Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - IFK Gøteborg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OB - IFK Gøteborg

    Truppen ser derfor således ud:


    1. Jesper Christiansen
    3. Kasper Larsen
    4. Emil Peter Jørgensen
    5. Lasse Nielsen
    6. Mohammed Diarra
    7. Emil Larsen
    8. Martin Spelmann
    9. Rasmus Falk
    10. Darko Bodul
    14. Conor O'Brien
    15. Lasse Kryger
    16. Jacob Schoop
    19. Mikkel Desler
    21. Mathias Greve
    22. Ari Skulason
    24. Bashkim Kadrii
    26. Daniel Høegh
    27. Casper Radza

    #2
    Gratis indgang

    http://www.ob.dk/artikel/foerste-rig...atis-entr.aspx

    Comment


      #3
      Mit gæt på opstilling

      JC
      LK LN DH MD
      RF AS MS EL
      DB MG

      Comment


        #4
        Truppen ser spændende ud, mange nye talenter som uden tvivl har krudt i sig. En VB og en ny hovedstødsstærk angriber, så burde den være der.

        Comment


          #5
          Jeg glæder mig usandsynlig meget til at se de unge spillere. Jeg aner intet om dem, men de har vist sig godt frem i ungdomrækkerne, så jeg kan ikke andet end forvente lidt af dem og håber i den grad minimum en enkelt får sit gennembrud i den kommende sæson. Det er sgu altid spændende når unge uprøvede OB'ere skolet i OB får chancen, og det kunne det i den grad se ud til de får i den kommende sæson med de mange profiler der er forvundet og de knap så profilerede indkøb

          Comment


            #6
            Ville satme ønske jeg kunne se denne testkamp .. Spændene!!

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
              Jeg glæder mig usandsynlig meget til at se de unge spillere. Jeg aner intet om dem, men de har vist sig godt frem i ungdomrækkerne, så jeg kan ikke andet end forvente lidt af dem og håber i den grad minimum en enkelt får sit gennembrud i den kommende sæson. Det er sgu altid spændende når unge uprøvede OB'ere skolet i OB får chancen, og det kunne det i den grad se ud til de får i den kommende sæson med de mange profiler der er forvundet og de knap så profilerede indkøb
              vi må endelig ikke glemme at det er unge talenter på deltidskontrakter, eneste undtagelse er Mikkel Desler og ham tror jeg også vi får at se på banen i denne sæson, de øvrige 4 tror jeg ikke vi skal forvente os meget mere af end som fyld på bænken i trængte tider, men håbet er da lysegrønt og de unge spillere skal da ikke holde sig tilbage med den ivrige fight i kampen om minutterne på banen
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #8
                Skulle den helt tilfældigt blive vist i fjernsynet?

                Comment


                  #9
                  Kampen bliver streamet her til dem der ikke kan være tilstede: http://kanalsport.dk/livestream

                  Comment


                    #10
                    Det er stærkt arbejde, tak :)

                    Comment


                      #11
                      Göteborg skal spille europæisk snart og stiller op i noget nær stærkeste: Marcus Sandberg - Emil Salomonsson, Mattias Bjärsmyr, Kjetil Waehler, Ludwig Augustinsson - Martin Smedberg-Dalence, May Mahlangu, Jakob Johansson, Lasse Vibe - Robin Söder - Malick Mané.

                      Odds 3.10 på svensk sejr ligner et godt spil for jer spillefugle.

                      Comment


                        #12
                        Ligner

                        JC
                        LK DH KL MD
                        RF MS AS EL
                        DB BK

                        Comment


                          #13
                          Lasse Kryger selvmål. Klart Jesper Christiansens fejl - han kan simpelthen ikke få fat i bolden.. Viser tydeligt at han ikke har niveau som førstemålmand.

                          Comment


                            #14
                            Egentlig meget godt OB spil men tydeligt at Kadrii mangler meget i touch og fart

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Egentlig meget godt OB spil men tydeligt at Kadrii mangler meget i touch og fart
                              Han er tydeligvis ikke helt i gear. Bodul er...Bodul. Fine tekniske ting, og så kommer der en hjernedød aflevering.

                              Comment

                              Working...
                              X