Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bliver vores (fans) stemme hørt i Ådalen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Bliver vores (fans) stemme hørt i Ådalen?

    Jeg starter dette indlæg dels pga. mine frustrationer og behov for at tilkendegive disse og dels pga. nysgerrighed!

    Igår da jeg forlod Tre-For til en kæmpe buh-koncert, kom jeg til at tænke på, hvorvidt vor (os fans) stemme i det hele taget høres inde i Ådalen?
    Da jeg nåede ud foran stadion så jeg en far der forsøgte at trøste sin søn der grædende beklagede sig over nederlaget! For satan hvor havde jeg ondt af knægten!! Jeg havde lyst til at optage det og sende det til OB.dk!

    Når vi f.eks. tilkendegiver vores mening om ledelsen i klubben, manglende målfastsættelse og en klar taktisk plan, kommer nogen af disse ryster så helt ind til de højere herrer?
    Jeg kan godt blive i tvivl om, hvorvidt der lyttes til os fans?! Det eneste jeg umiddelbart kan pege på, der er gjort for at please os, er de billigere billetpriser, der blev lanceret i sidste sæson!
    Er det for meget at forlange, at klubben kommer med en helt klar plan, så en almindelig fan som mig, der ikke kender til den daglige drift af klubben, kan få et overblik? Satser vi på talentudvikling? I dette tilfælde, hvilke tiltag arbejdes der på? Hvad er klubbens målsætning ikke bare for denne sæson, men fremadrettet??! Jeg hører og læse ting her på forum, men aner ikke hvad der er meldt fra klubben selv?!

    Holdes der øje med, hvad vi skriver her på forum eller er det først når vi kommer med vores buh-tilråb at de opfatter det fra VIP'en? Jeg ville sådan ønske at klubben kunne komme med nogle svar på de gode spørgsmål
    som der stilles her på forum fra tid til anden! Det virker som om ledelsen af forvirret, staben er forvirret, spillerne er forvirret = os fans bliver forvirret!

    Bør vi fans gå mere aggressivt til værks fra f.eks. Stiften (jeg snakker ikke om at anvende "vi-brænder-alt-ned" mentalitet), men i form af klare budskaber eller andet (banner, sange osv.)! Jeg sidder med den fornemmelse, at de eneste der kan se at klubben er helt ved siden af sig selv, er os fans her på forum?! Vi kan jo altid være kloge herinde, men det er dog min opfattelse! Jeg går ikke ind for medløberfans, men jeg kan squ snart ikke holde til de sidste sæsoners nedgang! Ikke når man ved, hvad OB HAR stået for!! Vi bør squ vise at den "proces" som ledelsen satte igang for år tilbage er gået i stå! Respekt for at man er mødt til at handle ud fra, hvad økonomien tillader, men så fremlæg da en ordenligt og tydelig plan for, hvad man så vil!!?!

    Dejligt at få luftet frustrationerne her! Nogen der kan svare på
    Nogle af de spørgsmål eller kan genkende mit syn?
    Last edited by JonasSlavensky; 21-07-2014, 10:46.

    #2
    Derfra hvor jeg stod, var der er en del der klappede (men også mange der buhede). Jeg tager hatten af for at Troels selv går ned til Stiften og tager nogle af spillerne med sig for at klappe af støtten, som faldt noget i kvalitet i løbet af kampen. Han er en sympatisk mand; det betyder så desværre ikke, at man lykkes med sit arbejde.

    Jeg tror sådan set, at der bliver lyttet til utilfredsheden; både nyt stemningsområde og billetpriser m trøjer synes jeg er gode tiltag.

    Det er er det sportslige, det kniber med for tiden; og her hjælper det for mig at se ikke så meget at lytte til fans. Det handler om man har dygtige nok folk; her hjælper fan-pleasing intet. Jeg vil sige, at min tillid til Jesper Hansen stadig er stor - jeg tror han gør det bedst mulige med et stramt budget; også selv om f.eks. en Kryger viser sig at være et flop. Min tillid til Bech er derimod slidt væk efterhånden. Som sagt: en rar og velformuleret mand; men det spiller bare ikke.

    her kunne det da hjælpe lidt med ærlig kommunikation, men det kræver jo, at der er noget at kommunikere

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Derfra hvor jeg stod, var der er en del der klappede (men også mange der buhede). Jeg tager hatten af for at Troels selv går ned til Stiften og tager nogle af spillerne med sig for at klappe af støtten, som faldt noget i kvalitet i løbet af kampen. Han er en sympatisk mand; det betyder så desværre ikke, at man lykkes med sit arbejde.

