Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning 21.07.14

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Træning 21.07.14

    Intet nyt er skidt nyt. Ingen "kaniner", dog en hare eller to.

    Selve træningen var meget stille og rolig, det antager jeg den altid er efter en kamp. Lidt småløb, strækøvelser, lidt småspil, ingen kampsituationer i den time jeg så.

    Daniel og Momo var fraværende. Har set, at de dog skulle være i spil til fredag.

    Tilstede på nedsat kraft var Kryger og Barrett. Kryger løb mest rundt i et par almindelige kondisko for sig selv. Tror ikke det var en ny skade, snarere et eller andet der passes på. Jacob deltog mere eller mindre i træningen, men ikke 100% og træningen var som nævnt også meget rolig. Umuligt at gætte på en tidshorisont uden at have konkret viden.

    Rasmus og Emil var der.

    Håber ikke Jesper Hansen tager til Tyrkiet på ferie, så nakker han Anker Boyes telefon rekord. Hørte ikke noget, men jeg er da enig i, at han bør have travlt.

    Allan Poulsen var til stede. Altid god for en god kommentar. Han havde besluttet man kun måtte være positiv omkring "havebænken", så havde man en negativ holdning, var man velkommen til at tie stille og smile i stedet. Der ud over gjorde han meget ud af vi havde tabt de første to kampe i 1989, så han forventede et nederlag på fredag og samme slutresultat som i 1989

    #2
    Var der ikke også kage og rød sodavand til træning...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #3
      Tak for update Polle. Altid velkomment!

      Og dejlig kommentar fra Hr. Poulsen. Lidt glæde i sorgens stund.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Var der ikke også kage og rød sodavand til træning...
        Du får dælme en lang sæson når du konstant skal være negativ og lave dommedagstemning :-)

        Nej tror ikke der var kage og sodavand - men altid dejligt AP prøvede at vinkle den til positivt.

        Comment


          #5
          Hej Polle.
          Tak for update. Vil gerne spørge:
          Hvad er din vurdering af Emil Larsen og hans indsats til træning?
          Går selv med en fornemmelse af, at han er en "betændt bums" i truppen. Han kan eksplodere anytime og man så egentlig helst, han var væk.
          Hvad er dine observationer? Andre, med samme/anden opfattelse?
          Last edited by M. Beck; 21-07-2014, 15:46.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af M. Beck Se indlæg
            Hej Polle.
            Tak for update. Vil gerne spørge:
            Hvad er din vurdering af Emil Larsen og hans indsats til træning?
            Går selv med en fornemmelse af, at han er en "betændt bums" i truppen. Han kan eksplodere anytime og man så egentlig helst, han var væk.
            Hvad er dine observationer? Andre, med samme/anden opfattelse?
            Jeg har set et par træninger her i sommer, hvor jeg synes Emil har virket i væsentligt bedre humør end tidligere og også mere imødekommende ift sine holdkammerater end jeg oplevede tidligere i foråret. Det i sig selv synes jeg er positivt. Jeg har ikke lige hæftet mig ved om hans fodboldpræstationer på træningsbanen har været anderledes.

            I kampen i går virkede han stadig ikke på toppen. Men han havde vist noget bøvl med lysken tidligere på ugen, mener jeg en anden skrev. Måske det er en forklaring på, han havde svært ved at sætte en mand i går.

            Comment


              #7
              Synes Emil gled fint ind i dag, både socialt og spillemæssigt. Han er som han er (Københavner med udlandstendenser), men jeg har set træninger før i tiden der var meget ringere. Både hvad angik spillere der ikke passede ind og trænere der ikke havde så meget at byde ind med.

              Skal vi dumpe Troels, så er det ikke på de daglige gymnastik timer om formiddagen. Nu har jeg mere eller mindre fortrængt tidligere trænere, men der gør han det altså fint.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                Du får dælme en lang sæson når du konstant skal være negativ og lave dommedagstemning :-)

                Nej tror ikke der var kage og sodavand - men altid dejligt AP prøvede at vinkle den til positivt.
                Det er jo heller ikke tilfældet, men jo, det bliver sgu nok en lang sæson alligevel...

                Det kunne jo godt være, de har jo både ondt og har lige tabt - Ja altså ender det sådan igen, så giver jeg sgu rød sodavand...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment

                Working...
                X