedste angriber vi har haft så hvis ikke Emil bliver solgt regner jeg med at se ham på toppen (for guds skyld ikke på backen hvis Ari bliver hevet op). Jeppe er da fin nok at have med for de fynske aner ligesom Niclas men ... jeg vil tro at kontrakterne får lov til at løbe ud.


      Buttom line regner jeg med at Emil og Ruud bliver solgt og at der bliver hentet en HB og en DCM i stedet hvorefter Kadrii tager kanten.


      Startopstillingen bliver:

      Toppel/JC

      ER/Ny/MD DH KL Ari/Ny

      Falk NY/MD Spelmann Emil/Kadrii

      MOS Kadrii/Skoubo

      Øvrige potentielle salg er COB, Schoop, Kriztian og N´Koum.

      - må erkende jeg ikke helt forstår hvorfor du vil af med COB - han er lige kommet til, syntes han har gjort det ok - taget i betragtning hvor meget han er blevet smidt rundt. For et par kampe siden ville jeg også meget gerne have sendt schoop ud i kulden, men hans niveau de sidste par runder ser rigtigt spændende ud, håber han kan holde det.
      der er en del oprydning der ideelt skal finde sted; n'koum, bodul, vadocz så jeg meget gerne sendt videre, samt ruud.

      ind håber jeg på en erstatning for ruud, samt en def. midt så vi kan få ari mere permanent ned på backen. og så en angriber, og og og....jeg har rigtigt mange ønsker - helt grundlæggende så håber jeg bare man ikke sidder på sine hænder og skubber det hele foran sig til sommerens vindue.
      Kontinuitet er godt og bestemt påkrævet - men det kræver også at der kommer en mere løbende udskiftning i truppen istedet for de store udskiftninger vi har set hver sommer de sidste par år.
      Last edited by mhbp; 13-12-2013, 13:40.

      Comment


        #4
        Jeg vil som sådan heller ikke af med COB men han er en af mange der ikke er Spelmann eller en ny defensiv midt/Ari ...
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #5
          men der ska jo netop også være noget konkurrence om pladserne, nogen der kan komme ind fra bænken ved skader/karantæner eller hvis de andre ikke gør det godt nok.
          - længe har vores problem været at truppen var alt for smal kvalitetsmæssigt (ikke at det er perfekt nu) men der er da ingen grund til at ville tynde så meget ud i truppen så vi reelt kun har en start 11

          Optimalt (hvis ellers der er penge til det) er vel 2 mand pr plads - og så er der konkurrence om pladsen som der skal være og det er så op til træneren at skifte lidt ud. Tænk på Fck da vi mødte dem i pokalen....hvor mange udskiftninger de havde lavet, og hvor godt et hold det faktisk stadig var.

          Comment


            #6
            Selvfølgelig skal der det men COB, Kriztian og Schoop samt Azer konkurrere jo om samme plads .. det er måske lige i overkanten ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Selvfølgelig skal der det men COB, Kriztian og Schoop samt Azer konkurrere jo om samme plads .. det er måske lige i overkanten ..
              ja ok - men som jeg ser det er vadocz næppe i spil til en startplads, højst en indskifter/backup - han er jo formentlig væk senest til sommer.
              og azer skal vel lige spilles ind først, mon ikke det første ½år går med det.
              plus spelmann har været bedst i den fremskudte rolle.

              - som jeg ser det er det ikke det store problem. Men skulle Vadocz blive solgt nu vil det da ikke gøre mig spor

              Comment


                #8
                Jeg ønsker mig et meeeeeget stille vindue, men jeg tror at Emil smutter inden det lukker og så håber jeg at Espen får et godt tilbud som kan give ham det eventyr han håber på. Hvem der skal afløse Emil ved jeg ikke. Vi får under ingen omstændigheder en spiller ind med den samme klasse, men mindre kan måske også gøre det. Når Espen smutter har jeg et kæmpe ønske om at give Emil Peter Jørgensen chancen på HB - Han passer, som jeg ser det, præcis på hvad vi egentlig har villet med Ari og Bash på VB - Lille, hurtig, offensiv og med et fornuftigt pasningsspil. Jeg håber og tror på at EPJ vil kunne gøre det godt på HB. Han vil være billig i drift og en der vil have en god opbakning fra os fans fra dag et (igen håber jeg ;) ), han er ægte stribet og har allerede vist at han er klar på at arbejde stenhårdt på banen og også til træning (når jeg har set ham der).
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                  Jeg ønsker mig et meeeeeget stille vindue, men jeg tror at Emil smutter inden det lukker og så håber jeg at Espen får et godt tilbud som kan give ham det eventyr han håber på. Hvem der skal afløse Emil ved jeg ikke. Vi får under ingen omstændigheder en spiller ind med den samme klasse, men mindre kan måske også gøre det. Når Espen smutter har jeg et kæmpe ønske om at give Emil Peter Jørgensen chancen på HB - Han passer, som jeg ser det, præcis på hvad vi egentlig har villet med Ari og Bash på VB - Lille, hurtig, offensiv og med et fornuftigt pasningsspil. Jeg håber og tror på at EPJ vil kunne gøre det godt på HB. Han vil være billig i drift og en der vil have en god opbakning fra os fans fra dag et (igen håber jeg ;) ), han er ægte stribet og har allerede vist at han er klar på at arbejde stenhårdt på banen og også til træning (når jeg har set ham der).
                  Er EPJ ikke normalt midterforsvar? Og som jeg husker det er han mere en fysisk stærk spiller, ikke langsom, men heller ikke Kadrii hurtig

