Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stream Serie A lovligt i god kvalitet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Stream Serie A lovligt i god kvalitet

    Hej alle

    Jeg er passioneret AC Milan tilhænger, men jeg har desværre ikke længere Kanal 8, som har de eneste danske rettigheder til TV signalet.

    Er der nogen af jer som kender en internetside hvor man kan købe sig adgang til streaming af de italienske kampe i god kvalitet samt engelsk/dansk kommentator?

    #2
    Kender ikke selv til det, men måske det kan lade sig gøre, ved at oprette en konto ved en bookmaker (tænker især bet365) og så benytte deres live streaming TV.

    Comment


      #3
      Mener at det blev forbudt at linke til streamsider på nettet. Google er dog din ven her, og ved lidt søgning på nettet, skulle det ikke være så svært at finde...

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Valencia Se indlæg
        Mener at det blev forbudt at linke til streamsider på nettet. Google er dog din ven her, og ved lidt søgning på nettet, skulle det ikke være så svært at finde...
        Jeg søger kun lovlige streaming sider :-) Kender de andre

        Comment


          #5
          Har Viaplay Serie A..?
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Har Viaplay Serie A..?
            Synes ikke jeg kan se hvad de har rettighederne til :-/

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
              Synes ikke jeg kan se hvad de har rettighederne til :-/
              Nej, ramler ind i udenlandske Viaplay når det er, men mener bare at have hørt eller set en reklame for det, eller hvad det nu var...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #8
                Viaplay viser som regel de Serie A-kampe, som du kan se på danske kanaler. Sådan har det været indtil nu i hvert fald.
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Viaplay viser som regel de Serie A-kampe, som du kan se på danske kanaler. Sådan har det været indtil nu i hvert fald.
                  Jeg syens ikke at kunne finde hvad Viaplay præcist viser. Så vidt jeg har kunne se, så er det kun deres aktuelle program (hvad de viser idag, imorgen og en uge frem) som er tilgængelig?

                  Kender du prisen på et abbonoment på deres sportsdel? Synes jeg heller ikke der står noget om

                  Comment


                    #10
                    De har Serie A, ligesom sidste sæson, men de viser som regel kun de kampe der også bliver vist i dansk tv. (Men masser af Milan)


                    Det koster 229 om måneden. Derudover får du alle CL-kampe, som du kan se som du har lyst (og du slipper for at lade 3+ vælge at vise dig FCK-Basel, når der samtidigt er Juventus-Chelsea, osv.) Du får de fleste PL-kampe, alle SL-kampe, de EL-kampe der bliver vist på dansk tv, Formel 1, masser af tennis, masser af golf, NHL, de spanske kampe der bliver vist i dansk tv, udvalgte Ligue 1-kampe, de NFL-kampe der bliver vist på dansk tv og UFC-matches.

                    Se mere her: http://viaplay.dk/package_sport
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      De har Serie A, ligesom sidste sæson, men de viser som regel kun de kampe der også bliver vist i dansk tv. (Men masser af Milan)


                      Det koster 229 om måneden. Derudover får du alle CL-kampe, som du kan se som du har lyst (og du slipper for at lade 3+ vælge at vise dig FCK-Basel, når der samtidigt er Juventus-Chelsea, osv.) Du får de fleste PL-kampe, alle SL-kampe, de EL-kampe der bliver vist på dansk tv, Formel 1, masser af tennis, masser af golf, NHL, de spanske kampe der bliver vist i dansk tv, udvalgte Ligue 1-kampe, de NFL-kampe der bliver vist på dansk tv og UFC-matches.

                      Se mere her: http://viaplay.dk/package_sport
                      Tak for hjælpen

                      Jeg har Glenten som TV udbyder. Jeg må overveje om det bedre kan betale sig at tilkøbe Canal 8, som har rettighederne til Serie A eller købe Viaplay

                      Comment


                        #12
                        Du kan vidst også se Serie A på C sports. Det er 129 kr pr. måned. Du kan læse lidt om det her: http://www.csports.dk/priser

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af W0o0q Se indlæg
                          Du kan vidst også se Serie A på C sports. Det er 129 kr pr. måned. Du kan læse lidt om det her: http://www.csports.dk/priser
                          Tak for hjælpen :-)

                          Først undrede dig mig lige hvorfor det kun kostede 129 pr måned. Men de har kun rettigheder til den svenske, danske, hollandske, spanske og italienske ligaer. Men det er jo egentlig fint for mig :-)

                          Comment

                          Working...
                          X