Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen Lasse Nielsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Velkommen Lasse Nielsen

    http://www.fyens.dk/sport/Lasse-Niel...rtikel/2524747

    Så er der kommet en ny midterforsvar til klubben. Velkommen Lasse
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    #2
    Velkommen til, hvilket forsvars spillertrøjer nummer vil du have 2,3,4,5?

    Comment


      #3
      Fint skifte.

      Han har været meget stabil. Og jeg vil da 100 gange heller se ham i striber end Bozga.

      Edit: Han startede 32 ud af 33 kampe i sæsonen. Og han blev kun skiftet ud én gang. Med fem minutter tilbage.
      Last edited by Onkel Riffel; 14-06-2014, 18:23.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        #4
        👍

        Comment


          #5
          Kanon, det var den rigtige af ham, Kure og Bozga, som vel var de tre vi kunne "vælge" imellem.

          Kunne godt have tænkt mig det var 3 år, men okay det er en detalje og EPJ er selvfølgelig nok helt klar om 2 år.

          Comment


            #6
            Vi har også hentet en angriber med flere mål i støvlerne end Skoubo i samme ombæring.

            Lasse Nielsen scorede fem mål i sidste sæson, SKoubo scorede fire
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              #7
              Velkommen til Lasse 👍 stabilitet er velkommen. Jeg ser ham som et samlingspunkt i forsvaret
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #8
                Velkommen til. Vi får en god og stabil spiller til midterforsvaret. Ikke dårligt.

                Comment


                  #9
                  Velkommen til Lasse. Ikke noget eksotisk navn fra det store udland. Men erfaring, rutine og hårdt arbejde.
                  Hvor efterlader det Casper Larsen, er han blevet vejet og fundet for let ?
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                    Velkommen til Lasse. Ikke noget eksotisk navn fra det store udland. Men erfaring, rutine og hårdt arbejde.
                    Hvor efterlader det Casper Larsen, er han blevet vejet og fundet for let ?
                    Tror ikke det er et fravalg af Kasper Larsen. Det er bare en konstatering af, at vi skal være mindst 3 centrale forsvarere der er superligaklar. Jeg gætter da også på Kasper er nr. 3 lige nu, men han skal nok få en del kampe.

                    Comment


                      #11

                      Comment


                        #12
                        Velkommen til Lasse!

                        Jeg er sku glad på OBs vegne her, af de tre nævnte og min personlige outsider (Nicolai Høgh) - så var Lasse mit højeste ønske.
                        Glæder mig sku til at se ham med striberne på :)

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                          Velkommen til Lasse. Ikke noget eksotisk navn fra det store udland. Men erfaring, rutine og hårdt arbejde.
                          Hvor efterlader det Casper Larsen, er han blevet vejet og fundet for let ?
                          Der var ikke noget tvivl om, at vi havde brug for en midterforsvarer mere. Det havde været uforsvarligt at starte sæsonen med Kasper Larsen og Daniel Høegh - og så EPJ som eneste egentlige reserve (han har kun spillet en kamp i suppen og det var på venstre back).

                          Det bliver jo spændende om Lasse Nielsen går direkte ind på holdet. Kan også sagtens være KL og Høegh der bliver starterne. Kampen er vel lige.

                          Jeg synes personligt, at Kasper Larsen var vores bedste forsvarer i sidste sæson. Vores forsvar så stærkest ud da han og AMC spillere. Så jeg håber han bliver en del af det i næste sæson.
                          Last edited by Agbre; 14-06-2014, 19:07.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Vi har også hentet en angriber med flere mål i støvlerne end Skoubo i samme ombæring.

                            Lasse Nielsen scorede fem mål i sidste sæson, SKoubo scorede fire
                            Interessant. Ikke noget jeg havde bidt mærke i. Vi har i den grad savnet midterforsvarere der er farlige på dødbolde.

                            Rigtig spændt på hvordan han kommer til at gøre det. Han har jo gjort det stærkt for FCV (har set ham fremhævet som en af sæsonens bedste af flere "eksperter"). Han har ikke skilt sig særligt ud for mig, men det er nok meget naturligt med tanke på FCVs defensive spillestil. Defensiv spillere skiller sig normalt mest ud når de bliver isoleret og udfordret.

                            Det er i hvert fald trods alt noget andet at spille i OB, hvor han i højere grad skal placere sig ordentligt højere på banen og være mere opmærksom på løb i ryggen - og ikke kan leve af sin duelstyrke i samme grad. Hvor godt han vil løse det er svært at vurdere pt. Man kunne godt frygte lidt hvad jeg mener man ser med f.eks. Simon Kjær. Han er virkelig stærk for Lille, hvor han for det meste får lov at stå omkring eget felt og spille på sin gode fysik - men ofte har lavet store fejl på landsholdet, hvor han kommer længere frem på banen.

                            Og velkommen til Lasse Nielsen.
                            Last edited by Agbre; 14-06-2014, 19:31.

                            Comment


                              #15
                              lyder som en fin signing - velkommen til Lasse.

                              Comment

                              Working...
                              X