Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Troels Bech - Hvor lang tid skal han have?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Troels Bech - Hvor lang tid skal han have?

    Puha, skidt kamp for os i dag. Vi spillede klart bedre i 2. halvleg end første. Vi har selvfølgelig ikke det bedste materiale, men jeg er stensikker på, at vi spillermæssigt skulle kunne forvente MEGET mere af "holdet".

    Jeg tror simpelthen ikke Troels Bech er manden for os. Alene det at han starter med Diarra inde, og derved isolerer alt spil til højresiden er jo komplet til grin. Jeg vil tro at bolden i 95% af tiden i første halvleg var på højresiden. I anden halvleg da Desler kom ind i stedet for Diarra og Ari blev rykket ned på venstre back blev spillet bredt meget mere ud, hvilket man kunne se påvirkede Hobro. Brøler fra Bech? Jeg stemmer for..

    Derudover har vi, som Esben Hansen så flot sagde, et kæmpe problem offensivt rent taktisk. Vi har ingen offensiv slagplan; ingen plan når vi har bolden.

    Holdet generelt ser totalt forvirret ud. Jeg er også forvirret. Hvad er vores taktik? Vi er komplet uorganiserede, og uden indbyrdes forståelse både MELLEM kæderne, men også internt i kæderne.

    Og hvad har vi opnået siden Troels kom til? Jeg ser absolut ingen fremgang. Samme forvirrede og usammenhængende spil.

    Han er bare ikke god nok, og MÅ væk. Vi har været heldige de sidste 3 sæsoner, ikke at rykke ned. Heldet varer altså ikke evigt, og hvis vi fortsætter med at spille så hovedløst uden nogen taktisk spilforståelse, så kan jeg ikke se os i Superligaen næste sæson.

    Troels Raus.

    #2
    Rørende enig.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
      Puha, skidt kamp for os i dag. Vi spillede klart bedre i 2. halvleg end første. Vi har selvfølgelig ikke det bedste materiale, men jeg er stensikker på, at vi spillermæssigt skulle kunne forvente MEGET mere af "holdet".

      Jeg tror simpelthen ikke Troels Bech er manden for os. Alene det at han starter med Diarra inde, og derved isolerer alt spil til højresiden er jo komplet til grin. Jeg vil tro at bolden i 95% af tiden i første halvleg var på højresiden. I anden halvleg da Desler kom ind i stedet for Diarra og Ari blev rykket ned på venstre back blev spillet bredt meget mere ud, hvilket man kunne se påvirkede Hobro. Brøler fra Bech? Jeg stemmer for..

      Derudover har vi, som Esben Hansen så flot sagde, et kæmpe problem offensivt rent taktisk. Vi har ingen offensiv slagplan; ingen plan når vi har bolden.

      Holdet generelt ser totalt forvirret ud. Jeg er også forvirret. Hvad er vores taktik? Vi er komplet uorganiserede, og uden indbyrdes forståelse både MELLEM kæderne, men også internt i kæderne.

      Og hvad har vi opnået siden Troels kom til? Jeg ser absolut ingen fremgang. Samme forvirrede og usammenhængende spil.

      Han er bare ikke god nok, og MÅ væk. Vi har været heldige de sidste 3 sæsoner, ikke at rykke ned. Heldet varer altså ikke evigt, og hvis vi fortsætter med at spille så hovedløst uden nogen taktisk spilforståelse, så kan jeg ikke se os i Superligaen næste sæson.

      Troels Raus.
      ganske enig.

      materialet er ikke til topplaceringer, men det er til mere end hvad troels formår at få ud af dem.

      hans ideer er uklare eller ikke-eksisterende, man skulle have fyret ham da vi gik på ferie, men det kan da nås endnu.....kan ikke forestille mig at han holder frem til jul

      Comment


        #4
        Enig....Troels må væk...og kvalitet på banen må tilføres
        Mvh Kent

        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

        Comment


          #5
          Han må efterhånden være fortid. Han er ikke den rigtige træner for OB.

          Comment


            #6
            Som svar på dit spørgsmål, mener jeg at han allerede har fået ét år for meget... Han må altså selv snart face the facts og sige sit job op. Han er bare ikke ret god til det..
            Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

            Comment


              #7
              Et eller andet sted er denne tid her nulpunktet i projektet, det har ramt bunden...

              Ja vi har en stram økonomi, mangler en(to) angriber, osv... men vi har vel næppe mødt et svagere hold siden Lyngbys amatører for 12-13 år siden, og vi overmatchede dem ikke rigtig på nogen punkter...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #8
                Hvem arrangere den fanblokade af klubhus og træning i morgen, som burde være en selvfølge? Han skal væk nu.... Ikke noget med sæsonen lige er startet. Vi er kørt ti sæsoner bagud i Bech tiden, og der skal reageres nu !

                Comment


                  #9
                  Står ikke for at arrangere, men deltager gerne.

                  Comment


                    #10
                    Som Plum sagde i kamptråden: Ser ikke forskel i niveau.

                    Det vil sige at Jonas Dahl er en bedre træner end TB.

                    Michael Hansen tager til Farum og kommer foran med to.

                    Lars Søndergaard får point mod de danske mestre.

                    OB er det nye AGF. Troels må gå.
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                    Comment


                      #11
                      Jesper Hansen blev inden kampen spurgt, hvad pengene fra Kadriis salg skulle gå til?

                      Ser desværre ud til, at de skal bruges på at slippe af med Troels Bech.
                      This is what you have been trained for, makes us proud!

                      Comment


                        #12
                        hvis nogle kan finde et sted hvor man kan spille på den første træner fyring i denne sæson må i lige sige til, smider gerne en hund på det bliver Troels

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
                          hvis nogle kan finde et sted hvor man kan spille på den første træner fyring i denne sæson må i lige sige til, smider gerne en hund på det bliver Troels
                          Du skal nok ikke regne med særlig store odds på det
                          This is what you have been trained for, makes us proud!

                          Comment


                            #14
                            Helt enig i alt du/i skriver! Spillerne aner ikke hvad de skal hverken defensivt eller offensivt! Det er til grin :(

                            Comment


                              #15
                              Løbet skal være kørt for Troels nu. Jeg kang odt lide ham men ikke i OB.
                              For hver kamp der går uden trænerskifte bliver nedrykning mere og mere sikkert.
                              Jeg var på stadion. Tænkte at mod det nok dårligste hold der har spillet i Superligaen skal det blive sejr. Overvejede at spille på uafgjort men kunne ikke få mig til det.
                              Vi gik tilbage til en fuser. Troels raus.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment

                              Working...
                              X