Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Diskutionstråd til "OB Elimination Challenge 2014"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Diskutionstråd til "OB Elimination Challenge 2014"

    Synes faktisk det er en rigtig god idé med den "afstemning"
    Sjovt at se at andre har helt andre tanker om spillerne end jeg selv har. Og dejligt at se at det umiddelbart ser ud til at folk her helst vil have at Nr 7 skrider

    #2
    Please stop med at ændre Emil Larsens navn i spillet.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af bettet Se indlæg
      Please stop med at ændre Emil Larsens navn i spillet.
      Hvorfor?
      (Jeg har ikke selv gjort det)

      Comment


        #4
        Er en meget sjov leg, undrer mig dog over at folk foretrækker Nkoum fremfor nr. 7? Altså ja, 7 er en lejesvend, men Nkoum er en dyr og talentløs spiller som har fucket så gevaldigt op at han er på u18 holdet?

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
          Er en meget sjov leg, undrer mig dog over at folk foretrækker Nkoum fremfor nr. 7? Altså ja, 7 er en lejesvend, men Nkoum er en dyr og talentløs spiller som har fucket så gevaldigt op at han er på u18 holdet?
          N'Koum er dyr?

          Comment


            #6
            Sjov leg ville dog ønske Troels Bech også var på listen...
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              N'Koum er dyr?
              I forhold til hvad vi får for pengene, så ja. Da vi hentede ham gik der rygter om 60-75k om måneden, alt efter bonus og sådan noget.
              "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
              RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
                I forhold til hvad vi får for pengene, så ja. Da vi hentede ham gik der rygter om 60-75k om måneden, alt efter bonus og sådan noget.
                Jeg har flere gange hørt 35-40.000, SportFyn skrev i går knap 50.000, hvilket jeg også synes lyder realistisk for en spiller vi hentede efter prøvetræning i den 3-4 bedste franske række. Det er ikke nogen høj løn i moderne fodbold, heller ikke i OB. Regn derimod ud, hvad hvor meget Skoubo har kostet pr. mål, for sine ca. 250 kilo om måneden, eller hvor mange gode kampe, vi har fået ud af JC for hans gud ved hvor høje løn. Så kan man snakke om dyr i min verden. N'Koum var en billig lottokupon, uden noget gevinst overhovedet.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Jeg har flere gange hørt 35-40.000, SportFyn skrev i går knap 50.000, hvilket jeg også synes lyder realistisk for en spiller vi hentede efter prøvetræning i den 3-4 bedste franske række. Det er ikke nogen høj løn i moderne fodbold, heller ikke i OB. Regn derimod ud, hvad hvor meget Skoubo har kostet pr. mål, for sine ca. 250 kilo om måneden, eller hvor mange gode kampe, vi har fået ud af JC for hans gud ved hvor høje løn. Så kan man snakke om dyr i min verden. N'Koum var en billig lottokupon, uden noget gevinst overhovedet.
                  Vil nu mindst kalde ham en halvdyr lottokupon - er forholdsvis sikker på at eksempelvis Jeppe Hansen og de ungdomsspillere der op fik/får mindre i løn - så de er billige lottokuponer.

                  Comment


                    #10
                    Og nummer 7 er nede på 0.....

                    Comment


                      #11
                      Er det ikke på grænsen til voksenmobning ??
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af goggen Se indlæg
                        Og nummer 7 er nede på 0.....
                        Wuhuuu du kan noget med tal
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Er det ikke på grænsen til voksenmobning ??
                          Nej.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af goggen Se indlæg
                            Og nummer 7 er nede på 0.....
                            Nu skal han bare lige slettes fra listen også, så kører det...

                            Edit: Det blev han der. :-)
                            Last edited by Kaspernon; 27-05-2014, 21:46.
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #15
                              Synes det er lidt tåbeligt, at man tager spillere med som allerede er så godt som ude af klubben, det ødelægger legen

                              Comment

                              Working...
                              X