Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nåååh hvad er gameplanen nu, OB?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nåååh hvad er gameplanen nu, OB?

    Så er der spillet 2 (rædselsfulde) kampe imod 2 andre forventede bundhold, det har givet 0 points, og ingen opløftende momenter overhovedet. Ingen offensive trusler, et sejlende hold uden struktur og organisation.

    Efter et fint interview med JH om "OB her og nu, i morgen og i overmorgen", så er spm. om de overhovedet har fokus på det der sker inden det "forløsende juni 2015". Er der nogen gameplan for denne sæson?, skal det sejle og så håber man på overlevelse eller hvordan skal man tolke de manglende indkøb og det totale sejlende hold man ser :-/

    - Købes der MEGET snart en angriber el. 2?

    - Hvor lang snor har træneren?, efter 2 år med TB ser man ingen fremgang eller struktur i vores spil. Minder mest af alt om et hold i opløsning.

    - Er det gået op for ledelsen at der er en stor risiko for nedrykning i denne forfatning?

    - Forventer man at bibeholde superligastatus med 1 div spillere som Bodul, Schoop og Kryger som bærende kræfter i start 11'eren?

    - Skal denne sæson bare overståes?, der kommer ingen målsætning, er det et udtryk for at man bare HÅBER det går?

    - Alt virker paralyseret, ledelsen kan kun kigge efter - ikke købe - nye spillere, træneren virker ikke til at kunne få spillerne til at spille efter taktikken, og spillerne virker uengagerede og umotiverede i kampene.



    HVAD SKER DER FOR "MIT" OB???. Har været stribet i mange årtier, og aldrig oplevet sådan en start. ikke så meget pga 2 nederlag, men mere måden de er kommet på, der er intet - absolut INTET - opløftende at se !!!
    Beklager endnu en tråd om problemerne, men måtte bare ud med mine frustrationer......

    #2
    På den ene side var det godt man nåede at få artiklen/interviewet ud om OB den anden dag, den havde ikke været sjov at stå med nu... men på den anden side, så må der komme en 2´er her indenfor kort tid...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #3
      Men er der ikke et meget stort MEN!! i det Jesper Hansen siger - han udtaler at når vi når sommeren 2015, så er økonomien trimmet - til at der igen kan "satses".... men den falder jo i hvert fald til jorden - hvis/såfremt det fra sommeren 2015 hedder 1. division - men så kan bestyrelse/ledelse selvfølgelig bruge det som begrundelse for fortsat at underminere klubben....

      Comment


        #4
        Ja holdet ser desværre ud til at være i fuldstændig opløsning, og ovenikøbet er ledelsen total handlingslammet. Jeg kan ikke kende min klub.

        Hvis ikke der sker noget meget hurtigt, så må vi være store favoritter til nedrykning. Al den snak er til at lukke op og skide i. Handling, tak. Både fra ledelse, trænere og spillere.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Jepper Se indlæg
          Så er der spillet 2 (rædselsfulde) kampe imod 2 andre forventede bundhold, det har givet 0 points, og ingen opløftende momenter overhovedet. Ingen offensive trusler, et sejlende hold uden struktur og organisation.

          Efter et fint interview med JH om "OB her og nu, i morgen og i overmorgen", så er spm. om de overhovedet har fokus på det der sker inden det "forløsende juni 2015". Er der nogen gameplan for denne sæson?, skal det sejle og så håber man på overlevelse eller hvordan skal man tolke de manglende indkøb og det totale sejlende hold man ser :-/

          - Købes der MEGET snart en angriber el. 2? Ja, det gør der.

          - Hvor lang snor har træneren? cirka 4 kampe, efter 2 år med TB ser man ingen fremgang eller struktur i vores spil. Minder mest af alt om et hold i opløsning.

          - Er det gået op for ledelsen at der er en stor risiko for nedrykning i denne forfatning? Ja

          - Forventer man at bibeholde superligastatus med 1 div spillere som Bodul, Schoop og Kryger som bærende kræfter i start 11'eren? Til dels

          - Skal denne sæson bare overståes? Den skal overleves , der kommer ingen målsætning, er det et udtryk for at man bare HÅBER det går? top 10 bliver målsætning

          - Alt virker paralyseret, ledelsen kan kun kigge efter - ikke købe - nye spillere, træneren virker ikke til at kunne få spillerne til at spille efter taktikken, og spillerne virker uengagerede og umotiverede i kampene.



          HVAD SKER DER FOR "MIT" OB??? Det er i opløsning. Har været stribet i mange årtier, og aldrig oplevet sådan en start. ikke så meget pga 2 nederlag, men mere måden de er kommet på, der er intet - absolut INTET - opløftende at se !!!
          Beklager endnu en tråd om problemerne, men måtte bare ud med mine frustrationer......
          Håber det var svar nok.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            Håber det var svar nok.
            Faktisk ikke...

