Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB jagter Jeppe Kjær

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OB jagter Jeppe Kjær

    Det er godt nok ikke lovende. Han har altid været målfarlig, men han har ikke den nødvendige erfaring.

    Kassen må være HELT tom i OB, når man ikke kan stile højere end en angriber, der er kasseret i HB Køge.

    http://www.bold.dk/nyt/ob-ude-efter-...s-hurtigloeber

    Samtidig skriver Bold.dk, at Randers jagter Mikael Ishak - 21 år, udråbt som stortalent og med god erfaring fra Sveriges ungdomslandshold og udlandske klubber. Det er skræmmende, at Randers kan få disse folk (de har nok lidt penge fra Schwarz salget), og vi må nøjes med 28-årige 1. div. angribere.

    Men det passer jo meget godt til niveauet i næste sæson, hvor OB skal spille 1. div.

    #2
    Alt dette er diskutteret i rygtetråden

    Og han er bestemt ikke kasseret. Han er fravalgt. 99,9% fordi at han er meget meget tæt på at blive solgt

    Comment


      #3
      Shit, men Jeppe Kjær er så god, at han nok fortjener sin egen tråd :-)

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
        Shit, men Jeppe Kjær er så god, at han nok fortjener sin egen tråd :-)
        Og skifter han skal han også nok få det

        Comment


          #5
          Men er vi ikke enige om at han stadig er bedre end Bodul? Men så igen, Anders Jochumsen var bedre end Bodul.

          Ham og Islændingen ville da i hvert fald være forstærkninger til en meget sløv offensiv.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Alt dette er diskutteret i rygtetråden


            Og han er bestemt ikke kasseret. Han er fravalgt. 99,9% fordi at han er meget meget tæt på at blive solgt
            Her diskuterer i jo JS, debatørernes evne til struktur på forum matcher OBs manglende struktur på banen....

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
              Her diskuterer i jo JS, debatørernes evne til struktur på forum matcher OBs manglende struktur på banen....

              Åhhhh hvor er du da bare en gammel sur mand. Tør da slet ikke tænke på dit humør hvis taber i aften

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
                Det er godt nok ikke lovende. Han har altid været målfarlig, men han har ikke den nødvendige erfaring.

                Kassen må være HELT tom i OB, når man ikke kan stile højere end en angriber, der er kasseret i HB Køge.

                http://www.bold.dk/nyt/ob-ude-efter-...s-hurtigloeber

                Samtidig skriver Bold.dk, at Randers jagter Mikael Ishak - 21 år, udråbt som stortalent og med god erfaring fra Sveriges ungdomslandshold og udlandske klubber. Det er skræmmende, at Randers kan få disse folk (de har nok lidt penge fra Schwarz salget), og vi må nøjes med 28-årige 1. div. angribere.

                Men det passer jo meget godt til niveauet i næste sæson, hvor OB skal spille 1. div.
                Kjær er IKKE "kasseret i HBKøge"; han ved, at han har bedre muligheder og vil forlade klubben. Jeg ved faktisk ikke, om han overhovedet er på kontrakt der længere? Hans kontrakt stod til at løbe ud 30.6 i år, og der har mig bekendt ikke været noget om forlængelse?
                Michael Ishak blev udråbt som kæmpe, über megatalent som 18-årig - og siden har han intet vist, hverken i Köln (2.bundesliga) eller Parma. Og vent lidt..har vi ikke prøvet en svensker fra Parma, der en gang har været mega lovende? Jo, det tror jeg nok vi har.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Åhhhh hvor er du da bare en gammel sur mand. Tør da slet ikke tænke på dit humør hvis taber i aften
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    #10
                    Vi forbereder os til livet i 1 div.
                    En æra er slut
                    Ære være OBs minde
                    I/A
                    JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                    JM Barometer 1
                    2 3 4 5 6 7 8 9 10