                  Comment


                    #10
                    Ret sikker på at Vadocz og N'Koum forlader klubben og de behøves efter min mening ikke at blive erstattet med nogen udefra. Om der sker mere kommer nok an på om Emil eller Ruud får nogle gode tilbud. Hvis Emil bliver solgt så håber jeg at man henter Lucas Jensen fra Viborg. Han har allerede vist et godt niveau på trods af sin unge alder og han ville nok ikke have noget imod at være reserve, da der nok skal komme massere af muligheder for indskiftninger og startpladser alligevel.
                    Ved ikke hvem der skule erstatte Ruud. Har svært ved at se nogen i Superligaen eller første division der kan erstatte ham, men et bud kunne være Florian Hart fra SE. Offensiv back i god alder. Har ligesom Lucas jensen kontraktudløb til sommer.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                      Er EPJ ikke normalt midterforsvar? Og som jeg husker det er han mere en fysisk stærk spiller, ikke langsom, men heller ikke Kadrii hurtig
                      Så fysisk stærk husker jeg ham bestemt ikke som, men nej han er heller ikke Kadrii hurtig, men har vist en ok speed synes jeg. Han gjorde det fornuftigt på VB i 1 runde mod Sønderjyske, men han er højre benet (som jeg husker det) og det er det som får mig til at vil prøve ham på HB.
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        #12
                        Jeg ved godt det måske er en smule off topic, men er der nogen der ved hvornår man som klub må snakke med en spiller som har kontrakt udløb til sommer? ( uden om hans klub ) har hørt om 6 måneder før men er det præcis 6 måneder før, så de spillere der har kontrakter der udløber 31/6 først må kontaktes 31/1 eller i løbet af transfer vinduet?
                        Det har jo rimelig meget at sige om man f.eks laver en forhåndsaftale med Lucas Jensen den 15/1 så skal man ikke bruge tid i resten af vinduet på at sikre en dyre spiller som skal købes fri. Så ved man at man har en afløser for Emil så smutter han en de sidste dage i vinduet, jamen så bruger vi bare Kadrii der indtil at vi får en "gratis" spiller til sommer

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                          Jeg ved godt det måske er en smule off topic, men er der nogen der ved hvornår man som klub må snakke med en spiller som har kontrakt udløb til sommer? ( uden om hans klub ) har hørt om 6 måneder før men er det præcis 6 måneder før, så de spillere der har kontrakter der udløber 31/6 først må kontaktes 31/1 eller i løbet af transfer vinduet?
                          Det har jo rimelig meget at sige om man f.eks laver en forhåndsaftale med Lucas Jensen den 15/1 så skal man ikke bruge tid i resten af vinduet på at sikre en dyre spiller som skal købes fri. Så ved man at man har en afløser for Emil så smutter han en de sidste dage i vinduet, jamen så bruger vi bare Kadrii der indtil at vi får en "gratis" spiller til sommer
                          Først en ret ligegyldig detalje - der er kun 30 dage i juni ;-)

                          Og så til dit spørgsmål - det er (så vidt jeg ved da) præcis 6 måneder før kontraktudløb, der må forhandles til anden side, uden at spillerens klub behøver ind over. OG - meget vigtig detalje, i forhold til det, du skriver - dvs. at når en spiller har kontraktudløb 30. juni, så må spilleren forhandle til anden side fra dag 1 i transfervinduet - dvs. fra 1. januar. (Tæl lige månederne igen - jan-juni giver 6 måneder ;-) )
                          Mvh Kent

                          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                          Comment


                            #14
                            Åh, jeg tror da lige jeg vil skrive det sædvanlige - angribere.. Men det er som om jeg har givet op. Alligevel synes jeg jo JH skal han en chance. Hans forgængere var generelt håbløse til at sørge for at vi havde de to gode angribere man bør have. Ofte havde vi ikke engang en enkelt god.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                              Først en ret ligegyldig detalje - der er kun 30 dage i juni ;-)

                              Og så til dit spørgsmål - det er (så vidt jeg ved da) præcis 6 måneder før kontraktudløb, der må forhandles til anden side, uden at spillerens klub behøver ind over. OG - meget vigtig detalje, i forhold til det, du skriver - dvs. at når en spiller har kontraktudløb 30. juni, så må spilleren forhandle til anden side fra dag 1 i transfervinduet - dvs. fra 1. januar. (Tæl lige månederne igen - jan-juni giver 6 måneder ;-) )
                              Super, tak for info... Kan godt være jeg stadig er stiv men giver det ikke fra 1/1-1/6 ;-)

                              Tak polle, lidt mindre snaps i Aften

                              Ikke desto mindre håber jeg vi går benhårdt efter flere af de spillere med kvalitet som har kontrakt udløb til sommer.
                              Last edited by Løvkvist_jr.; 14-12-2013, 10:16.

                              Comment

                              Working...
                              X