            Mangler argumentation
            Hvad ved du egentlig?
            JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
            JM Barometer 1
            2 3 4 5 6 7 8 9 10

            Comment


              #7
              Der mangler simpelthen folk der A) har forstand på fodbold B)brænder for klubben
              Lige fra direktøren der intet aner om fodbold til træneren der tror jobbet er 8-18

              Det værste er, at man er ikke ked af det eller skuffet - man er nærmest ligeglad...

              Comment


                #8
                Det må alt andet lige være billigere at bruge 10 millioner på angribere nu, frem for at tabe 20 millioner, som en nedrykning koster, mon JH har taget den med i betragtning, når han snakker om at økonomien vender i 2015.
                Bare spørg AGF hvad nedrykning koster.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af grønært Se indlæg
                  Det må alt andet lige være billigere at bruge 10 millioner på angribere nu, frem for at tabe 20 millioner, som en nedrykning koster, mon JH har taget den med i betragtning, når han snakker om at økonomien vender i 2015.
                  Bare spørg AGF hvad nedrykning koster.
                  Meget enig - jeg har snart mange gange spurgt: Har vi råd til at lade være, når spørgsmålet faldt på, om Troels skulle afskediges, eller om der skulle hentes dygtige spillere.
                  Jeg har ledelsen mistænkt for at tænke, at nedrykning ikke er aktuelt, og at det nok skal gå det hele. Fortsætter det her, så går det hele ikke bare - så bliver det en meget hård kamp at blive oppe. Og har OB råd til at rykke ned? Jeg har faktisk mine tvivl. Det er ikke som sidste gang, de rykkede ned. Det er i mine øjne meget værre denne gang, og jeg kan tvivle meget på, at der er mulighed for at bibeholde setup'et, og dermed satse hele butikken på oprykning på 1 sæson igen...
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af grønært Se indlæg
                    Det må alt andet lige være billigere at bruge 10 millioner på angribere nu, frem for at tabe 20 millioner, som en nedrykning koster, mon JH har taget den med i betragtning, når han snakker om at økonomien vender i 2015.
                    Bare spørg AGF hvad nedrykning koster.
                    det er fin pointe, men det her handler om langt mere en indkøb af angribere, selv 10 Jeppe Kjær'ere og Dalgård'ere kan ikke ændre på at defensiven sejler og midtbanen ikke hænger sammen, der er både et strukturelt og mentalt problem. Hvad er der sket med den mental-coach der var tilknyttet engang, Rasmus Bagger mener jeg han hedder
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #11
                      Her er Spelmann's gameplan

                      http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4938861.ece

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        - Man starter selv med at tage den første tackling, og så håber man på, at sidemanden er med, så han tager den næste. Der skal skabes en kædereaktion, så man kan se, at alle er villige til at slås og bløde for hinanden, siger midtbanespilleren.

                        det har vi savnet siden holdet reddede røven det famøse forår, hvor Daniel Høgh græd på åben skærm. Derfor er OB så svære at holde af i øjeblikket!

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Det savner vi sgu at se over hele banen det der. En gameplan på banen, som vel burde være givet og helt naturlig som fodboldspiller?.... og med tydelig henvisning til Kryger, Schoop, Conner, Bodul mv, der er ingen der tackler eller får det til at gøre ondt på modstanderen!

                          Så er spm om der er nogen gameplan på ledelsesgangen, kommer der angribere og er alvoren gået op for dem, vi er i reel nedrykningsfare sådan som det kører nu, vel nærmest nedrykningsfavorit

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Jepper Se indlæg
                            Det savner vi sgu at se over hele banen det der. En gameplan på banen, som vel burde være givet og helt naturlig som fodboldspiller?.... og med tydelig henvisning til Kryger, Schoop, Conner, Bodul mv, der er ingen der tackler eller får det til at gøre ondt på modstanderen!

                            Så er spm om der er nogen gameplan på ledelsesgangen, kommer der angribere og er alvoren gået op for dem, vi er i reel nedrykningsfare sådan som det kører nu, vel nærmest nedrykningsfavorit
                            Som landet ligger nu så vel end ikke angribere ændre på, at vi er i en mental tilstand, hvor troen nærmest er ikke-eksisterende. Det kunne, i princippet, betyde at vi kunne smide Ronaldo eller Messi ind på det hold, og vi ville stadig falde sammen som et korthus, det øjeblik modstanderne bevæger sig op på vores banehalvdel.

                            Min gamle far, som med al ære og respekt ikke går så meget op i eller har forstand på hverken taktik eller spillets finesser spurgte mig igår, om det da ikke var normalt at tackle modstandere, der løber på tværs af feltet, i stedet for at lade dem løbe, og det illustrerer meget godt, hvad der foregår på holdet. De tror hverken på sig selv eller hinanden.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Spelmann ved hvordan man kæmper som en okse HELE tiden. Han har ret i det mangler sku nogle, som tør at slå sig i stedet for at pive!! Savner nogle typer som Helveg. Godt nok var han ikke den hurtigste, men han fik dem næsten altid stoppet med glidende tacklinger, og modstanderen faldt flere meter

                              Comment

                              Working...
                              X