Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt FCV-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt FCV-OB

    Jeg håber på følgende opstilling:

    (jeg antager, at DH og JBL er ude med skader)

    Radza
    KL - LN - EPJ - Ari
    AT - Desler - Azer - EL
    Falk - M.Greve

    7 spillere på bænken:
    JC
    MSP
    LJ
    JS
    COB
    LK
    Raben

    #2
    Darko ikke engang på bænken

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Darko ikke engang på bænken
      Narko Bodil er på bænken (hvis du forstår sådan en lille én

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        #4
        JC

        Kryger - LN - KL - Ari

        Lukas - Dessler - Azer - Emil

        Falk - Anders T.

        Comment


          #5
          Radza

          Kryger - LN - KL - AR

          Momo

          Falk - Schoop - Spel - 7

          Alle andre en Narko Bodil

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Radza

            Kryger - LN - KL - AR

            Momo

            Falk - Schoop - Spel - 7

            Alle andre en Narko Bodil
            hmm - det ville være alletiders med en kontrollerende defensiv, der blot skal være i det område. Tror det ville stoppe mange af de såkaldte kontraangreb/omstillinger i mod os.

            Momo som def. midt og JC som angriber - så kører det for os!

            Comment


              #7
              Holder også på at man giver Radza chancen, selvom jeg udemærket er klar over at det aldrig kommer til at ske.

              Ari på venstre, Momo på højre og LN og KL centralt.

              De offensive pladser bør besættes af Falk, Desler, Schoop, Azer, COB og enten Anders Thomsen eller Mathias Greve. Jeg får decideret brækfornemmelse hver gang jeg ser Emil Larsen bære den smukkeste trøje. Den mand er ikke værdig til at bære den eller at repræsentere Odense Boldklub. Fis hjem til København. Bodul magter jeg ikke engang at nævne.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                hmm - det ville være alletiders med en kontrollerende defensiv, der blot skal være i det område. Tror det ville stoppe mange af de såkaldte kontraangreb/omstillinger i mod os.
                My point exactly. Momo bliver aldrig nogen særligt god back. Det ligger simpelthen bare ikke til ham at skulle deltage så meget i det offensive, særligt ikke i venstre side. Han kom til klubben som defensiv midt, og efter at have set ham i 2 år nu, vil jeg også sige, at det er den position, hvor han har den lyseste fremtid. Vi har brug for, at der bliver sat prop i rent defensivt, og det bliver hverken Ari, Azer, Schoop, Spelmann eller nogle af de andre midtbanespillere der gør det. Giv nu Momo chancen der hvor han har bedste, og hvor vi har brug for, at der sker noget nyt. Så vil vi pludselig også kunne sætte spil op fra begge kanter. Jeg ved det lyder sygt, men det kan man rent faktisk godt.

                Comment


                  #9
                  Skade opdatering

                  http://www.ob.dk/artikel/trupstatus-efter-hobro.aspx

                  Comment


                    #10
                    JC
                    Spelmann - LN - DH - Ari
                    Desler - Azer - Schoop - Emil
                    Falk - Kryger

                    Comment


                      #11
                      http://www.bold.dk/nyt/diarra-og-hoe...l-til-fcv-kamp
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        #12
                        -------------Toppel
                        Diarra---DH/KL---LN-------Ari
                        -----------Azer
                        ------------------Schoop
                        ---Kryger----Falk-----Emil
                        --------Hvem som helst

                        Kryger kommer vi sgu nok ikke udenom, og hellere der så, selvom der er lagt op til en lidt sløv højreside...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #13
                          Jeg tror ikke på, at TB ændrer i 4 back-kæden pga. én kamp, hvis der ikke er skader. Han vil forsøge sig med Kryger på den backplads i lang tid - for det var jo planen - så han vil se det som en tilvænningssag a la BK på venstre back - kuldegysninger kan opstå hos læserne nu (sorry!).

                          Han brugte Diarra på den venstre back (ja, I ved at jeg intet stort ser i ham, modsat mange af jer) i store dele af foråret, så den vil han også holde krampagtigt fast i på trods af, at det aldrig bliver en succes i min optik.

                          Så velkommen tilbage til TBs verden

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                            Jeg tror ikke på, at TB ændrer i 4 back-kæden pga. én kamp, hvis der ikke er skader. Han vil forsøge sig med Kryger på den backplads i lang tid - for det var jo planen - så han vil se det som en tilvænningssag a la BK på venstre back - kuldegysninger kan opstå hos læserne nu (sorry!).

                            Han brugte Diarra på den venstre back (ja, I ved at jeg intet stort ser i ham, modsat mange af jer) i store dele af foråret, så den vil han også holde krampagtigt fast i på trods af, at det aldrig bliver en succes i min optik.

                            Så velkommen tilbage til TBs verden
                            Mon ikke at JBL indenfor 1 måneds tid stille og roligt overtager pladsen.. Han er stille og roligt kommet i gang igen og det varer nok ikke længe inden han træner fuldt med(krydser fingre,banke under bordet,salt over skulderen)

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Mon ikke at JBL indenfor 1 måneds tid stille og roligt overtager pladsen.. Han er stille og roligt kommet i gang igen og det varer nok ikke længe inden han træner fuldt med(krydser fingre,banke under bordet,salt over skulderen)
                              Det må vi håbe - ellers er signingen jo også omsonst!

                              Comment

                              Working...
                              X