Annoncering

Collapse
No announcement yet.

ACH sælger ud og nedlægger talentafdelingen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    ACH sælger ud og nedlægger talentafdelingen

    Sad og kiggede på hvad ach har på div. Landshold:
    U18: Andreas Raahauge(m), Emil Christensen (f),
    U21: Jacob Busk (m),
    Ligalandshol: Frederik Rønnow(m)

    underligt at at se hvor mange udlandsproffer der er på de helt unge u-hold ...... Måske nogen man skulle holde lidt øje med...
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Der er også spillere at hente i u15/16 regi. Bl.a. en spiller som Sebastian Buch, der er er inde omkring u15 landsholdet

    Comment


      #3
      Måske Rønnow.

      Han har været meget skadet, men er muligvis ved at være klar. Jeg tænker ikke vi skal satse på ham som førstekeeper, men kan vi ikke hente en fin fin førstekeeper, der slår Toppel af med et fingerknips, så kunne jeg godt se Rønnow indgå i vores målmandstrio i stedet for Ousager. Tiden vil så vise om Rønnow kommer tilbage og bliver så god, så han kan slå Toppel af.
      Last edited by Polle; 26-11-2014, 15:20.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        Måske Rønnow.

        Han har været meget skadet, men er muligvis ved at være klar. Jeg tænker ikke vi skal satse på ham som førstekeeper, men kan vi ikke hente en fin fin førstekeeper, der slår Toppel af med et fingerknips, så kunne jeg godt se Rønnow indgå i vores målmandstrio i stedet for Ousager. Tiden vil så vise om Rønnow kommer tilbage og bliver så god, så han kan slå Toppel af.
        hvis Rønnows status er at han er skadefri, men det tror jeg ikke er tilfældet, vil det være en overvejelse værd. Vi har ikke brug for flere målmænd som måske kan spille.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #5
          Rønnow har været meget plaget af et springerknæ. Så vidt jeg har forstået, er det en enormt uforudsigelig og potentielt langvarig skade, der i værste fald kan medføre fodboldinvaliditet.

          Jeg synes på ingen måde vi skal smide vores sparsomme spareskillinger efter en spiller, før vi har set at han kan præstere over en længere periode. Ellers kan der hurtigt gå Jesper C eller Sæternes i den.

          Busk er stadig ejet af FCK ( og i øvrigt ikke specielt god. Omend han har noget potentiale).
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #6
            Kan virkeligt ikke se det store i Rønnow.. Var hypet i en periode, men så god synes jeg heller ikke han er.

            Comment


              #7
              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-div...eldige-roennow
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                hvis Rønnows status er at han er skadefri, men det tror jeg ikke er tilfældet, vil det være en overvejelse værd. Vi har ikke brug for flere målmænd som måske kan spille.

                For et par sæsoner siden ville jeg have givet min højre arm for at få Rønnow til Ådalen, men nu ved jeg sørme ikke ... selvom man vel ikke kan sammenligne to forskellige spillere på den måde, så skræmmer sporene efter JC skræmmer unægteligt. Selvom det hævdes at Rønnow er på rette vej, så er han i mine øjne lidt for meget af en lottokupon, sagt velvidende at vi meget vel, henter vi ham ikke, risikerer at se en af vores rivaler gøre et scoop.

                Et klassisk eksempel på et dilemma, hvor man risikerer at tage den forkerte beslutning uanset hvad man gør.

                Comment

                Working...
                X