Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning mandag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Træning mandag

    Kadrii er IKKE med i dagens træning

    #2
    Har nu på 7 min hørt navnet Antipas 2 gange af de folk der går her i baggrunden. Hørte dog ikke sammenhæng

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Har nu på 7 min hørt navnet Antipas 2 gange af de folk der går her i baggrunden. Hørte dog ikke sammenhæng
      Jeg græmmes
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        #4
        øv... håber vi får en pose penge i størrelse af "Ulrik Laursen" salget. Hvis Antipas så er gratis at få med oveni, så er det vel godt købmandskab af den god JH

        Comment


          #5
          Nej nej nej ikke antipas, han er vel den angriber i ligaen der bruger flest chancer for at score få mål

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
            Nej nej nej ikke antipas, han er vel den angriber i ligaen der bruger flest chancer for at score få mål
            Men hvis salget af Kadrii kan indbringe os x-antal millioner til køb af en rigtig goalgetter (Dalgaard?) og antipas ryger med i prisen, så er det vel et meget godt bytte - nu når kadrii ser ud til at væk tabt alligevel...

            En antipas=kadrii er ikke en løsning, hvilket jeg håber TB/JH har indset

            Comment


              #7
              Den eneste som nogenlunde kontinuerligt kan lave mål for OB er på vej ud, og ind kommer Quincy Antipas, hvis skudteknik giver uhyggeligt associationer til Rurik Gislason og Johan Absalonsen...

              Comment


                #8
                En masse trænings øvelser. Darko, falk og et par andre træner afslutninger hvor indlæg kommer fra fløj.
                Nøj Darko laver nogle gode ting. For at brænde den næste på det skammeligste

                Comment


                  #9
                  Nielsen og Høegh danner forsvar idag i første spil øvelse

                  Comment


                    #10
                    Jeg vil hellere se Morten Skoubo på en livskontrakt end Quincy Antipas i en OB-trøje....

                    Comment


                      #11
                      Azer er klar igen. Og han ligger altså de sprødeste afleveringer.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Azer er klar igen. Og han ligger altså de sprødeste afleveringer.
                        Azer er det bedste eksempel på at vi ikke skal dømme spillere som værende uden for vores interesse, blot fordi de spiller på et lavere niveau...

                        Mvh

                        MaxHH

                        Comment


                          #13
                          Desler med en forstræning

                          Comment


                            #14
                            Bashkim in da houuuse

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Bashkim in da houuuse
                              Lækkert - træner han med eller kigger han blot på?

                              Comment

                              Working...
                              X