Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB's europæiske kampe: Højdepunkter / Hele kampe?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OB's europæiske kampe: Højdepunkter / Hele kampe?

    Emnet har tidligere været oppe på det gamle forum, og jeg ved at jeg ikke er den eneste som nyder at se højdepunkter eller gense hele kampe fra vores tidligere europæiske eventyrer, små som store. Er der nogen på forum som ligger inde med tidligere kampe, eller har nogle fine links til højdepunkter? Jeg har altid været overbevist om at du kan finde ALT på internettet, hvis du blot har en vis ekspertise i google-søgninger; Men f.eks. har jeg aldrig kunne finde "gode" højde punkter fra vores CL kampe. De højdepunkter som der findes fra Panathinaikos kampene er helt forfærdelige, og meget rodet / intetsigende. Der er højdepunkter fra Villareal kampene med engelsk kommentator i OK kvalitet, men det er vidst kun målet som der ligger video af, og ikke decideret højdepunkter.

    I disse tider vi går igennem som klub, så ville det være et rart gensyn med vores bedre sæsoner med europæiske kvalifikationskampe og gruppespil. Kan vi ikke forsøge at lave en tråd med links til højdepunkter / kampe, hvis der er nogen som skulle ligge inde med noget som jeg ikke kan finde ved at google det.. Ikke kun CL kvalkampene, men generelt set bare det hele. Miraklet i Madrid er dog over det hele, og den bliver da også set en enkelt gang om året eller det der ligner.

    Jeg kan huske der tidligere er blevet talt om at lave nogle DVD / Opsamlinger på tidligere sæsoners kampe, og jeg ville være en af dem som ville støtte det. For mig set er det rigtig interessant, for jeg må da også skamme mig og sige, at når man har set kampene live, og fået sig en lille skid på - Ja, så er det altså ikke alt man fanger! Ekstasen over scoringer osv. gør én meget uopmærksom, og derfor ville det for mig være rigtig rart, at kunne gense nogle fede kampe.

    Panathinaikos - OB er for mig øverst på ønskesedlen, men jeg vil da godt høre om der er andre som kunne være interesseret i dette?

    God aften til folket - Sejr til striwerne i morgen! Forza Odense!

    #2
    Jeg har Villarreal hjemmekampen (1-0) liggende fra TV3+ HD. Men tror desværre ikke det går med ophavsret at dele det :-(

    Comment


      #3
      Lige som man har skrevet indlægget, så finder man selvfølgelig højdepunkter i god kvalitet. Det ændre dog ikke at jeg er yderst interesseret i at se samtlige minutter igen. :-)

      http://www.dailymotion.com/video/xkm...b-odense_sport

      Elias:
      Det kan du have en glimrende pointe i - Den tanke havde slet ikke strejfet mig. Jeg er nok for ivrig efter at se OB spille europæiske kampe. :-)
      Hvis nogen kender forummets regler og lovgivningen bedre end mig, så giv endelig et praj - Det må simpelthen være muligt for OB's fans at se de her kampe igen!

      Hertha Berlin kampene hungre jeg også efter!
      Last edited by Kogtbaby88; 24-07-2014, 19:02.

      Comment


        #4
        Der er højdepunkter på OB.dk, fandt dog kun Villarreal kampen i første omgang...

        http://www.ob.dk/artikel/hoejdepunkterob-villarreal.aspx


        Har selv klippet en lille video, bare lige kort det bedste af det bedste fra tribunerne... på med hørebøfferne, og volumen op på tinnitus, det er healende i en tid som denne... Ps. Dennis Ravn starter højt ud, blot til info...

        https://www.youtube.com/watch?v=p640mAVI4tI
        Last edited by Kaspernon; 24-07-2014, 19:21.
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #5
          Beklager at skulle hive denne tråd op igen, da den ingen relevans har for OB i vores nuværende forfatning.

          Men er der ikke en som kan være behjælpelig med OB - Villarreal kampen? Har aldrig set den på TV, og det kunne jeg virkelig godt tænke mig.. Vil sgu næsten gøre hvad som helst for at få fingre i kampen.

          Jeg har forhørt mig hos Yousee, Viaplay, Viasat (3+) osv. for at se om de kunne enkelt-udbyde kampen til mig, men det kunne de ikke.

          Comment


            #6
            Husker stemningen mod Villarreal som i går, hele tribunen gyngede bogstaveligt talt :)

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af lassepedersen Se indlæg
              Husker stemningen mod Villarreal som i går, hele tribunen gyngede bogstaveligt talt :)
              Samme her. :-) Men kunne nu godt tænke mig at opleve det på TV også. :-)

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                Samme her. :-) Men kunne nu godt tænke mig at opleve det på TV også. :-)
                Den var endnu federe på stadion

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Den var endnu federe på stadion
                  Ja, det ved jeg med god grund ikke. Fordi jeg har "kun" set den på stadion. Nogen må sgu da kunne hooke up med den skide TV udsendelse af kampen?

                  Comment


                    #10
                    Jeg er igang med at uploade:

                    OB - Villarreal 1-0
                    Pokalfinalen 2007.

                    Send mig en pb, hvis I vil have download linket. Filerne er mp4 format. Kampene fylder cirka 6-7 GB hver.

                    Comment


                      #11
                      Villareal hjemme - nok den eneste rigtig gode - udover Miraklet, selvfølgelig.

                      Sjældent var der så sjovt på de fodboldvenlige cafeer efter kampen. Selv jeg gav gavmildt øl og bitter.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                        Villareal hjemme - nok den eneste rigtig gode - udover Miraklet, selvfølgelig.

                        Sjældent var der så sjovt på de fodboldvenlige cafeer efter kampen. Selv jeg gav gavmildt øl og bitter.
                        Jeg syntes nu også at Panathinaikos kampen ude var vanvittig fed!

                        Elskede også de to opgør mod Hertha Berlin i 2006/07.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                          Jeg er igang med at uploade:

                          OB - Villarreal 1-0
                          Pokalfinalen 2007.

                          Send mig en pb, hvis I vil have download linket. Filerne er mp4 format. Kampene fylder cirka 6-7 GB hver.
                          - Har sendt pb :)

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                            Jeg er igang med at uploade:

                            OB - Villarreal 1-0
                            Pokalfinalen 2007.

                            Send mig en pb, hvis I vil have download linket. Filerne er mp4 format. Kampene fylder cirka 6-7 GB hver.
                            Hej Matti, jeg har prøvet at sende en pb, men der er ikke plads i din indbakke...

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                              Jeg syntes nu også at Panathinaikos kampen ude var vanvittig fed!
                              Elskede også de to opgør mod Hertha Berlin i 2006/07.
                              Var ikke i Grækenland, men de to mod Hertha og det var da også en fed tur, men Villareal noget særligt, som jeg husker det.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment

                              Working...
                              X