      Jeg tror sådan set, at der bliver lyttet til utilfredsheden; både nyt stemningsområde og billetpriser m trøjer synes jeg er gode tiltag.

      Det er er det sportslige, det kniber med for tiden; og her hjælper det for mig at se ikke så meget at lytte til fans. Det handler om man har dygtige nok folk; her hjælper fan-pleasing intet. Jeg vil sige, at min tillid til Jesper Hansen stadig er stor - jeg tror han gør det bedst mulige med et stramt budget; også selv om f.eks. en Kryger viser sig at være et flop. Min tillid til Bech er derimod slidt væk efterhånden. Som sagt: en rar og velformuleret mand; men det spiller bare ikke.

      her kunne det da hjælpe lidt med ærlig kommunikation, men det kræver jo, at der er noget at kommunikere
      Enig. Der er foretaget gode tiltag med
      priser osv.. Men jeg mener også at fanpleasing består i helt klare udmeldinger og en tydelig plan! Den mangler i stor stil! Hatten af for JH og de forhold han arbejder under, men jeg er squ i tvivl om, hvor skuden er på vej hen!

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af JonasSlavensky Se indlæg
        Jeg starter dette indlæg dels pga. mine frustrationer og behov for at tilkendegive disse og dels pga. nysgerrighed!

        Igår da jeg forlod Tre-For til en kæmpe buh-koncert, kom jeg til at tænke på, hvorvidt vor (os fans) stemme i det hele taget høres inde i Ådalen?
        Da jeg nåede ud foran stadion så jeg en far der forsøgte at trøste sin søn der grædende beklagede sig over nederlaget! For satan hvor havde jeg ondt af knægten!! Jeg havde lyst til at optage det og sende det til OB.dk!

        Når vi f.eks. tilkendegiver vores mening om ledelsen i klubben, manglende målfastsættelse og en klar taktisk plan, kommer nogen af disse ryster så helt ind til de højere herrer?
        Jeg kan godt blive i tvivl om, hvorvidt der lyttes til os fans?! Det eneste jeg umiddelbart kan pege på, der er gjort for at please os, er de billigere billetpriser, der blev lanceret i sidste sæson!
        Er det for meget at forlange, at klubben kommer med en helt klar plan, så en almindelig fan som mig, der ikke kender til den daglige drift af klubben, kan få et overblik? Satser vi på talentudvikling? I dette tilfælde, hvilke tiltag arbejdes der på? Hvad er klubbens målsætning ikke bare for denne sæson, men fremadrettet??! Jeg hører og læse ting her på forum, men aner ikke hvad der er meldt fra klubben selv?!

        Holdes der øje med, hvad vi skriver her på forum eller er det først når vi kommer med vores buh-tilråb at de opfatter det fra VIP'en? Jeg ville sådan ønske at klubben kunne komme med nogle svar på de gode spørgsmål
        som der stilles her på forum fra tid til anden! Det virker som om ledelsen af forvirret, staben er forvirret, spillerne er forvirret = os fans bliver forvirret!

        Bør vi fans gå mere aggressivt til værks fra f.eks. Stiften (jeg snakker ikke om at anvende "vi-brænder-alt-ned" mentalitet), men i form af klare budskaber eller andet (banner, sange osv.)! Jeg sidder med den fornemmelse, at de eneste der kan se at klubben er helt ved siden af sig selv, er os fans her på forum?! Vi kan jo altid være kloge herinde, men det er dog min opfattelse! Jeg går ikke ind for medløberfans, men jeg kan squ snart ikke holde til de sidste sæsoners nedgang! Ikke når man ved, hvad OB HAR stået for!! Vi bør squ vise at den "proces" som ledelsen satte igang for år tilbage er gået i stå! Respekt for at man er mødt til at handle ud fra, hvad økonomien tillader, men så fremlæg da en ordenligt og tydelig plan for, hvad man så vil!!?!

