Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Arkadespil til PS3 for børn

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Arkadespil til PS3 for børn

    Var på sommerferie hvor min 3 årige knægt forelskede sig i et eller andet bilspil som han selv kunne styre (rattet) når der var valgt automatgear og lige meget hvor ringe han kørte så vendte bilen hele tiden fremad så han kunne blive ved med at køre ... er der nogen der kender lignende spil til PS3 eller evt. WII? Vi har Mariocars men der kan han stadig kører i modsat retning og for den sags skyld side fast i buske, skilte m.m.

    Skal bare være et kørespil og ikke noget med at bygge bilen op eller andet i den dur..

    Og nej en 3 årig bør ikke spille consolspil men han har godt styr på baseball og boksning :-)
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Hej Plum.

    Burnout paradise er en sikker vinder hos børn i alle aldre. Jeg er pædagog og har altid haft succes med dette spil i de institutioner hvor jeg har arbejdet(Børnehave og SFO). Børnene elsker det, fordi der er mulighed for at kører "frit" i en stor og åben verden og lave ravage :) (Meget pædagogisk) hehe.

    Spillet er ovenikøbet temmelig gammelt efterhånden og kan derfor købes til små penge. Prøv at tjekke det ud.
    “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
    Lou Holtz

    Comment


      #3
      Takker, det vil jeg se om jeg kan finde..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment

      Working...
      X