Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvor træner I?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvor træner I?

    http://www.ob.dk/artikel/ob-traener-...-du-ogsaa.aspx

    Støt op omkring Odenses ældste og største center.

    #2
    Jeg træner der desværre ikke mere, da jeg bor for langt væk til at det kan betale sig,
    men hvis jeg nogensinde kommer til at træne i Odense igen, så bliver det, uden nogen tøven, dér!

    Der udover er det lidt noget nonsens at påstå at OB spillerne træner deroppe,
    for 90% af tiden går de jo bare og snakker eller pjatter
    Last edited by Storfod; 24-11-2014, 20:20.
    I ain't a killer but don't push me, revenge is like the sweetest joy next to getting pussy

    Comment


      #3
      Det virker som om, at de under Ove, har mere fokus på træningen, end hvad jeg har set tidligere. Om det er spillertruppen eller andet, ved jeg ikke :)

      Comment


        #4
        Ja fint center har trænet der, dog sys jeg det er for dyrt :-) så træner der ikke mere selvom det er et lækkert sted

        Comment


          #5
          Dyrt?. Ift. hvilket og hvad du får for pengene?
          Lige nu har de resten af mdr. for 0 ,- og sidste mdr. kunne du træne for 199,- og altid :)
          Kvalitet er vel også en prioritet, ligesom de spillere O.B. henter! ;)

          Comment


            #6
            Der hvor jeg træner nu koster det kun 160kr /måneden.. Men det er så også kun en brøkdel så stort som OBBC :-(
            I ain't a killer but don't push me, revenge is like the sweetest joy next to getting pussy

            Comment

            Working...
            X