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Kjær er IKKE "kasseret i HBKøge"; han ved, at han har bedre muligheder og vil forlade klubben. Jeg ved faktisk ikke, om han overhovedet er på kontrakt der længere? Hans kontrakt stod til at løbe ud 30.6 i år, og der har mig bekendt ikke været noget om forlængelse?
                      Michael Ishak blev udråbt som kæmpe, über megatalent som 18-årig - og siden har han intet vist, hverken i Köln (2.bundesliga) eller Parma. Og vent lidt..har vi ikke prøvet en svensker fra Parma, der en gang har været mega lovende? Jo, det tror jeg nok vi har.
                      og han kunne ikke bruges i Parma... som langt de fleste af alle de andre af deres køb... og har været udlejet til en Serie B klub. Kæmpe talent min bare...
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        Kjær er IKKE "kasseret i HBKøge"; han ved, at han har bedre muligheder og vil forlade klubben. Jeg ved faktisk ikke, om han overhovedet er på kontrakt der længere? Hans kontrakt stod til at løbe ud 30.6 i år, og der har mig bekendt ikke været noget om forlængelse?
                        Michael Ishak blev udråbt som kæmpe, über megatalent som 18-årig - og siden har han intet vist, hverken i Köln (2.bundesliga) eller Parma. Og vent lidt..har vi ikke prøvet en svensker fra Parma, der en gang har været mega lovende? Jo, det tror jeg nok vi har.
                        Det virker da ellers som en kassering, når man får at vide, at man ikke indgår i klubbens fremtidsplaner:

                        http://www.bold.dk/nyt/jeppe-kjaer-t...-hb-koege-exit

                        "- Næh, jeg har ikke været til træning - og det har jeg nok ikke været, fordi jeg ikke indgår i HB Køges fremtidsplaner, siger Kjær til sn.dk."

                        Jeg synes, at du strammer den ved at sammenligne Løfqvist med Ishak. For det første har jeg aldrig hørt, at Løffe var udråbt til et af Sveriges største angrebstalenter og for det andet fik vi Løffe som 26-årig. Ishak er kun 21 år og kan udvikle sig meget mere end en spiller på 26 år.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
                          Vi forbereder os til livet i 1 div.
                          En æra er slut
                          Ære være OBs minde
                          I/A
                          OB har før været i 1.div og kommet stærkt tilbage...
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            #14
                            For 6-7 år siden, hvor han lige var kommet til Roskilde og bombede for dem, håbede jeg at OB hentede ham Meeen nu hvor han 6-7 år senere er rundet 28 og ikke drevet talentet så satans langt som forventet, så er jeg heller ikke synderligt imponeret.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
                              Det virker da ellers som en kassering, når man får at vide, at man ikke indgår i klubbens fremtidsplaner:

                              http://www.bold.dk/nyt/jeppe-kjaer-t...-hb-koege-exit

                              "- Næh, jeg har ikke været til træning - og det har jeg nok ikke været, fordi jeg ikke indgår i HB Køges fremtidsplaner, siger Kjær til sn.dk."

                              Jeg synes, at du strammer den ved at sammenligne Løfqvist med Ishak. For det første har jeg aldrig hørt, at Løffe var udråbt til et af Sveriges største angrebstalenter og for det andet fik vi Løffe som 26-årig. Ishak er kun 21 år og kan udvikle sig meget mere end en spiller på 26 år.
                              '
                              Hvad nu hvis Jeppe Kjær ikke har ønsket at forlænge sin kontrakt og rent faktisk pt ikke har en kontrakt med HB Køge? Han går jo åbenlyst og bestemmer sig for en ny klub, og som 28-årig har han en chance, som han nok aldrig får igen. Naturligvis ville HB Køge nok gerne forlænge med en spiller, der var deres suveræne topscorer i sidste sæson - andet ville virke en smule mærkeligt.

                              Ang. sammenligning mellem Ishak og Löffe: jo, de spiller forskellige pladser og har helt sikkert forskellige styrker og svagheder - og forskellig alder. Pointen er bare, at ingen af dem ligefrem har imponeret i udlandet. Ishak har hverken slået til Schweiske St Gallen, Köln eller Crotone (serie B), og måske er han af den type, som sikkert har et stort talent, men han har bare ikke haft mentalitet til at forlade Sverige som 18-årig. Hvis han havde vist noget, så gik Parma næppe af med ham.

                              Ser man Jeppe Kjær imod Michael Ishak, så kan jeg ikke se, at der står 'mega-taber' over Jeppe Kjær eller 'kommende topscorer' over Michael Ishak. Det må handle om, hvad de kan byde ind med - også på den korte bane - og her har Kjær i hvert fald speed i fødderne og målnæse. Han vil muligvis falde igennem på teknik og fysik (selv om jeg ikke tror det sidste), men vi må se.

                              Comment

                              Working...
                              X