        Dejligt at få luftet frustrationerne her! Nogen der kan svare på
        Nogle af de spørgsmål eller kan genkende mit syn?
        Ved ikke om de tager os alvorligt . Jeg har sendt en mail til både EB og BT hvor jeg har opfordret dem til at rette focus mod OB , deres mange fejlvalg valg af direktører og trænere fejlslagne indkøb og sætte lup på TB og hans evner i trænergerningen . Har bla listet en masse eksempler op så som taktiske oplæg , rokeringer valg af spillere på uvante pladser og evnen til at motivere og sætte holdet op til kampene .

        Det var på et tidspunkt i foråret hvor nedryknings stregen kom nærmere , og begge svarede at de ville gemme min mail og tage emnet op på et senere tidspunkt . Efterfølgende vandt vi et par kampe og klarede os fri af nedrykning .
        Måske jeg skulle skrive igen og spørge om det nu er rette tidspunkt . Måske det vil være sundt hvis der også lægges pres på gennem medierne og bestyrelsen vil vågne op og indse at den er mere end alvorlig gal i bores klub .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af JonasSlavensky Se indlæg
          Enig. Der er foretaget gode tiltag med
          priser osv.. Men jeg mener også at fanpleasing består i helt klare udmeldinger og en tydelig plan! Den mangler i stor stil! Hatten af for JH og de forhold han arbejder under, men jeg er squ i tvivl om, hvor skuden er på vej hen!
          Penge eller ej JH har INTET flyttet i OB . 10-12 spillere er kommet til uden at de huller der var da han kom er blevet lappet , et par udviklingsspillere ( Azer og JBL ) kan blive brugbare over tid resten har ikke flyttet os en tøddel .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af JonasSlavensky Se indlæg
            Jeg starter dette indlæg dels pga. mine frustrationer og behov for at tilkendegive disse og dels pga. nysgerrighed!

            Igår da jeg forlod Tre-For til en kæmpe buh-koncert, kom jeg til at tænke på, hvorvidt vor (os fans) stemme i det hele taget høres inde i Ådalen?
            Da jeg nåede ud foran stadion så jeg en far der forsøgte at trøste sin søn der grædende beklagede sig over nederlaget! For satan hvor havde jeg ondt af knægten!! Jeg havde lyst til at optage det og sende det til OB.dk!

            Når vi f.eks. tilkendegiver vores mening om ledelsen i klubben, manglende målfastsættelse og en klar taktisk plan, kommer nogen af disse ryster så helt ind til de højere herrer?
            Jeg kan godt blive i tvivl om, hvorvidt der lyttes til os fans?! Det eneste jeg umiddelbart kan pege på, der er gjort for at please os, er de billigere billetpriser, der blev lanceret i sidste sæson!
            Er det for meget at forlange, at klubben kommer med en helt klar plan, så en almindelig fan som mig, der ikke kender til den daglige drift af klubben, kan få et overblik? Satser vi på talentudvikling? I dette tilfælde, hvilke tiltag arbejdes der på? Hvad er klubbens målsætning ikke bare for denne sæson, men fremadrettet??! Jeg hører og læse ting her på forum, men aner ikke hvad der er meldt fra klubben selv?!

            Holdes der øje med, hvad vi skriver her på forum eller er det først når vi kommer med vores buh-tilråb at de opfatter det fra VIP'en? Jeg ville sådan ønske at klubben kunne komme med nogle svar på de gode spørgsmål
            som der stilles her på forum fra tid til anden! Det virker som om ledelsen af forvirret, staben er forvirret, spillerne er forvirret = os fans bliver forvirret!

