Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Streaming af film

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Streaming af film

    Er der nogen af jer der ved hvor man kan leje film på nettet når nu Blockbuster er lukket? Vi er yousee kunder og er netflixbrugere men hvis man nu vil leje en fil hvad gør man så?
    Kender til Youbio men det er vel ikke alle film de kan udleje?

    Hvem og hvad bruger I og hvorfor?

    Skal streames på TV´et - Et Samsung SmartTV.
    Last edited by Plum; 13-09-2014, 18:58.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Vil da gerne give mit besyv med.

    Youbio er selv kunde, det er ikke de nyeste film der indgår i det abonnement man kan leje, men man kan yderligere leje premierefilm, hvilket jeg syntes virker godt, for 500 kr kan man købe en boks til ens tv og bruge youbio derigennem, ellers selvfølgelig via computer, eller android eller appel tablets og telefoner.

    Netflix meldte jeg mig fra da udvalget af de film jeg foretrækker ikke var så stort, men Netflix virker meget pålidelig i afspilningen af filmene, hvor i mod Youbio har tendenser til at falde ud hvorvidt det kun er hos mig den gør det skal jeg lade være usagt. Udover det er det også en smule billigere.

    Derudover er der der er også viaplay og HBO, som jeg kun har snuset til, men de fleste streaming sider tilbyder en måned gratis, så du kun jo prøve dig frem.

    Comment


      #3
      Via Chromecast(Der er også Smart TV app)/Google Film , AppleTV/iTunes (kræver appletv), Viaplay (smarttv app), SF (Svenka Film) sfanytime tror jeg det hedder, så en masse muligheder.

      Comment


        #4
        Vi kan godt komme på Youbio uden boks da vores TV kan håndtere det. Vi har ikke AppleTV men Viaplay, SF, HBO er vel det samme som Netflix - altså streamingtjenester men næppe premierefilm?

        Kender dog ikke Chromecast og Googlefilm men kan det sammenlignes med at gå ned i en fysisk butik og leje en premierefilm ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Vi kan godt komme på Youbio uden boks da vores TV kan håndtere det. Vi har ikke AppleTV men Viaplay, SF, HBO er vel det samme som Netflix - altså streamingtjenester men næppe premierefilm?

          Kender dog ikke Chromecast og Googlefilm men kan det sammenlignes med at gå ned i en fysisk butik og leje en premierefilm ..
          HBO er i hvert fald ikke for ham, der kan lide film, men for ham, det kan lide serier først og fremmest.

          Comment


            #6
            Nu bor jeg i odense, og ved ikke om det findes andre steder, men her kan man låne film via biblioteket som stream... Udvalget har jeg ikke styr på.

            Netflix har jeg nu testet i en måned. Udover serier er jeg ikke ligefrem imponeret over udvalget...
            Mvh Kent

            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Vi kan godt komme på Youbio uden boks da vores TV kan håndtere det. Vi har ikke AppleTV men Viaplay, SF, HBO er vel det samme som Netflix - altså streamingtjenester men næppe premierefilm?

              Kender dog ikke Chromecast og Googlefilm men kan det sammenlignes med at gå ned i en fysisk butik og leje en premierefilm ..

              Ja de ligner hinanden, til forveksling. Men som sagt kan man leje nye film over Youbio, også selv om du ikke har abonnement.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af fidusen999 Se indlæg
                Ja de ligner hinanden, til forveksling. Men som sagt kan man leje nye film over Youbio, også selv om du ikke har abonnement.
                Umiddelbart virker udbuddet bare begrænset i forhold til fx en blockbusterforretning og jeg tænker at nogen bør da se ideen i at tage over ... men det må blive det så ... nogen der kender til de der C more kanaler man får med i et abm.?
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                  Nu bor jeg i odense, og ved ikke om det findes andre steder, men her kan man låne film via biblioteket som stream... Udvalget har jeg ikke styr på.

                  Netflix har jeg nu testet i en måned. Udover serier er jeg ikke ligefrem imponeret over udvalget...
                  hvis man tager netflix USA og UK med, så er udvalget rigtig fint... ,o)

                  ang. leje af film, så bruger jo oftes SF anytime. Det fungerer glimrende...

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                    hvis man tager netflix USA og UK med, så er udvalget rigtig fint... ,o)

                    ang. leje af film, så bruger jo oftes SF anytime. Det fungerer glimrende...
                    Jeg synes nu egentlig også udvalget på den danske Netflix er ganske godt. Men kommer selvfølgelig meget an på hvad man er til. Netflix har rigtig mange filmklassikere, små filmperler og gode dokumentarer, men ikke særlig mange store blockbusters. Det er et udvalg der passer mig ganske udmærket, da jeg alligevel sjældent gider se de store blockbusters, men det er selvfølgelig smag og behag. Men jeg har i hvert fald en liste på over 100 film eller serier jeg skal have set på (dansk) Netflix :)

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                      Jeg synes nu egentlig også udvalget på den danske Netflix er ganske godt. Men kommer selvfølgelig meget an på hvad man er til. Netflix har rigtig mange filmklassikere, små filmperler og gode dokumentarer, men ikke særlig mange store blockbusters. Det er et udvalg der passer mig ganske udmærket, da jeg alligevel sjældent gider se de store blockbusters, men det er selvfølgelig smag og behag. Men jeg har i hvert fald en liste på over 100 film eller serier jeg skal have set på (dansk) Netflix :)
                      Jeg synes også mine 119 kroner om måneden er givet godt ud... Men sætter også pris på det ekstra udvalg jeg får med når man ser hvad de har liggende i de andre lande... Det er tit der lige er en sæson ekstra af de gode serier...
                      Og mere standup end på den danske...

                      Comment


                        #12
                        På Viaplay kan du leje premierefilm for 39 kroner. Det er jo ligesom Blockbuster - og så vidt jeg kan se, har de ligeså mange og ligeså nye premierefilm.
                        Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          #13
                          Men det kræver vel så et abm. Først?
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Men det kræver vel så et abm. Først?
                            Nix. Deres lejebutik er åben for alle.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                              Nix. Deres lejebutik er åben for alle.
                              OK, må jeg tjekke ud så.. Tror der er en app på TV'et...
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment

                              Working...
                              X