Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lasse Kryger til OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Lasse Kryger til OB

    ...Eller i hvert fald næsten. Men den skulle være meget tæt på, så jeg synes han skulle have sin egen tråd.

    http://www.fyens.dk/Sport/OB-taet-pa...rtikel/2522961
    Last edited by Onkel Riffel; 11-06-2014, 09:43.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    #2
    Tjek rygtetråden

    Comment


      #3
      Kender intet til manden.. Intet .. Nogen der kan beskrive lidt?!?

      Comment


        #4
        Læs de sidste 7-8 sider i rygtetråden

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
          Kender intet til manden.. Intet .. Nogen der kan beskrive lidt?!?
          Jeg har set et par kampe med ham i denne sæson, og husker ham fra hans tid i Suppen'. Han er ikke den store tekniker, men han er en fighter. Han er god på dødbolde, og ret stærk i hovedspillet.

          Han er vel, hvis jeg skulle nævne en type, en lidt hurtigere udgave af HHA. Han spiller primært centralt eller højre kant, men har også spillet (lidt) back og hængende, samt frontangriber. Han er lige blevet kåret til årets spiller i Horsens.

          Personligt synes jeg det er et lidt uambitiøst indkøb (og han koster penge, han forlængede sidste sommer). Hvis han havde været 25-26, så måske, men som 31-årig må han formodes at have ramt sit topniveau. Jeg vil gætte på, at han er indkøbt til højre kant/backup til højre back, da jeg ikke kan se ham være stærkere end nogle af de centrale midtbanespillere vi har i forvejen.

          Betyder det mon, at Falk skal ind centralt eller som hængende? Eller at han forventes *gys* solgt?
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #6
            Ville da undre mig meget hvis Falk ikke bliver solgt. Men håber det ikke

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Ville da undre mig meget hvis Falk ikke bliver solgt. Men håber det ikke
              Rasmus er vores bedste bud på et pengesalg, og OB har brug for pengene. Han er også klar til noget større. Det ville være fantastisk at have ham et år mere, men vi må nok indstille os på et farvel.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Ville da undre mig meget hvis Falk ikke bliver solgt. Men håber det ikke
                Jeg tror helt sikkert (uden at vide det) at man arbejder på at sende Emil videre. Han havde hverken hjertet eller hjernen med i det den sidste halvsæson. Hvis man gør det, håber jeg da man beholder Falk en sæson mere, eller i hvert fald frem til vinter.

                Kryger-skiftet undrer jeg mig mere og mere over, jo mere jeg tænker over det. Falk sidder på højrekanten (eller den offensive midt/hængende angriber-plads). Lucas må formodes at være førstebackup (selvom han også kan spille til venstre, har han så vidt jeg ved mest spillet højrekant). Skal Kryger så spille centralt? Og i stedet for hvem? Det lugter af, at man sælger en spiller. Måske Falk. Eller måske Spelmann, der har ytret ønske om at komme videre.
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Jeg tror helt sikkert (uden at vide det) at man arbejder på at sende Emil videre. Han havde hverken hjertet eller hjernen med i det den sidste halvsæson. Hvis man gør det, håber jeg da man beholder Falk en sæson mere, eller i hvert fald frem til vinter.

                  Kryger-skiftet undrer jeg mig mere og mere over, jo mere jeg tænker over det. Falk sidder på højrekanten (eller den offensive midt/hængende angriber-plads). Lucas må formodes at være førstebackup (selvom han også kan spille til venstre, har han så vidt jeg ved mest spillet højrekant). Skal Kryger så spille centralt? Og i stedet for hvem? Det lugter af, at man sælger en spiller. Måske Falk. Eller måske Spelmann, der har ytret ønske om at komme videre.
                  Kan ikke se han kommer i spil til den centrale midtbane. Jeg ser to muligheder eller en kombination af disse.

                  1. Decideret højre back, har spillet det før og han kan vel lave en "Peter Nymann".

                  2. Decideret bredde til de 4 offensive pladser. Vi har trods alt allerede tre angribere på afgangssiden.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                    Kan ikke se han kommer i spil til den centrale midtbane. Jeg ser to muligheder eller en kombination af disse.

                    1. Decideret højre back, har spillet det før og han kan vel lave en "Peter Nymann".

                    2. Decideret bredde til de 4 offensive pladser. Vi har trods alt allerede tre angribere på afgangssiden.
                    Jeg håber at du (og Hanz ovre i rygtetråden) har ret. Jeg kan måske godt se ham have sine forcer som en spiller man kan bruge i visse kampe, og som kan hæve erfaringsniveauet og intensiteten til træning.

                    Men han har stort set ikke spillet højre back for Horsens, som jeg forstår det. Han er vist primært offensivspiller. Hvis han er hentet som højre back er det helt væk fra vinduet. Der kunne jeg nævne de første fem HBs fra 1. division, der ville give mere mening, hvis man skal ud og bruge penge.
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      #11
                      Emil skal helt sikkert væk. Og helst for 7,5 mill
                      falk bliver vel kun solgt hvis det rigtige bud kommer

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Personligt synes jeg det er et lidt uambitiøst indkøb (og han koster penge, han forlængede sidste sommer).
                        Det kunne jo være at han havde en klausul indskrevet i kontrakten, hvis oprykningen glippede, og at han derfor ikke er særlig dyr
                        JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                        JM Barometer 1
                        2 3 4 5 6 7 8 9 10

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
                          Det kunne jo være at han havde en klausul indskrevet i kontrakten, hvis oprykningen glippede, og at han derfor ikke er særlig dyr
                          Det kan man sagtens forestille sig. Det ville i hvert fald være skidt, hvis vi havde betalt mange penge for ham.
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
                            Det kunne jo være at han havde en klausul indskrevet i kontrakten, hvis oprykningen glippede, og at han derfor ikke er særlig dyr
                            tror jeg også. Og den klausul var JH nok informeret om.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Det kan man sagtens forestille sig. Det ville i hvert fald være skidt, hvis vi havde betalt mange penge for ham.
                              hvis vi har det kan man vel lave en konspirationsteori om at JH er plantet i OB som en trojansk hest

                              Comment

                              Working...
                              X