Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCV-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kamptråd FCV-OB

    ‪#‎obdk‬ Startopstillingen til ‪#‎FCVOB‬ er klar: Toppel, Kryger, Larsen, Nielsen, Skulason - Larsen, Schoop, O'Brien, Falk - Spelmann, Bodul. Kampstart 18:30 i Slagelse.

    #2
    Spændende at tipsbladet sætter Dusan Djuric og JBL på banen

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...stsjaelland-ob

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      ‪#‎obdk‬ Startopstillingen til ‪#‎FCVOB‬ er klar: Toppel, Kryger, Larsen, Nielsen, Skulason - Larsen, Schoop, O'Brien, Falk - Spelmann, Bodul. Kampstart 18:30 i Slagelse.
      Puha !! En central midt med en samlet fysisk styrke som en 12 årig pige med anoreksi .. Bliver ikke der FCV kommer til at slå sig på os ..
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #4
        Ikke mange striber vi er på stadion so far ... Håber der dukker en busfuld op om lidt
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
          Spændende at tipsbladet sætter Dusan Djuric og JBL på banen

          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...stsjaelland-ob
          Haha... Det er samme en ommer...!

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Puha !! En central midt med en samlet fysisk styrke som en 12 årig pige med anoreksi .. Bliver ikke der FCV kommer til at slå sig på os ..
            Så må de bare spille hurtigt

            Comment


              #7
              Ja det blev jo så den forventede opstilling. Puha jeg er bange for denne kamp.

              Nu var jeg forhindret i at se første kamp, men har alligevel fået et godt billede af forløbet. Frygter at se noget af det samme i dag, hvor det meget svage angreb med Bodul og Spelmann ikke formår at presse et disciplineret FCV forsvar i feltet eller i opspillet og ikke har farten til at true dybt. Midtbanen får det også svært (en spiller som Schoop er f.eks. meget afhængig af, at have hurtige folk foran sig som han kan spille dybt - hvis han ikke har det får han det svært). Dermed bliver det igen igen igen, meget op til vores to kanter.

              Jeg ville gribe denne kamp anderledes an. Når vi ikke har farlige angribere frygter jeg meget, at vi bliver straffet for at forsøge at "spille vores eget spil" og vi har bare ikke råd til at tabe denne kamp. Både ift. point, men også fordi det er så vigtigt for hele sæsonen for spillerne at opleve noget succes i starten af sæsonen. Ellers kommer man hurtigt ind i en negativ spiral, der kan være rigtig svær at komme ud af.

              FCV er "også" i en omstillingsfase og forsøger at spille mere offensivt. Det blev de måske straffet lidt for i 1. runde. Jeg ville stille vores hold mere defensivt og lade dem komme frem og lave fejl. Jeg ville derfor nok rykke Emil frem i angrebet for, for alvor at kunne true på omstillinger.

              Ville nok stille dette hold:

              Toppel
              Kryger - Nielsen - KL - Ari
              O'Brien - Spelmann
              Desler - Lucas J - Falk
              Emil
              Jeg holder meget af Schoop som type, men er meget i tvivl om hvor meget han vil komme til sin ret i en kamp som denne - med den offensiv vi kan stille.
              Last edited by Agbre; 25-07-2014, 17:24.

              Comment


                #8
                Puha tænk at skulle stå med en så afgørende kamp allerede i 2.runde. taber vi i dag er situationen virkelig alvorlig, og det ligner en Bech i en meget meget tynd tråd. 3-4 kampe mere uden sejr og så er det ud.

                Comment


                  #9
                  Kom nu OB

                  Comment


                    #10
                    Læner mig da bare tilbage og nyder den kommende 3-1 sejr!
                    Om jeg er optimist eller idiot må tiden vise
                    Lykken er at se Brøndby fejle.

                    Comment


                      #11
                      Puha en giftig kontra

                      Comment


                        #12
                        Livestream link anyone?

                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Puha en giftig kontra
                        Modtager meget gerne en PM med link til kampen... tak!

                        Comment


                          #13
                          Det er utroligt at en mand som Bodul, der trods alt har en hæderlig teknik, formår at smide alt væk. Hvorfor spille med ham, når han så åbenlyst er ubrugelig? Så fyld da midtbanen op med 6 mand i stedet.

                          Comment


                            #14
                            Jamen flot. Meget meget meget flot.

                            Comment


                              #15
                              OB I 1.div

                              Comment

                              Working...
                              X