Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mads Timm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mads Timm

    så er den gode Mads Timm blevet træner igen, denne gang for u15 og et samarbejde med u17 I KB i Kerteminde hvor han ikke havde den store succes som spillerne træner på vores 1.holdet som spillede serie 2

    #2
    Oprindeligt indsendt af Dinesen84 Se indlæg
    så er den gode Mads Timm blevet træner igen, denne gang for u15 og et samarbejde med u17 I KB i Kerteminde hvor han ikke havde den store succes som spillerne træner på vores 1.holdet som spillede serie 2
    Ikke for at være flabet, men jeg forstår ikke halvdelen af dit indlæg.

    Comment


      #3
      hov gik lidt for hurtigt :-( beklager men han er blevet u15 træner og skal have et samarbejde med u17...

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Gregor Se indlæg
        Ikke for at være flabet, men jeg forstår ikke halvdelen af dit indlæg.
        Så skal du nok læse indlægget igen, for det er sku ikke svært at forstå.
        Jesus loves you!

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Gorm Se indlæg
          Så skal du nok læse indlægget igen, for det er sku ikke svært at forstå.
          Forklar mig denne sætning så:

          "...i Kerteminde hvor han ikke havde den store succes som spillerne træner på vores 1.holdet som spillede serie 2".

          OG der var som sagt intet aggressivt i det...jeg er bare nysgerrig.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Gregor Se indlæg
            Forklar mig denne sætning så:

            "...i Kerteminde hvor han ikke havde den store succes som spillerne træner på vores 1.holdet som spillede serie 2".

            OG der var som sagt intet aggressivt i det...jeg er bare nysgerrig.
            Jeg opfatter det således, at Dinesen84 spiller i Kerteminde, så 'vores 1. hold' må være Kertemindes 1. hold, som så åbenbart spiller i serie 2 og har haft Timm som spillende træner, med begrænset succes. :)

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Gregor Se indlæg
              Forklar mig denne sætning så:

              "...i Kerteminde hvor han ikke havde den store succes som spillerne træner på vores 1.holdet som spillede serie 2".

              OG der var som sagt intet aggressivt i det...jeg er bare nysgerrig.
              Will do :) Han havde ikke den store succes som spillede træner, for deres 1. hold som spillede i serie 2.

              Voila
              Jesus loves you!

              Comment


                #8
                Sådan tror jeg nu ikke, det skal forståes, Men hva pokker...det skal vi ikke kede hele forummet ihjel med.

                Comment


                  #9
                  Det kan sgu da ikke forståes på andre måder for fuck sake. Herre jemini!

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Gregor Se indlæg
                    Sådan tror jeg nu ikke, det skal forståes, Men hva pokker...det skal vi ikke kede hele forummet ihjel med.
                    Nå, men hvordan tror du så det skal forstås?
                    Jesus loves you!

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                      Det kan sgu da ikke forståes på andre måder for fuck sake. Herre jemini!
                      Bevares...når du begynder at råbe og bruge stærke udtryk, så må du have ret. Jeg går ud og skammer mig over, at jeg var af en anden mening. God dag.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Gorm Se indlæg
                        Nå, men hvordan tror du så det skal forstås?
                        Nu ville jo egentlig ikke kede resten af forum med denne fuldstændig ligegyldige debat. Men jeg tror, at det betyder, at spillerne i Kerteminde under Mads Timm trænede ligesom vores førstehold, selv om de spiller Serie 2 i Kerteminde.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Gregor Se indlæg
                          Sådan tror jeg nu ikke, det skal forståes, Men hva pokker...det skal vi ikke kede hele forummet ihjel med.
                          Det er nu også sådan jeg læser det :).
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            #14
                            det er osse sådan det skal forstås

                            Comment

                            Working...
                            X