            Bør vi fans gå mere aggressivt til værks fra f.eks. Stiften (jeg snakker ikke om at anvende "vi-brænder-alt-ned" mentalitet), men i form af klare budskaber eller andet (banner, sange osv.)! Jeg sidder med den fornemmelse, at de eneste der kan se at klubben er helt ved siden af sig selv, er os fans her på forum?! Vi kan jo altid være kloge herinde, men det er dog min opfattelse! Jeg går ikke ind for medløberfans, men jeg kan squ snart ikke holde til de sidste sæsoners nedgang! Ikke når man ved, hvad OB HAR stået for!! Vi bør squ vise at den "proces" som ledelsen satte igang for år tilbage er gået i stå! Respekt for at man er mødt til at handle ud fra, hvad økonomien tillader, men så fremlæg da en ordenligt og tydelig plan for, hvad man så vil!!?!

            Dejligt at få luftet frustrationerne her! Nogen der kan svare på
            Nogle af de spørgsmål eller kan genkende mit syn?
            Har lige skrevet et tilsvarende indlæg i en af de andre tråde, hvor det var OT. Fint at det kan få sin egen tråd.

            Jeg må sige at min opfattelse ligger meget på bølgelængde med din. Jeg troede måske at det hang sammen med at jeg ikke længere bor i Odense, og derfor ikke var tæt på i dagligdagen. det skræmmer mig lidt at det åbenbart ikke er en opfattelse jeg står alene med.

            I OS&E er der 175 ansatte. hvor mange af dem arbejder hos OB?

            Hvem har Peter Hørlüch til at hjælpe sig i kommunikationsafdelingen? burde han ikke være meget mere synlig. seneste nyhed på bold.dk hvor han nævnes er fra 2006.

            siden 2009 er der et akkumuleret underskud på 99 mio. kr. (efter skat) Hvilke konsekvenser har det haft? underskuddene er kun vokset de seneste 3 år. Hvorfor? og hvilken betydning har det haft for OB? er der kanaliseret penge fra klubben over i resten af selskabet?

            egenkapitalen er nede på 47 mio. hvilket betyder at de 60 mio der blev skudt ind i klubben er brugt, på 2 år. uden synlige forbedringer.

            OS&E skylder knap 140 mio. En gæld der stort set ikke blev betalt af på i 2013.

            hvilke KPI'er har klubben? i det mindste må en del af dem tåle offentlighedens lys. Vi kender visionen, men hvilke milepæle er sat på vejen derhen?

            Det har jo vist sig at det kun er Parken der har formået at skabe en koncern der understøtter fodbolden i Danmark. alle andre der har forsøgt sig med lignende modeller har brændt nallerne. (FCM, AaB, AGF, Brøndby). Noget tyder på at FCK bare har været exceptionelt dygtige til at drive sådan en forretning, mere end de andre har været dårlige. Uanset om det er det ene eller andet, kan vi konkludere at OS&E's ledelse ikke har været særligt dygtige. Dermed kan vi også konkludere at det skader klubben at være en del af den koncern, i hvert fald så længe ledelsen ikke er bedre.

            i 0 af de regnskaber jeg har læst har OS&E udtrykt specifikke forventninger til det nye regnskabsår. det er hver gang en vag formulering om at de forventer fremgang.

            Der er altså masser af spørgsmål, men ingen svar.

            Comment


              #7
              Kan jo kun tale for mig selv, men for mit vedkommende er der ikke specielt meget 'fan-pleacing' i at skære ned på billet- og merchandisepriser, når produktet, jeg køber, samtidig er ringere end nogensinde. Klubben fattes penge, hvilket indirekte betyder, at vi nu for fjerde sæson i træk er på vej til at konsolidere os som vaskeægte bundklub, og derfor vil jeg da langt hellere betale 200 kroner for en billet end 50 kroner, hvis jeg så sammen med mine medfans bidrager til en sund økonomi, der kan hjælpe holdet til de spillere (læs: resultater), der kræves for igen at blive et tophold.

