Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jeg er vel ikke den eneste.......?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg er vel ikke den eneste.......?

    Søndag nærmer sig, men det går langsooomt... Fuglene pipper i maven. Jeg ser ekstremt meget frem mod kommende sæson - den bliver klasse. Nuvel, vi ender ikke som mestre, men mindre kan også gøre det. Jeg glæder mig til at se et mere fynsk hold næste sæson med unge spillere. Et hold jeg kan identificere mig med.

    Mistede gejsten til at følge OB sidste sæson, men den er nu tilbage for fuld skrue - udelukkende fordi vi nu har spillere der vil kæmpe for klubben og dø med støvlerne på. Måske hedder de ikke Djemba Djemba, Roy Carroll, Vadoch og hvad der så ellers har været af "store navne", men Desler, Larsen, Høegh, Falk, Emil Peter Jørgensen, Greve, Thomsen og Radza klinger sku også bedre i mine ører. Det bliver storslået mine damer og herrer.

    Ja, dette indlæg kommer egentligt ikke med meget nyt og skulle muligvis være placeret i andre tråde? Hvem ved, blot lidt tanker her op til den nye sæson. Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har glædet mig som meget, som jeg gør til denne sæson.

    Peace out!
    Jesus loves you!

    #2
    Hold da op for en positiv vibe; fedt. Vi ses på stadion på søndag

    Comment


      #3
      Yesss. Ses på stiften søndag

      Comment


        #4
        Tror bestemt ikke du er den eneste. Vi glæder os vel alle til en ny sæson, hvor man jo aldrig kan vide, hvordan det ender, selvom vi formegentlig ikke bliver mestre, men det sagde man jo også om AaB i sidste sæson, hvor de jo faktisk var et af de hold man forventede kunne rykke ned. En ny sæson, hvor vi starter fra 0, og jeg håber på en god start, der kan give et godt momentum fremadrettet, både for tilskuere og holdet.

        Comment


          #5
          Jeg glæder mig også rigtig meget til den nye sæson kommer igang :-)
          Det bliver rigtig spændende at se hvad Troels kan få ud af holdet. Jeg er rimelig sikker på at holdet er bedre end hvad vi så i sidste sæson.

          Dog ser jeg allermest frem til hvad de kommende år bringer for alle vores nye unge talenter. Håber at de bliver spillet ind og vi så har et stærkt hold som kan spille en 3-4 plads hjem om 3-4 sæsoner :-)

          Comment


            #6
            Jeg forstår ikke hvor sommerpausen blev af, eller ferien for den sags skyld... Kæft tiden går stærkt, men sommerfuglene har nu nået at indfinde sig, man bliver til tider lidt som et lille barn...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #7
              Altså, når overskriften hedder "Jeg er vel ikke den eneste.......?" og det kommer fra Gorm, så er jeg tilbøjelig helt automatisk at svare 'jo'

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                Altså, når overskriften hedder "Jeg er vel ikke den eneste.......?" og det kommer fra Gorm, så er jeg tilbøjelig helt automatisk at svare 'jo'

                MvT
                Baaaaaaaaaaaaaaaaaah
                Jesus loves you!

                Comment


                  #9
                  Jeg glæder mig også helt vildt.

                  Det eneste minus for mig ved det nuværende setup (bortset fra økonomien) er Troels Bech, som jeg ikke længere har nogen form for tillid til.

                  Og hey, hvis han overrasker positivt ender vi bedre end sidste år, og hvis han leverer hvad jeg forventer, slipper vi sandsynligvis af med ham næste sommer.
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    #10
                    Nu glæder jeg mig i hvert fald ikke mere.
                    - Nicolai

                    Comment


                      #11
                      Jeg glæder mig stadig og giver fuld gas på søndag. Forza Odense
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        #12
                        Helt enig... selvom vi solgt BK vil jeg heppe på drengene.
                        God kamp søndag

                        Jogger

                        Comment


                          #13
                          Ser også frem til sæsonstart, selv om det er med bange anelser...

                          Comment


                            #14
                            Jeg tager også Ja-hatten på. Vi rykker aldrig ned, og vi havde vel realistisk aldrig kommet i Europa med Bodul og Kadrii..

                            Jeg vil glæde mig til at følge de næste par dage hvor vi forhåbenligt ser 1-2 nye angribere.. og hvem ved, måske finder vi den nye Fall eller Utaka der kan spille os i Europa igen, for det var alligevel ikke sket med dem vi har nu.

                            Ses på søndag!

                            Comment


                              #15
                              Enig vi bakker op om holdet på søndag - så kan vi bitche på forum!

                              Comment

                              Working...
                              X