Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfers ud af klubben

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Transfers ud af klubben

    http://m.bt.dk/?article=27743422-Boo...lagte-FCK-koeb
    Ville ærge mig gevaldigt hvis EL havnede i FCK...

    #2
    helt enig....med det niveau har har vist i efteråret vil han blive stærkt savnet uanset hvad - men det vil være lidt lettere at leve med hvis han smutter til ex. holland

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      helt enig....med det niveau har har vist i efteråret vil han blive stærkt savnet uanset hvad - men det vil være lidt lettere at leve med hvis han smutter til ex. holland
      Jow. På den anden side, vi kan lige så godt indse, at vi ikke vil kunne konkurrere med FCK indenfor en overskuelig fremtid, så hvis det endelig skal være, så er det bedre at han tager til FCK end til en af de klubber, vi (forhåbentlig...) skal kæmpe med i sub-toppen, dvs. AaB, FCM, FCN m.fl. Bronby regner jeg ikke med i den sammenhæng - altså som muligt næste stop for Emil

      Tror nu også at det er mest sandsynligt at han tager til udlandet.

      Comment


        #4
        Vælger lige at tage de optimistiske briller på og tro, at Emil bliver indtil sommer. Med den lave frikøbsklausul ved Emil at han kan finde en ny klub hvornår det skal være. Dermed behøves han ikke at slå til første gang der kommer en klub med et bud, men kan vente til den helt rigtige klub kommer med et bud. Sandsynligheden for at den rigtige klub kommer med et bud i januar er mindre end den er til sommer, så Emil bliver sæsonen ud

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
          Jow. På den anden side, vi kan lige så godt indse, at vi ikke vil kunne konkurrere med FCK indenfor en overskuelig fremtid, så hvis det endelig skal være, så er det bedre at han tager til FCK end til en af de klubber, vi (forhåbentlig...) skal kæmpe med i sub-toppen, dvs. AaB, FCM, FCN m.fl. Bronby regner jeg ikke med i den sammenhæng - altså som muligt næste stop for Emil

          Tror nu også at det er mest sandsynligt at han tager til udlandet.
          men hvor stor er sandsynligheden lige for at en af de klubber skulle hente ham? Aab og Fcm har næppe råd.....Fcn måske - men det er da vidst ret sjældent de hiver 7 mill op af lommen.
          Ser Fck som eneste reelle mulighed i DK - men som sagt håber det bliver udlandet der er næste stop for ham

          Comment


            #6
            Jeg tror ikke at FCK vil være det rette for Emil. Hvis FCK vil have ham så bliver der nok ikke noget med nogen lav frikøbsklausul og kontraktlængden bliver ikke kort. Det vil betyde, at der vil være en stor risiko for at Emil kommer til at sidde fast og spørgsmålet må være om Emil ikke har større ambitioner end at bruge det meste af sin karriere i Superligaen.

            Comment


              #7
              Jeg tror et eller andet sted stadig, at FCK er mere interesserede i Bashkim end Emil. Hvis rygterne om, at Emil insisterede på endnu en lav frikøbsklausul i forhandlingerne med Brøndby er sande, og det var derfor at de trak sig, så kommer han ikke til FCK. De vil ikke gå med til sådan en aftale.

              Og så tror jeg, som flere andre herinde nævner, at Emil hellere vil til udlandet efter at have brugt endnu en sæson i DK. Til gengæld tror jeg faktisk først han skifter til sommer. Kald det en mavefornemmelse.
              Last edited by Onkel Riffel; 12-12-2013, 02:09.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                #8
                Jeg håber din mavefornemmelse viser sig at være rigtig så

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Qwenned Se indlæg
                  Jeg tror ikke at FCK vil være det rette for Emil. Hvis FCK vil have ham så bliver der nok ikke noget med nogen lav frikøbsklausul og kontraktlængden bliver ikke kort. Det vil betyde, at der vil være en stor risiko for at Emil kommer til at sidde fast og spørgsmålet må være om Emil ikke har større ambitioner end at bruge det meste af sin karriere i Superligaen.
                  Det kommer helt an på forhandlingerne. Der skal to til en tango, og hvis FCK virkelig gerne vil have ham, så kan Emil jo stille sine betingelser, ligesom han i sin tid stillede dem overfor os.

                  Men lad os nu se. Jeg er afklaret med at Emil er her på lånt tid, men deler dog Riflens mavefornemmelse, at det først bliver til sommer, og at han tager til udlandet, hvis han får muligheden.

                  Comment


                    #10
                    http://www.bt.dk/fodbold/ob-angriber...r-karrierestop

                    Nok det bedste for alle parter. Skoubo har ikke længere fysikken, til at være med på højeste niveau. Det kan hverken han, eller OB være tjent med.
                    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                      http://www.bt.dk/fodbold/ob-angriber...r-karrierestop

                      Nok det bedste for alle parter. Skoubo har ikke længere fysikken, til at være med på højeste niveau. Det kan hverken han, eller OB være tjent med.
                      nøj hvor jeg krydser fingre for han stopper , mens legen (bare er nogenlunde) god
                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                      Comment


                        #12
                        Jeg synes egentlig at Skoubo har været en god spiller for os, selvom han måske hæver en lidt for høj løn. Han scorer ikke helt så meget som man kunne håbe, men viser til gengæld ofte eminent spilintelligens og fungerer fint som en opspilsstation der kan lægge den af til fremadstormende kontraspillere eller holde i bolden indtil vi får rykket kæderne frem. Jeg ka sgu godt li manden.

                        Comment


                          #13
                          Jeg håber, at Skoubo får forlænget kontrakten med yderligere et år. Det kræver dog nok en lønnedgang. Men han gør det rigtig godt, og jeg har en stor tro på, at en angrebsduo med Kadrii vil fungere rigtig godt.

                          Comment


                            #14
                            Tjah....kan han spille som han gør nu og holde sig nogenlunde skadesfri, ville jeg bestemt ikke have noget imod, at han tog et år mere.
                            MEN - når en fodboldspiller direkte adspurgt ikke aner, om han har lyst til at fortsætte, så er lysten jo nok brændt ud, og så skal han stoppe. Så det håber jeg, han gør. Gider ærligt talt ikke se på en spiller i OB, der ikke rigtigt ved med sig selv, om han gider spille mere...
                            Mvh Kent

                            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                            Comment


                              #15
                              tja....det er lidt vanskeligt med ham Skoubo og egentlig mener jeg nok at der ikke grund til at betale en hyre til en spiller som gennem hele hans periode i OB har været lidt for meget skadet, omvendt har han god betydning for holdet når han er fit og set i det lys kan en forlængelse godt forsvares. OB/JH må gerne foreslå ham en præstationsbetinget kontrakt, som sikre en grundløn og ekstra bonusser hvis han er startspiller eller indskifter.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment

                              Working...
                              X