              Desuden er jeg ligeså forvirret som OP over klubbens kommunikation - det burde næste have en tråd for sig selv. Måske har jeg ikke fulgt ordentligt med, men pt. aner jeg ikke, hvad klubbens målsætning ift. placering, spillersalg/-køb, økonomi, fremtid er. Jeg arbejder selv med kommunikation, og IMO er OB's ditto skræmmende elendig. Det har gået i de år, hvor vi vandt sølv efter sølv, havde penge og til tider spillede ganske solidt. Nu er vi et vaskeægte bundhold, og derfor har vi fans brug for, at ledelsen kommunikerer med os. Det sker bare ikke. Det kunne løses SÅ nemt, men jeg ved ikke, om idéen, interessen eller lysten mangler. Det er i hvert fald under al kritik IMO.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af stifness Se indlæg

                hvem har peter hørlüch til at hjælpe sig i kommunikationsafdelingen? Burde han ikke være meget mere synlig. Seneste nyhed på bold.dk hvor han nævnes er fra 2006.

                Der er altså masser af spørgsmål, men ingen svar.
                this!

                Comment


                  #9
                  Kunne man møde op til en/flere træninger som denne: https://www.youtube.com/watch?v=KBQquiqYZic og synge eller have bannere mm, hvor budskabet kommere ud?

                  Savner disse tider https://www.youtube.com/watch?v=yTk8AVVxH1g

                  Comment


                    #10
                    Jeg tror ikke man i ledelsen læser med her inde, men håber den bliver læst hvis man sender en mail de høje herrer. Men der er virkelig behov for at nogen begynder at forholde sig særdeles kritisk, og stiller spørgsmål til tingenes tilstand.

                    Ang JH så er der begrænsede midler at gøre med, Derfor er der ikke råd til fejlskud. Det virker så paradoksalt, at klubben vælger at købe en aldrende venstrekant, og placere ham på højre back. Projektet havde større chance for at lykkedes, hvis man købte en decideret højreback.

                    Jeg mener ikke JH, evner at bestride jobbet som sportsdirektør i OB.
                    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                    Comment


                      #11
                      Man kan jo feks. kigge lidt på den manglende service her på forum, og de ting vi blev lovet da det blev oprettet... så har vi vel ca. svaret på hvor seriøst vi tages... Køber man en fransk hotdog på Stadion, får man nok også et meget godt billede af det...

                      Hvorfor gøre mere end højest nødvendigt ud af det, vi er jo bare fans...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #12
                        Kunne være fedt at møde op nede i Ådalen til en randen træning og medbringe et budskab eller to!! For at vise at vi stadig er deres faste opbakning i de svære tider, men samtidig lige gøre opmærksom på at tandhjulene i klubben har været i stå lidt for længe! (Eller helt bør udskiftes)

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                          Jeg tror ikke man i ledelsen læser med her inde, men håber den bliver læst hvis man sender en mail de høje herrer. Men der er virkelig behov for at nogen begynder at forholde sig særdeles kritisk, og stiller spørgsmål til tingenes tilstand.

                          Ang JH så er der begrænsede midler at gøre med, Derfor er der ikke råd til fejlskud. Det virker så paradoksalt, at klubben vælger at købe en aldrende venstrekant, og placere ham på højre back. Projektet havde større chance for at lykkedes, hvis man købte en decideret højreback.

                          Jeg mener ikke JH, evner at bestride jobbet som sportsdirektør i OB.
                          Jeg har lige sendt en mail til Peter Hørlüch, med en opfordring til at læse med i denne tråd, og komme med et svar herinde. Bare en forklaring på hvorfor tingene hænger sammen som de gør, og årsagerne hertil. Jeg skrev også at jeg poster hans svar på min mail uanset om hvad.

                          lad os se om det giver noget.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Man kan jo feks. kigge lidt på den manglende service her på forum, og de ting vi blev lovet da det blev oprettet... så har vi vel ca. svaret på hvor seriøst vi tages... Køber man en fransk hotdog på Stadion, får man nok også et meget godt billede af det...

                            Hvorfor gøre mere end højest nødvendigt ud af det, vi er jo bare fans...
                            Bare af nysgerrighed, hvad tænker du på af mangler ved forum?

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                              Bare af nysgerrighed, hvad tænker du på af mangler ved forum?
                              Folk har været gode til at hjælpe hinanden herinde når der var en twist, så heldigvis går det for det meste, men jeg synes på nogen punkter at der er lidt fra det der blev skrevet før jul, og til det vi står med... men har lige lovet at tage den over PB, så du hører nok hvis der skulle komme noget større udbrud...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment

                              Working...
                              X