Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mikkel Kirkeskov til OB.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mikkel Kirkeskov til OB.

    http://www.ob.dk/artikel/mikkel-kirk...ar-for-ob.aspx

    OB har skrevet en tre-årig kontrakt med forsvarsspilleren Mikkel Kirkeskov. Den 22-årige venstre back kommer til OB fra AGF, hvor han har spillet flere end 100 førsteholdskampe.

    Mikkel Kirkeskov er en energisk og meget talentfuld venstreback, som trods sin unge alder kommer til OB med en god portion Superligaerfaring. Han er noteret for 13 ungdomslandskampe og det er først og fremmest en god fysik, god speed og en udtalt vindermentalitet, der springer i øjnene, når man følger ham.

    - Det er en meget spændende spiller, vi får til OB, og det er en spiller, der har sine primære styrker på positionen som venstre back. Det er der, han har sin naturlige plads, og det har vi savnet i den seneste periode. Vi har Ari Skulason, som vi helst vil bruge på den centrale midtbane, og vi har Jacob Barrett, der er på vej tilbage fra en længere skadepause. Så vi har søgt efter et kompetent supplement til positionen, hvor vi ellers har anvendt Mohammed Diarra, som dog ikke er naturlig venstreback, siger OB's sportsdirektør Jesper Hansen.

    Også cheftræner Troels Bech ser frem til, at Mikkel Kirkeskov bliver en del af truppen.

    - Mikkel er sådan en type, som det er rigtig irriterende at spille imod. Og dem kan vi godt lide at have på vores eget hold. Han er en naturlig venstreback, som er stærk i en-mod-en situationer. Han er hurtig, og han har et glimrende venstreben. Desuden er han mand for en viljestærk attitude og fighterindsats, og det glæder vi os til at få gavn af, siger Troels Bech.

    Den nye OB'er ser frem til de udfordringer, der venter i OB, og han glæder sig til at blive en del af den klub, hvor han i de næste tre sæsoner får sin daglige gang.

    - Jeg er glad for, at det kunne falde på plads. Jeg glæder mig til at være en del af OB, som jeg ser som en stor og traditionsrig klub. For mig er det et skridt op, og jeg glæder mig til at være en del af en god trup og en spændende spillestil, som Troels Bech har introduceret mig til. Det er klart, at det er lidt underligt at skifte fra AGF, hvor jeg har været længe, men da jeg hørte, at klubberne var enige, var jeg ikke i tvivl om, at det er det rigtige for mig. Jeg glæder mig til at komme i gang, og jeg er sikker på, at vi efterhånden vil kravle fremad i tabellen, siger Mikkel Kirkeskov.

    Mikkel Kirkeskov har spillet i AGF, siden han kom til klubben fra den mindre Århus-klub VRI.

    I OB kommer han til at optræde med trøje nummer 2 og træner første gang med, når truppen samles tirsdag formiddag.

    #2
    Interessant - en stærk spiller, men en venstre back?

    Mindes han også spillede højre back i en periode for gf'erne

    Comment


      #3
      Dette virker efter min mening meget besynderligt, da vi allerede har et stort talent til den plads.

      På den anden side lukker det forhåbenligt for Diarra på den back.. Så hellere ham på højre back og Kryger som backup i angrebet..

      Comment


        #4
        Stærkt køb. Så mangler vi bare to angribere !!
        “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
        Lou Holtz

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af jhandersen Se indlæg
          Dette virker efter min mening meget besynderligt, da vi allerede har et stort talent til den plads.

          På den anden side lukker det forhåbenligt for Diarra på den back.. Så hellere ham på højre back og Kryger som backup i angrebet..
          eller som target mand

          Comment


            #6
            Ja så får vi da styrket vores defensiv lidt mere

            Comment


              #7
              Spændende signing. Den havde jeg ikke set komme.

              Som jeg husker ham, en ganske habil vestre back, som er disciplineret i det defensive men også ganske god til at komme med frem og lave indlæg.

              Comment


                #8
                Velkommen til - jeg undrer mig dog over, at vi får endnu en spiller til venstre back pladsen, når det vel var den plads JBL skulle have på sigt

                Comment


                  #9
                  Velkommen til! Egentlig et okay køb efter min mening! Især når man kigger på vores økonomi osv. Hvem har GF så til venstre back? Men kom nu for pokker med de angribere..... Klokken slår og tiden går og næste kamp nærmer sig!

                  Comment


                    #10
                    Synes nu det giver fin mening. Men så må der bare også snart lande noget fremad banen...helst 2-3 stk.

                    Comment


                      #11
                      fedt - velkommen til.

                      ....men jeg undre mig nu en smule - endnu en vb

                      Comment


                        #12
                        Han er et godt køb, men jeg havde da personligt håbet på at man ville give Jacob Barret chancen :-) hmmm... Skal han så være bænkevarmer? Men enig, skønt at tiden med Diarra som venstre back er forbi....

                        Comment


                          #13
                          God signing. Men lige venstreback?

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af jhandersen Se indlæg
                            Dette virker efter min mening meget besynderligt, da vi allerede har et stort talent til den plads.

                            På den anden side lukker det forhåbenligt for Diarra på den back.. Så hellere ham på højre back og Kryger som backup i angrebet..
                            Barrett er stadigvæk skadet.

                            Comment


                              #15
                              Ligger AGF øst på

                              Comment

                              Working...
                              X