Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nye højtalere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nye højtalere

    Skal have skiftet kæmpe højtalerne i stuen ud med nogle væg/reol banditter, sidder der nogle audiofile med gode råd? Budget ca. 2000kr

    #2
    Aktive eller passive? Hvis passive; hvilken forstærker har du?

    Comment


      #3
      Passive, har en NAD 319..

      Comment


        #4
        Tænker selv bose 301..

        Comment


          #5
          Tannoy - model er næsten ligegyldig. Min kammerat fandt et par brugt; fedeste højtalere, jeg nogensinde har hørt. Selv har jeg klassisk suttede Dali7, og til en NAD-forstærker, det er også fint. Tannoy, eller måske B&W, og så gå efter noget brugt; så har du en chance for at holde budgettet. Ellers må sprænge banken: højtalere skal jo min. holde i 20 år, før de er noget værd. Så udgiften er ikke vild over tid:-)

          Comment


            #6
            Drop Bose. Gå ind i Hifi-Klubben og hør nogle Dali Lektor 1 og B&W DM686. Personligt kan jeg bedst lide lyden af Dali'erne.

            Husk dk at tag din egen musik med.

            Comment


              #7
              Lad mig gætte, du har fået kæreste og hun gider ikke se på de store "klodser"?
              I ain't a killer but don't push me, revenge is like the sweetest joy next to getting pussy

              Comment


                #8
                B&W eller Dali er klasse til prisen. De har en dejlig "varm" lyd, og kører godt sammen med NAD.

                Edit: Og Bose er noget amerikanerlort. Undgå det. Du betaler alt for mange penge for alt for lidt lyd.
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  #9
                  He he, lidt ligesom LP samlingen forsvandt de på magisk vis ned i kælderen..

                  Comment


                    #10
                    Vinyler skal ikke i kælderen. De skal stå fremme!!!

                    Mine bliver aldrig nogensinde pakket væk.

                    Comment

                    Working...
                    X